6 Şubat 2008 Çarşamba

İŞTE ÖYLE BİRŞEY !!!

Hani bir yağmur yağar da bazen... (Birden aklınıza uzun zamandır haber alamadığınız, ne yaptığını bilmediğiniz eski sevgiliniz gelir.)


Hani gök gürler ya arkasından... (Arayıp, aramama arasında gidip gelirsiniz. İçinizden bir ses 'ara' demektedir ve o ses giderek yükselmektedir. Telefon elleriniz-dedir, numaralar aklınızda. Dayanamaz, dokunursunuz tuşlara.)

Hani şimşekler çakar peşinden... (O da çok sevinmiştir sesinizi duyduğuna. 'Nasılsın?' diye sorarsınız; ama, aslında merak ettiğiniz şey 'Bensiz nasılsın'dır.)
Hani ıssız bir yoldan geçerken... (Duyduğunuz ses öyle tanıdıktır ki, güven verir size. Birlikte paylaştığınız anılar birer birer geçit yapmaya başlar önünüzden.)

Hani bir korku duyar da insan... (Sesini test etmeye çalışırsınız. En ufak bir titremeyi, en ufak bir heyecan kırıntısını kendinize yontarsınız. 'Demek o da etkileniyor' dersiniz. Ya da tam tersi... Sesindeki soğukluğu algılamaktan korkarsınız. O soğukluk, size dair içinde hiçbir şey kalmadığını gösterecektir ve bununla yüzleşmek o an hiç de işinize gelmeyecektir.)

Hani bir şarkı söyler içinden... (Söylemek istediğiniz çok şey vardır. 'Özledim' demek istersiniz; ama, bunu içinizden söylersiniz. Aynı şekilde karşılık görememeyi kaldıramayacağınız için tedirginsinizdir.)

Hani eski bir resme bakarken... (Sahi neden ayrılmıştınız? Neydi bu aşkı bitiren şey? Düşündüğünüzde ne de anlamsız gelir. Belki basit bir kavga, belki bir kıskançlık. Belki de bir ihanet; ama, hiçbir şeyin önemi yoktur artık. Oradasınız -dır, onun yanında. Gözünüzün önünde hep onunla olduğunuz anlar vardır.)

Hani yılları sayar ya insan... (Ayrıldığınız ilk anlarda ne kadar da umutsuzdunuz. Günler, geceler geçmek bilmezdi, sayardınız; ama, bitmezdi.)

Hani gözleri dolar ya birden... (Gözyaşları, hücuma kalkmaya hazır askerler gibi beklemektedir gözlerinizin içinde. Konuştukça ağlamamak için zor tutarsınız kendinizi. 'Neden' demek istersiniz, 'Neden bitti'... Diyemezsiniz, dudaklarınızı ısırırsınız. İçinize akar gözyaşları çaresiz. Zayıflığınızı anlamasını istemezsiniz.)

Hani yıldızlar yanıp sönerken... (Oydu yıldızınız bir zamanlar. Siz her yıldıza onun adını verirdiniz.)

Hani bir yıldız kayar ve insan... (Ama yoktur o yıldız artık. Yıldızsız gecelerde yaşamaya mahkumsunuzdur ya da kendinize yeni bir yıldız bulmuşsunuzdur.)

Hani bir telaş duyar ya birden... ('Ne yapıyorum ben?' diye sormaya başlarsınız bir anda. Telefonu 'Kendine iyi bak' sözüyle kaparsınız ve yalnız kalırsınız. Bir garip duygu çöker omuzlarınıza... Ve o duyguyla uyuyakalırsınız.)

Sabah uyanırsınız ve sorarsınız kendinize 'Neydi bu?'... Cevabı yoktur.

Çünkü 'işte öyle bir şey'dir bu... O an yaşadığınız ve belki de bir daha hiç yaşamayacağınız bir şey...
İŞTE ÖYLE BİR ŞEY...
Mehmet Çoşkundeniz..

28 yorum:

berfin dedi ki...

canım benim ne güzel bir yaz bu böyle..dediğin gibi cevap sadece öyle birşey..
heryerde aşk var.ne mutlu oluyorum:)
öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim sağol tatlım,Dediğim gibi sadece öyle birşey...Heryerde aşk var demek:) Ama bende offf öyle bir şey :)
Öptüm canımcım.

neseileberaber dedi ki...

muhabettim çiceğim çok severim bu şarkıyı ve anlattığın duyguları zamanında herkes mutlaka yaşamıştır. Yaşanan bir aşkmı yoksa küllenen bişeymi yoksa işteöylebişeymi?
öpüyorum. iyi geceler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, bende çok seviyorum bu şarkıyı.Mutlaka herkes tatmıştır değilmi bu duyguyu, doğru söylüyorsun.Sadece öyle birşey canım:) Öptüm bende

Mutluveumutlu dedi ki...

Aba be muahbbetim sabah sabah bu şarkı bu yazı değişik bir moda soktu beni :)
Allah kimseleri sevdiğinden ayırmasa keşke ama hayat işte bu, içinde hepsi var...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

MUTLUM VE UMUTLUM, nasıl bir moda soktum seni bilmiyorum ama umarım hüzünlendirmemişimdir.
Dediğin gibi Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın. Ama bazen ayrılıklar kaçınılmaz oluyor. Ne kadar uğraşsanda olmuyor. Hayat bu işte, herşey var bu yaşamın içnide dediğin gibi. Acı,Hüzün, Mutluluk, Aşk, Sevinç,Sevgi... Öptüm canım

HAYAT dedi ki...

mehmet çoşkundenizi lise yıllarında posta gezetesindeki yazılarını ve çıkardığı kitapla aşk şiirleriyle tanımıştım bu yazıyı ilk burda okudum ve öyle güzel bir şey ki bu .tşk ederim cnm
öyle güzel duyguları kaleme yansıtıyor ki .bizimle paylaştığın için çok sağol

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım benim,Bende Aşk Doktoru yazısını okurdum hep Mehmet Çoşkundenizin. Gazeteden keserdim hep. Hala duruyor:) Bende çok beğeniyorum. Duyguları çok güzel yansıtıyor.Sizleri o duyguları yansıttıysam ne mutlu bana. Öptüm canım

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

birkez daha anladımki müzik zevkimiz tamamen aynı :):)
insan bunu dinlerken dalıp gider taaa uzaklara ne güzelde anlatmışsın arkadaşım yüreğine sağlık.
en son yaşar söylemişti sanırım bu parçayı harika bir yorum getirmişti tabiki erol evginden dinlemekte ayrı bi keyif...
öpüldün teyzecik...

Berrin dedi ki...

aşkı bitiren, karşındaki kişinin olmadığı biri gibi davranmasıdır.

şarkı cok güzel, erol evginden ayrı güzel tabii..

bende bir iç çekip 'işte öyle bir şey ' diyeyim :)

Adsız dedi ki...

İŞTE ÖYLE BİR ŞEY kabadayı and guest

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş:) Şarkıyı daha da anlamlı kılmışsın! Paylaştığın için teşekkürler!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İkizlerimizin tatlı annesi,demek müzik zevkimiz aynı. Canım yaa ne güzel.Demekki sitemde ki şarkıları hep zevkle dinliyorsun:)
İnsan uzaklara çok uzaklara gidiyor dinlerken...Beğenmene çok sevindim arkadaşım. Öptüm sizi kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, ne güzel söylemişsin. Doğru .AŞKI BİTİREN KARŞINDAKİ KİŞİNİN OLMADIĞI BİRİ GİBİ DAVRANMASIDIR...Günün sözü bu olsun. İç çek arkadaşım bende çok iç çekerek dinledim bu şarkıyı.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kirpikteki gözyaşım,Beğenmene çok sevindim.Teşekkürler canım.Öptüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok çok sevdiğim bir şarkıdır. Herkesi, herşeyi, her duyguyu anlatabilir gibi gelir bana. En çok da yıldız kayarken hüzünlenir insan. Senin de dediğin gibi "İşte öyle birşey"..

Öpüyorum seni kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm,demek ki şarkıyı zevkle dinledin ne güzel o zaman:) Bu şarkı insanı her duygu haline sürükleyebiliyor evet. Herşeye yönlendirebilirsin. İşte öyle bir şarkı:)
Bende seni kocaman öptüm gülüm.

Bendeniz.. dedi ki...

BUGÜNKÜ ŞARKIMIZI DİNLEMEYE GEL ÇİÇEĞİM,BEN SENİ ÇIKARTIRMIYIM HİÇ,SADECE ŞABLON DEĞİŞİRKEN SORUN ÇIKTI YARIM KALDI ÖPÜYORUM ÇOK...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizim, valla çok üzülmüştüm . Neyse şablondanmı:))
Bend eöpüyorum çok. Hemen geliyorum:))

Bendeniz.. dedi ki...

sende değiş şablonu hatta ben sana ypiim çiçekli şahane bi şablonum var:))barışalım:))önemli olan gönlüne yazmaktır sana benzeyen yürekleri çiçeğim,
benim kız "ANNE BEN AŞKA İNANMAN ÖNCE AŞIK OLMAM GEREK"

"ANNE BENİM UÇMAM GEREK İSTEMİYORUM PİLAV YAPMAK
SANA BİRDE TORUN GEREK
İSTEMİYORUM ÇOCUK BAKMAK:))" kısmını söylüyo ama senin yaşın gelmiş hakkaten bakınalım artık:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim,nerden buluyorsun öyle şablonları. Bende istiyorum tamam:) Anlat hemen bende yapayım.
Valla doğru yaşım geldi. Ama beni görsen lise talebedi gibiyim. Çok küçük gösteriyorum:)Çok hoş oluyor öyle.Kısmet be denizcim. Öptüm

Bendeniz.. dedi ki...

TATLIM DEMİN BİSÜRÜ YAZDIM AMA SİLİNDİ YANLIŞLIKLA ÇILDIRDIM:p
SEN BUNLARI DENE ÖNİZLEMEDEN BAK BEĞENDİĞİN OLURSA KULLANIRSIN.SİTE ÇOK AMA HTML KODLU OLANLAR ÇOK ZOR ACEMİLER İÇİN KULLANIMI,DİĞERİDE ZOR UYARLANIYOR EN İYİSİ BU XML İLE BAŞLAYAN KODLARDIR.GENE BAŞKA BULDUKÇA DENERİZ AMA ÖNCE YAN DUVARLARDAKİ ADRESLERİNİ YEDEKLE MASAÜSTÜNE BİR METİN BELGESİNE OK.ÖPÜYORUM


http://www.finalsense.com/services/blog_templates/dorota_template.htm
(tepede çiçekler,çok hoş favorim)
-------
http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/fleur_59
(sade,füme beyaz geniş şablon)
-----
http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/summerlove_49
-----
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/valentine.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/tulip_template.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/love.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/dream_template.htm
------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/rose_template.htm
(kırmızı gül tepe,beyaz şablon)
-----
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/miniature.htm
(vazoda güller,şık)
-----

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim valla açtım çok beğendim hepsini. Ama bunu siteme şablon olarak eklemem için o kodlarını nereye yapıştıracam:) Kafam karıştı. Birde adresler dışında diğer şaylerdemi yok oluyo, saat, müzik falan?

Bendeniz.. dedi ki...

e hani biliyodun çiçeğim hehe:))
ŞÖYLE YAP:
KONTROL PANELİ-YERLEŞİM TIKLA ŞABLON BÖLÜMÜ AÇILICAK
HTML DÜZENLEYE TIKLA
ŞABLONU DÜZENLE BÖLÜMÜ AÇILICAK ORDAKİ KODLARI KOPYALA VE BİR METİN BELGESİNE YAPIŞTIR(YANİ YEDEKLEDİK))
YAN TARAFTAKİ HEPSİ DEĞİL AMA BAZI KODLAR KAYBOLUYO SEN HER İHTİMALE KARŞI YAN DUVARDA OLAN HERŞEYİ AYRI BİR METİN BELGESİNE BAŞLIKLARIYLA KOPYALARSAN İŞİN GARANTİ OLUR.

ŞİMDİ,O HTML ALANI TEMİZLE VE VERDİĞİM SAYFALARDAKİ KODLARI KOPYALAYIP YAPIŞTIR "ÖNİZLEME" DEN BAK BEĞENDİĞİNE KARAR VER VE SEÇTİĞİNİ "ŞABLONU KAYDET" E TIKLA
BAZI ŞELER ÇIKICAK KAYBEDİCEKSİN DİCEK(YAN MODÜLLERDEN BAZILARI BUNLAR VE TEKRAR EKLENEBİLİYO)ONAYLA VE KAYDET DİCEKSİN
HEPSİ BU.
YAZI TİPİ RENGİ VS BAZILARI YAZI TİPLERİ VE RENKLERDEN DÜZELİYO EĞER OLMUYOSA HTML HALİNDE ŞABLONDAN BULUP TEK TEK DEĞİŞİYOSUN.BU KADAR.TAKILIRSAN BEN GENE YARDIM EDERİM.
ÖPÜYORUM ÇOK.

Bendeniz.. dedi ki...

ayyy bunumu seçtin çieğim çok yakışmış yaa süper güle güle kullan bayıldım:)
ama üstbilgi düzenleden kırmızı gülü kaldırsan daha hoş olurdu:))
yüreğine sağlık canım benim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizim, sağol yaa başardım ama çok vaktimi aldım. Herşey gitti:) Tek tek yeniden yaptım. Gülü çıkarttım canım. Düzenliyordum daha sen yorum bıraktığında. Sağol. Umarım güzel olmuştur:)
Öptüm

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

güzel yorumdu :) aşağıdaki yazılarıda okudum, çok geçmiş olsun umarım şimdi iyisindir. acil şifalar diliyorum. bir de kim özlerdi varya aşağıda ya onu bana yıllar önce birisi göndermişti ben yazdım diye :) demek can yücelinmiş :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, nerelerdesin? Hoşgeldin. Teşekkür ederim. Çok iyiyim şimdi neyse ki. Bu yazı valla Can Yücel'in.Seni kim kandırdıysa ayıp etmiş:) Valla nasıl kanarsın:) Sevgiyle kal.