12 Şubat 2008 Salı

KADIN VE MELEK

Bir melek gibi, sevgi vermek için gönderilmiş dünyaya kadın.

Karşılık beklemeden sevmenin, fedakarlık yapmanın, şefkatin ne demek olduğunu öğretmek için.

Bıkmadan anlatmak üzere, sabretmek üzere, her türlü kabalığa, aşağılanmaya, alay edilmeye, yalanlara, ikiyüzlülüğe dayanmak üzere gönderilmiştir. Dayanıklılığı, ne kadar anlayışlı olduğu ve kararlılığı test edilsin diye dünyada kadın. Bu melek, aşkın kılığına bürünüp gelmişse kapınıza, dünyada sizden daha şanslı bir erkek olamaz. Ama görmeniz gerekiyor, anlamanız gerekiyor.

Kapıya gelen herhangi biri gibi davrandığınız an meleği küstüreceğinizi ve onun bir başka kapıya doğru yola çıkacağını bilmeniz gerekiyor.

O melek, aşkı sunmaya bu kadar hazırken siz burun kıvırırsanız, bir başka meleğin de kapınıza uğrama olasılığını yok denecek kadar azaltırsınız. Kapınıza gelen o kadını, hayatınızın sonuna kadar bir melek olarak yaşatmayı başarırsanız ne mutlu size.

Ama bu hiç de kolay değil. Kırılgan, alıngan, ilgisizliğe tahammül edemeyen, dünyanın merkezi olmak isteyen, sevgiye her daim aç, zaman zaman yırtıcı bir kaplan gibi saldırgan olduğunu unutmamalısınız. O, size her şeyini vermeye hazır ya, sizden de aynı şeyi bekleyecektir. Bir erkeğin bunu yapabileceğini de bilir. Yapamayacağınız şeyi istemez zaten. Ama yapabilecekken yapmamanız halinde er ya da geç size bunu ödetecektir. Hayır, klasik bir intikamdan söz etmiyorum. Bir kadının hesap sorma yöntemi ya da öç alma yöntemi erkeklerin ki gibi dümdüz bir şey değildir. Onların her şeyi ince ince hesaplayan, planlayan beyinleri öyle kusursuz bir kurgu yapar ki, siz bir şeylerin değiştiğini anladığınızda ne yazık ki çok geç olur.

Kadının, isteyip de elde edemeyeceği hiçbir şey yoktur dünyada. Hayatınızı isterse,onu da ele geçirir. Direnemezsiniz bile. Bir melek, kötülük yapamaz bilirsiniz. Kadının yaptığı da kötülük değildir aslında. Ama nasıl ki kendisi, dünyada çok şey için sınava giriyor, sizden de beklediği onun için bazı sınavlar vermeniz ve o sınavlardan da başarıyla çıkmanızdır.

Bir kadının koşulsuz desteğini alan erkeğin sırtının yere gelmesi mümkün değil. Emin olun, hayatınız hep iyi yönde değişecektir. Onun zengin ruhu, yaratıcılığı,hayal gücü, size, tahmin edemeyeceğiniz dünyaların kapısını açacaktır. Bir melek varsa hayatınızda onu melek olarak yaşatmak için çaba gösterin...

Mehmet Çoşkundeniz

17 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

mehmet coşkundeniz gerçekten çok güzel anlatmış kadını ve çiçeğim bu yazıyı bulupta,bizlere okuma fırsatını verdiğin için teşekkür ederim.Ama aslında öyle bir sihirli değnek olacakki sevdiğimiz erkekler bu yazıyı okuyup bizi anlamaya çalışacaklar ve herşey çok güzel olacak.AAAHHH AH çok şey istedim dimi.Büyük,olmayacak bişey hayal ettim dimi:( Neyse öptüm seni:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,ben teşekkür ederim yorumun için. Bu yazıyı çok beğendim evet. keşke erkekler anlayabilseler kadınların birer melek olduğunu dimi ama. Ve okuyabilseler. Ama benim sevdiğim bir erkek yok şuan. Geçmişte sevdiğim insanalr maalesef bu sevgimin değerini anlayamadılar. Neyse uzatmayım:) Bende öptüm seni

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ben bu Mehmet Coşkundeniz'e takmıştım biaralar.Her yazdoğı yazıyı keser defterime yapıştıtırırdım.Bu yazıyıda okumuştum ama sende okuayana kadar unutmuşum şeker.İyiki yazmışsın.Ahh ahh kadınlar ne kadar özel di mi:)
öperim seni mucu:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hakikaten güzel bir yazıydı çok hoşuma gitti eline sağlık eklediğin için yalnız bu melek istediği herşeyi elde eder kısmına katılmıyorum :) istediğini elde edemeyen o kadar çok melek varki.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, biliyormusun bende gazeteden keserdim ve dosyalardım bu yazıları:) Demekki bu herkeste varmış:) Beğenmene çok sevindim. Sizlere bu yazıyı yeniden hatırlattıysam ne mutlu bana.Kadınlar çok çok özel dimi:) Bende öptüm seni canım. Mucks:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, beğenmene çok sevindim.Herşeyi elde edemez belki melek ama o çok çok özeldir. Maalesef çoğu insan bunun farkında değil dimi ama:)Sevgiyle kal.

TuBiKKo dedi ki...

bu mehmet coşkundenizi ben de çok severdim aynen ben de keser biriktirirdim defterlerimde.Hatta vay be bir erkek nasıl böyle anlar kadın ruhundan diye şaşardım..
ortak bir nokta daha..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tubacım, canım demek sende biriktirirdin o yazıları:) Bende derdim gerçekten böyle bir erkek varmı dünyada. Hatta Mehmet Çoşkundeniz'in bir radyo programı vardı birara. öyle güzel nasihatlar verirdiki kızlara. Derdimki bunun sevgilisi çok şanslı sanırım:))Çok ortak noktamız var canım arkadaşım.Öptüm seni

Mutluveumutlu dedi ki...

Mehmet Coşkundeniz'in kalemine sağlık. bizlerle paylaştığın için teşekkürler canım.
"Bir kadının koşulsuz desteğini alan erkeğin sırtının yere gelmesi mümkün değil." Bu cümleyi çok beğendim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım benim bencede Mehmet Çoşkundeniz'in kalemine sağlık. O cümle bencede çok doğru.her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır değilmi:)Öptüm canım

HAYAT dedi ki...

mehmet çoşkundenizin eşi var mı yada sevgilisi bilmiyorum ama şanslı bir bayan sadece kadınların ruhunu anlayan bu adama kadınlar altın plaket varmeli dimi ama ...
kadın isterse her şeyi yapar öenemli olan burda erkeğin kadını anlaması...

Unknown dedi ki...

Mehmet beyle tüm erkekleri tanıştırmak ahbab yapmak lazım derim ben...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım sanırım bekarmış:) Bencede altın plaket vermek lazım. Böyle kadını anlayan bir erkek bulmak çok çok zor.Halbuki anlayabilseler biraz çaba gösterseler herşey çok daha güzel olur...Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, valla çok iyi düşündün.Bence de tüm erkeklerle tanışmalı ahbap olmalı, onlara biraz akıl vermeli:)

neseileberaber dedi ki...

Bir erkeğin kaleminde kadın ruhuyla ilgili böyle güzel, onure edici satırlar dökülsün. çok şaşırdım valla. Kendisinin ismini ilk defa burda duydum. Böyle bir yazıyı buraya eklediğin için sana teşekkür ederim canım.Akşama müstahbel ince ruhlu eşime de okutacağım biraz ilham alsın diye.
öptüm :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, şaşırtıcı dimi. Ama gerçek. Mehmet Çoşkundeniz Posta gazetesinde yıllarca Aşk Doktoru olarak yazı yazdı. Belki o şekilde dersem hatırlarsın. Birçok da kitabı var. Bu güzel yazısıda ' Sen Git Aşk Bana Kalsın' adlı kitabından.Eşinede okut tatlım.Aslında tüm erkeklere okutalımi.İlham alsından dimi ama:) Öptüm kocaman canım

Adsız dedi ki...

Bir yazıyı okurken ağlamak ve bunu yazmak hiç bana göre değil di aslında.Ama gerçekten çok güzel.Müthiş olan kadın da değil.Onu bu kadar anlayıp hem de uzaktan bu kadar onore eden erkek aslında.Sonu ne olursa olsun bir erkek tarafından bu kadar sevilmek çok farklı...Bu anlatılacak bir şey değil.Bilmiyorum, ben o melek kadar özel biri değilim.Ama olmak isterdim.Teşekkür kelimesi de bana ilk defa bu kadar kutu geliyor.Minnettarım.