9 Şubat 2008 Cumartesi

DOSTLUK


^^Hani Dostlar Vardır
Bunaldığımızda yanımızda hissettiğimiz kimi zamanda BULDUĞUMUZ,
Hani dostlar vardır,
İki eli kanda bile olsa ihtiyaç duyduğumuzda koşarak GELEN,
Hani dostlar vardır,
Kederimizi keder BİLEN,
Hani dostlar vardır,
Üzemezsiniz, kıramazsınız KIYAMAZSINIZ.
Hani dostlar vardır,
Fikre ihtiyaç duyduğunuzda sizi sizden fazla düşünüp akıl VEREN,
Hani dostlar vardır,
Beraber olduğunuzda kederiniz BİTİVERİR,
Hani dostlar vardır,
İyi ki var DEDİĞİMİZ,
İYİ Kİ VARSIN ^^

Bugün ki yazıma bir şiirle başlamak istedim. Bugün en iyi arkadaşımla beraberdim. Anneleri tanıştıralım dedik:) Uzun süreli çok iyi bir dostluğumuz var. Üniversitede master yaparken tanıştık ve çok kaynaştık. Birbirimize o kadar benziyoruz ki. Hayatla ilgili hayal kırıklıklarımız bile aynı... O kadar çok ortak noktamız olması bizi birbirimize bağladı işte. Çok ama çok seviyorum canım arkadaşımı. İYİ Kİ VARSIN...

Bugün çok lezzetli şeyler yedik. Nefis sarımsaklı köfte yapmış canım arkadaşımın annesi. Bayılırım:) Sanırım çoğunuz biliyordur.

Sarımsakla aram hiç iyi değildir ama bu köfteyi çok seviyorum.

Ardından çayın yanında nefis börekler:) Ayyy ben hiç böreğe yok dermiyim:) Ve son olarak nefis aşure:)

Ama arkadaşlar o kadar çok şiştim ki akşam hiçbirşey yiyemedim doğal olarak. Eee birde yeseydin çiçeğim dediğinizi duyar gibiyim:) Valla yemedim. Hala çok tokum:)

Bol bol dertleştik canım arkadaşımla. Gerçi günde defalarca tlf da konuşuruz zaten. Annelerde kaynaştı bu arada.

İşte bugünüm böyle geçti canlarım.

Bu arada;
İYİ Kİ SİZLERDE VARSINIZ. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM CANIM DOSTLARIM...

24 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Nede güzel yazmışsın,çiçeğim.DOSTLUĞUN NE OLDUĞUNU.Keşke ben senin o dostun olabilseydim.Ama sana bişey söyleyimmi?Benimde senin gibi gerçek bir dostum var ve bende bugün onla beraberdim.Benim en büyük teselli kaynağım canım arkadaşım.Birde bana sabah mail atmıştı,CANIM YA:) Onu gerçekten çok seviyorum,kardeşim olsa ancak bu kadar severim.Eminim senin dostunda böyledir,yazdıklarından öyle görünüyor.Hadi sağlıcakla kal.Öptüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, canım beğenmene çok sevindim.Sende benim dostumsun canım. Hepinizi çok seviyorum. Demek seninde benim anlattığım gibi bir dostun var.Ne güzel:) Böyle dostluklar kolay kurulmuyor dimi. İyi ki varmış senin gibi dostu onunda. Oda eminim seni çok seviyordur. Benim dostumda öyle. Bende onu çok seviyorum. Sende sevgiyle kal canım benim. Bende öptüm...

Unknown dedi ki...

Blogun böyle çok güzel olmuş,(değiştirme)dostluk ne düzel şey daim olsun,ayrıcada afiyet olsun yanee:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim beğenmene sevindim. Tamam böyle bırakacam, değiştirmicem madem beğendiniz:) Dostluk çok önemli evet. Teşekkür ederim canım. Hala tokum :)

etki alanı dedi ki...

ziyaretin çok mutlu etti.Özellikle bloğunu okuduktan sonra.
Ne hoş bir anlatımın var.Ve dostluğa verdiğin önem çok güzel bir değer..Çok anlamlı
Sevgiler..
TüTü

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tütücüm, sağol canım. Bende senin ziyaretine çok mutlu oldum:) Hayatta dost çok önemli bence.O kadar zor bulunuyor ki. İnsan buldumu kaybetmemeli. Sevgiyle kal canım.

Berrin dedi ki...

bu şablon harıka olmus..kesınlıkle degıstırme daha ıyısını bulana kadar :)
guzel bır gun gecırmene sevındım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, beğenmene çok sevindim. Tamam değiştirmem daha iyisini buluna kadar:) Evet güzel bir gündü. Sağol tatlım. Öptüm

HAYAT dedi ki...

insanın dostu olması ne kadar güzel bi şey benim dostum yok arkadaşım var ama bu durumdan hiç rahatsız değilim insan bi süre alışıyır eğer dostuluğun ne olduğunu bilmeyen insanla dostum derseniz yanlış olur ben bunun yanlışlığını yaşadım çünkü
her şey inşallah böyle güzel olur

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım dostluğunuz daim olsun...Kıymet bilmek lazım, bilinmek lazım, sahip çıkmak lazım...
Bu şarkının benden anısı var ama bitti.. Bittiğinden beride ilk defa burada duyuyorum, içim bi tuhaf oldu.

Siz blog dostlarım olmasaydınız çok çabulk atlatamazdım ama sizler sayesinde kolay atlattım. Sende iyiki varsın çiçeğim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, valla hayatta bende çok kişiyi dostum sandım ama hayal kırıklığına uğradım çok.Benim çok arkadaşım var ama dostum çok az. herkes dost olmuyor. Ben iyi gün dostundan çok kötü gün dostuna önem veririm. İyi günde herkes dost oluyo. Ama kötü gün geliyor yalnız olduğunu hissediyorsun. 1 tane olsun yeter. İnşallah sen de böyle bir dost bulursun canım.Karamsar olma yeter ki. Öptüm seni

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum umutlum,teşekkür ederim. inşallah.Umarım bu şarkıyla sana kötü günlerini hatırlatmamışımdır canım. Bend esiz blog dostlarım sayesinde o kadar şeyi atlattım ki. iyi ki gelmişim bu blog dünyasına. Sizleri çok seviyorum. İyi ki varsınız canım. Kocaman öptüm

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

insan�n s�rt�n� dayabilece�i her dara d�t�nde aray�p sesini duyunca rahatlayabilce�i dostlar�n�n olmas� harika bi�ey....
ac�lar payla�t�k�a azal�rya dostlar�m�z sayesinde i�te...
sende iyiki vars�n �i�e�im bizde seni �ok seviyoruz...
sevgiyle ve dostlar�nla kal hep arkada��m..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CEMİLEM,yorumda karekterler tam çıkmamış ama ben anladım:) Dost çok önemli evet. insanın heran yanında hissedebileceği biri olması. Canım benim, iyi ki sende varsın. Minnoşları ve seni çok seviyorum. Sevgiyle kal canım. Kocaman öptm seni ve sudemi busemi.

renkler dedi ki...

Aaaa, canım çekti şimdi. Yok, yediklerinizi değil, afiyet olsun, can arkadaşlarımdan biri ile beraber olup dertleşmek,i eğlenmek, kaynatmak istedim... Ne güzel birşeydir o...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim,nerelerdesin tatlım yaa. özledik seni çok.Can arkadaşlık gibisi var mı hiç. Allah herkese böyle arkadaşlar versin. Öptüm canımcım

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sen de iyi ki varsın güzel kuş.:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İNCEGÜLÜM, sende iyi ki varsın canım benim. Muckkkksss

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ne güzel insanın böyle bir arkadaşının olması bundan daha güzeli insanın hem böyle bir arkadaşının olması hem de güzel yemekler yapan annesinin olması :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhancım, çok güzel evet böyle arkadaşlıklar:)Yemekler çok lezzetliydi ama yaa:) Canım arkadaşımın canım annesinin ellerine sağlık.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hım ,mekan da değişiklik var,gayet güzel dostum...
ben de seni seviyom hııı....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, beğenmene sevindim. Siz dostlarımın gözüne hitap ettiyse ne mutlu bana:) Bende seni seviyorum Perim...

berfin dedi ki...

canım böyle dostluklar zor bulunuyor.inşallah hiç ayrılmassınız.yemek işi harika olmuş gerşekten.hele aşura ile kapanış çok güzel.ama iyiki akşamda yememişsin:)
anneleriniz de kaynaştıysa dah çok pekişir aranız.biz de seni seviyoruz tatlım.öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, canım evet zor bulunuyor geçek dostluk. Yemekler müthişti:) Bende seni çok seviyorum canım. iyi ki sizin gibi dostlarımda var. Bende öptüm