19 Şubat 2008 Salı

BURADA DA YAĞMUR VAR :)

Bir Salı gününden hepinize merhaba dostlarım.

İki gündür aslında çok hastayım. Bu soğuklar bana yaramadı. Üşütmüşüm :( Ve yine grip kapıma geldi. Ne yapalım göndereceğim inşallah :)

Her yerde kar var ama bizim burada bol bol yağmur var. Böyle yağmur olunca bende dün akşama kadar evde kalmayı tercih ettim. Bol bol dinleneyim dedim, hastayım diye. Gündüz olan derslerimi de akşama attım. Ama sonra pişman oldum. Akşam derse gitmek daha zor oldu benim için. Dışarıda fena yağmur vardı. Gök gürlüyordu, şimşekler çakıyordu. Evden çıkmak o kadar zor geldi ki . Dondum resmen ve ıslandım bu hastalığın üzerine. Şemsiye açmakta mümkün değil. Anında ters dönüyor rüzgardan. Eve dönüşte yağmur durmuştu neyse ki.

Aslında böyle havalarda en çok yapmak istediğim şey kahveni ya da çayını alıp sobanın yanına oturup pencereden yağmuru izlemek. Arka fondada mükemmel bir müzik olacak. Ama böyle hafif bir şey çok sesli değil :) Şu an fonda dinlediğiniz şarkı olacak mesela. Kaç gündür bu şarkıyı dinliyorum. Takıldım kaldım. Ayy yine duygusal moda girdim sanırım :) Ama ne yapayım yaa ben böyleyim. Böyle havalarda daha çok duygusallaşıyorum nedense...

Bugün hava yine çok soğuk, ama yağmur yok. Havada tek bir bulut yok. Ama fena bir ayaz ve rüzgâr var. Dışarı çıkarken şapka ve atkımı takmadan çıkmamam gerek. Zaten böyle soğuk havalarda burnum ve yanaklarım anında kıpkırmızı oluyor:) Komik oluyor yani :) Gerçi şimdi grip olduğum içinde burnum kıpkırmızı soğuğa çıkmama gerek yok yine çok komik gözüküyorum :)))

İşte böyle dostlarım. Aman sizde kendinize dikkat edin hasta olmayın. Havalar çok soğuk. Sevgiyle ve sağlıklı kalın...

34 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun canım, dikkat et kendine,valla sarınıp bürünmeden çıkma dışarı. Sen beni bi görsen anane gibi atkıyı kafama doluyorum montuda burnuma kafar çekiyorum, bide düşmemek için tutuna tutuna yütüyorum karşıdan görenler kesin 60 yaşında sanıyorlardır beni :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, sağol tatlım. Dikkat etmeye çalışıyorum. Valla bugün bende öyle sarınacam çıkarken.Şapka,atkı ne bulursam saracam:)) İsterse 100 yaşında sansınlar boşver:))) Sağlık herşeyden önemli. Dimi ama.Öptüm

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Blog teman süpermiş. Günlerdir bende template aradım durdum senin templatein en güzellerinden biri çok beğendim.
Ben benimkini adımla birlikte değiştirdim. Resmide kendi şektiğim bir resmi koydum. Eski mutlukadın yeni mutlukumtaneleri.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kum Tanelerim, merhaba canım. Seni merak etmiştim bende. Birden ortadan kayboldun çünkü:( Yeniden hoşgeldin. Yeni isimde süpermiş. hemen yeni siteni ziyarete geliyorum tatlım. Öptüm

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bizim buralarda kar sizin oralarda yağmurrr....ne uzun geldi bu kış bu sefer..hastalıklarda olunca bitmeyecek gibi geliyor geçmiş olsun arkadaşım ...
çiçeğim bende şablonu değiştirmek istiyorum ne zamandır ama cesaret edemedim bir türlü sizi renklenmiş görünce kıskandım azcık ucundan.nerden yaptığını öğrenmem mümkünmü acaba :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği,burası da çok soğuk.Ben de hastayım biraz.Geçmiş olsun arkadaşım.
Gülbahar

HAYAT dedi ki...

cnm bu kötü hava şartları hepmizi etkiledi vallahi bugünlerde bende de bir halsizlik var aman dikkat geçmiş olsun .

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım! Bol vitamin, dinlenme ve meyve:)) İşte sana reçete! Kendine dikkat et!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah evet sıcacık odada odun çıtırtıları ile mayışmak,karanfilli tarçın içmek mümkünse kapı dışarı çıkmamak ama nerde işler bizi bekler ,ben sıkı giyinmeye alıştım sende öyle yap şapkasız asla çıkma ,zamanla sinizüt olursun....
seni kırmızı burun seni...:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Bende günlerdir hastayım.işe zor gidiyorum.Tabiricaizse sürünüyorum giderken.Havalar zaten gribi eve davet ediyor.Kendine dikkat et canım.Öptüm:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,Banada BenDeniz arkadaşım yardım etti. Bak şimdi şablon değiştirirken bütün adresler, linkler gidiyo. Öncelikle o adresleri yedekle. Sonra diğerleri müziği falan yeniden yapman gerekecek.Adresleri birdaha ekleyecen. Adresler bunlar

http://www.finalsense.com/services/blog_templates/dorota_template.htm
-------
http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/fleur_59

-----
http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/summerlove_49
-----
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/valentine.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/tulip_template.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/love.htm
-------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/dream_template.htm
------
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/rose_template.htm
-----
http://www.finalsense.com/services/blog_templates/miniature.htm

SEN BUNLARI DENE ÖNİZLEMEDEN BAK BEĞENDİĞİN OLURSA KULLANIRSIN.Yerleşim (Şablon) dan html düzenleye girecen. Bu sitedeki şablonu oraya kopyalayacaksın.SİTE ÇOK AMA HTML KODLU OLANLAR ÇOK ZOR ACEMİLER İÇİN KULLANIMI,DİĞERİDE ZOR UYARLANIYOR EN İYİSİ BU XML İLE BAŞLAYAN KODLARDIR.ADRESLERİNİ YEDEKLE. Takıldığın olursa yaz tatlım.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, sanada geçmiş olsun tatlım. Burası fena soğuk...Dikkat et.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seblacım, sağol tatlım.Bolbol vitamin alıyorum valla. Daha iyiceyim çok şükür. Bu reçete herşeye dava valla. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, valla sadece hayal dimi bunlar. Keşke o sıcacık sobanın yanında öylece mayışsak.Valla bugün derse giderken bir sıkı giyindim sorma. Şapka, atkı:) ne bulduysam sarındım. Ama yine burnum kıpkırmızı oldu:))) Öptüm canımcım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım benim,dikkat et kendine. Valla herkes hasta şu sıralar.Önlemini al sakın hasta olma.Öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sanada geçmiş olsun.Sağol tatlım. Valla herkes hasta. Her gördüğüm elinde mendil burnunu foş foş çekiyo:)) Herkes kırmızı burun olmuş:)) Dikkat et canım sende kendine.Öptüm

Aylin Ünlü dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun Muhabbet Çiçeği,umarım kısa sürede atlatırsın.Hastalıkla uğraşmak zor,benimde oğlum rahatsız inşallah çabuk atlatırız bizde..

Yağmurda çay-kahve alıp yağmuru camdan izlemeyi bende çok severim.Yağmurda yürümeyi de severim,yağmurda ıslanmayı da..Yağmuru seviyorum her haliyle:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım. Sizede geçmiş olsun.Oğluşun umarım çabukçacık iyi olur.Bende ıslanmayı severim ama hasta değilsem ve çamur yoksa etrafta:)) Ve tabi arabalar su sıçratmıyorsa:))
Sevgiyle kal tatlım

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende bu ara inanılmaz template sitesi gezdim .Bir iki linkte ben vereyim.
http://www.sesebian.com/post/208245/365994
http://blogger-templates.blogspot.com/

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kum tanelerim, valla çok iyi olmuş. Bende şimdi verdiğin linkleri gezeceğim.Sağol tatlım. Öptüm

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çiçeğim sağol arkadaşım gün içinde mutlaka bakacam.

HAYAT dedi ki...

cnm senin verdiğin sitelerde denedim ama benimkilerde silindi :) denemek için yaptım olmaz kesin dedim oldu ve hepsi silindi ama yinede tşk ederim sade bi şey buldum:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canım dene ama dediğim gibi sakın adreslerini yedeklemeyi unutma. Ek yapılan herşey siliniyor. Adresler, saat, müzik, vs... Yazılar hariç. Herşeyi yeniden yapman gerek olurmu tatlım. Sana kolay gelsin:) Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hsilerim, evet tatlım herşey siliniyor dediğim gibi. Yeniden eklemek zor oluyor ama yinede güzel oluyor. Şimdi hemen senin sitene gelip bakacağım. Nasıl oolmuş bakalım. Çok öptüm.

berfin dedi ki...

canım çok geçmiş olsun.dikkat et kendine olurmu ..ayaz ve dondurucu soğuk burda da var..sen iyi koru kendini ve bol bol meyva artı bitki çayı takviyesi al:))
öptüm

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sanırım oldu :) uğraştırdı ama güzel oldu içime sindi...adresleri tek tek yazmak gerekecek sanrım...bide bu üstte kontrol paneli çıkıyor ya oda çıkmıyor bende...
tekrar sağol arkadaşım...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun, gel bende soba var, yakarız, demleriz çayımızıda,hafiften yaparız bir bunalım ne olacakki?:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim,valla ayaz kötü yapıyor.Send ekendine dikkat et.Bol bol bitki çayı içiyorum. Meyvede yemeye çalışıyorum işte. Sağol tatlım. Çok öptüm bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, adresleri tek tek yazman gerek evet. Kontrol paneli bendede çıkmıyor. Sorun yok yani. Bunlar böyle:) Şimdi hemen sitene geliyorum bakacağım. Çok güzel olduğuna eminim arkadaşım. Hayırlı olsun.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol tatlım. Ayy valla hemen geliyorum. Çayımı hazırla :))) Yaaa ama ben çok uzaktayım. Nasıl olacakki. Keşke bende yakın olsaydım. Öptüm çok

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
hala hastamısın?Çık o yataktan lütfen.Boş ver, ben doktorları hiç sevmem mesala.En cidi şeylere bile takılmamaya çalışırım.Kalk artık ve yazmaya başla.(kızma bana)
Selamlar.
Gülpembe

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülpembe, hastayım valla. Ama toparlandım yani daha iyiyim. Yazacam en kısa zamanda. Belki yarın belki yarındanda yakın:))) Bekle geliyorum güzel yazılarla.Bende hiç sevmem yatmayı. Ama bazen yatırıyor işte bu iğrenç grip. Kızmadım bu arada:)))Ama iyileştim sağolasın. Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

canım geçmiş olsun ben 3 haftadır sürünüyorum valla
bu arada ben soba ve çay eşliğinde akşam pencere önü keyfi yaptım ayıptır söylemesi yanii
öpüyorum
çok çok geçmiş olsun canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, sağol tatlım. Daha iyiceyim neyseki:)) O keyfi bende yaptım. Çok güzel oluyor değilmi:))) Öptüm canım bende sağol