2 Mart 2008 Pazar

YALANCI BAHAR

Birkaç gündür bizim buralarda resmen yaz havası yaşanıyor. Havada çiçek kokuları… Akşamüstü tatlı ılık bir esinti. Sokağı çıktığınızda görürsünüz ki herkes yazlık kıyafetlerini giymiş bile: )
Pek bahar yaşanmaz zaten buralarda. Hemen biter bahar.

Ama şuan yalancı baharı yaşıyoruz. Bugün bunun kanıtını gösterdi hava. Öğlen dışarıda rüzgâr ve bol bulutlu bir hava vardı. Şuan fena yağmur yağıyor:))) Tekrar kışlık giysilere döndü herkes :)

Yaşamda zaten yalancı bir bahar değil mi sizce??? Kimi zaman mutluyuz, kimi zaman üzgün… Kimi zaman kahkahalarla gülerken birden bir olay bizi ağlatabiliyor. Kimi zaman küçücük bir umut bile bizi çok ama çok mutlu yapabiliyor. Bende öyleyim işte, küçücük şeylerden mutlu olabilen bir insanım.


Bugün mutluyum mesela. Niyemi bilmiyorum. Bir sebebi yok. İçim kıpır kıpır şuan. Böyle yerimde duramıyorum:))))

Bugün dışarı çıkacaktık canım arkadaşımla ama ders çalışmaya karar verdik. Ama neyse ki hava kötüydü bugün. Yani iyi oldu çıkmadığımız.
Ders çalıştım, dinlendim, keyif yaptım bugün evde. Yarın yoğun bir tempo beni bekliyor. Bu yoğun temponun arasına direksiyon kursumda eklendi. Şimdilik iyi sürüyorum ama tabi çok daha iyi olmam lazım. Henüz yoğun bir trafik için acemiyim.
Birazdan bir film izleyeceğim. 'Yandım Ali'...

Sinemada izleyememiştim. Çok güzelmiş!!! Çoğunuz izlemiştir belki de. Sanırım ben geç kaldım biraz:))

Pazar akşamımı dışarda yağmur, koca bir paket cips, yanında cola ve dvd keyfiyle geçireceğim:))

Dostlarım hepinize güzel bir hafta diliyorum. Şöyle bahar tadında kıpır kıpır bir hafta:))))
Sevgiyle kalın hepiniz ...

50 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir yazı.Aklıma bir anda Aşkın Nur Yenginin yalancı bahar şarkısı geldi.Ben çok severim o şarkıyı.Eline sağlık canım bu yazıyı bizlerle paylaştığın için.Ben şu an başka bir yere gittim bakalım ne zaman gelir yüreğim gittiği yerden...Öptüm sevgiyle kal:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,beğenmene sevindim.Aslında Aşkın Nur Yengi'nin o şarkısını ekleyecektim. Ama bulamadım.Yoksa o şarkıyla bu yazıyı okuyacaktın canım. Ama buda güzel dimi. Sen o gittiğin yerlerden çabuk dön bakalım:)) Çok uzaklara dalma öyle. Öptüm bende. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Bizim burdada sabahtan sağnak bir yağış geceden kalma öğlenden sonra günlük güneşlik oldu tatlı bir sert hava hakimdi güne,kıpır kıpır olman güneşin sıcaklığından baharın kendisini hissettirmesindendir şeker:))
off ooff yandım aliiiii süper ben çok beğenmiştim cd.si var ara ara seyrederim doktor duymasın???

Aylin Ünlü dedi ki...

Sana da güzel bir hafta başlangıcı diliyorum Muhabbet çiçeği'm,ben henüz izlemedim Yandım Ali'yi,bir Ali ile evli olduğumdan yanmışım zaten eheueheu şaka tabiii:)))
Ne zaman buluşuyoruz,hadi ayarlayalım bir gün,çıtlattım ben Berfin'e de..Yapalım bişeyler,ilk olsun blogspotta:)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yalancı baharlara kanıp da dolanmamak lazım. Nasılsa gerçeği gelecek değil mi? Öpüyorum canım seni.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, demek sizin oralarda yağmurlu. Gerçi ne kadar yalancı bahar desekte etraf bayağı bir ısındı dimi.Ondan için kıpır kıpır:)
Yandım Ali süperdi. Valla bende ara ara izlerim bundan sonra:)) Send eizle canımcım. Doktor duymaz merak etme. Öptüm seni.

berfin dedi ki...

canım hep böyle mutlu ve kıpır kıpır olsun için.banada olur bazen ortada birşey yokken içim gıdıklanır :))
öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,bence izlemelisin Yandım Aliyi. Güzeldi. Canım bir Cumartesi buluşabiliriz. Sizmi buraya gelirsiniz benmi oraya geleyim??? Ne yapalım. Ben geleceksem hafta içi gelemem, ama cumartesi gelebilmem daha kolay çünkü ertesi gün dersim yok, ablamda kalırım. Tabi ablam müsaitse:)) Ayarlayalım tatlım. Bende çok istiyorum. Ne güzel olacak dimi arkadaşım. Öptüm seni canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm,kanmamak lazım bu yalancı bahara. Tam hastalık mevsimi aslında. Dikkat etmek lazım.Gerçeği gelecek baharın hemde ne gerçek. Bizim buralar pişecek, haşlanacaz valla:)))Canım benim bende seni öptüm:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, bir sebebi yok ama işte kıpır kıpır için sanırım bahardan dolayı:)) Sende hep mutlu ol canım. Eeee ne zaman görüşüyoruz. Aylinde soruyor. Ayarlayalım mı? Öptüm bende canım

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Geçen hafta İstanbul da çok güzeldi:) Ama dediğin gibi yalancı bahar...Haklısın hayat da öyle. O yüzden bir gülüp, bir ağlamıyor muyuz? Ama hayat bizi hep güldürsün! Hep güzel paylaşımlarımız olsun inşallah! İyi haftalar:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seblacım, yalancı bahar ama sanırım havalar giderek ısınıyor. Ama hava hiç belli olmuyor. GÜndüz hava çok güzelken gece birden yağmur yağabiliyor. Dikkat etmek lazım.
Tabi hayatta öyle. Biranda mutluyken biranda mutsuz olabiliyoruz. Hep gülelim arkadaşım.İyi haftalar canım.Nice paylaşımlara. Öptüm

Mutluveumutlu dedi ki...

Yazını okuyunca, müzikle beraber benimde içim kıpır kıpır oldu. En sevdiğim aydır mart, baharın müjdecisi.

Senin de için hep böyle mutluluk dolsun tamam mı...

Filmi bende izlemedim, dvd sini alıp izlemek istiyorum,en kısa zamanda izliyeceğim.

HAYAT dedi ki...

çok hoş bi yazı olmuş cnm tam nahara yakışır bir yazı.bizim burdada hava senin anlattığın gibi bi iyi bi kötü.
son osmanlıya erkek arkadaşımla gitmişti güzel bi filmdi.
benimde bazen içim öyle sevinç oluyor ki neden anlamıyorum.küçük şeylerden mutlu olmak her zaman en güzeli bende senin gibiyim mesela , birde bi yerde okumuştum daha önce insan kendini mutlu hissetmesi için küçük bir hediye bile alsa karşındakini mutlu etmesi onuda mutlu ediyormuş ben bunu çok denedim mesela ama tabiki değerini bilen insanlara yapıcaksın
her günün bahar tadında olsun

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, şarkıyıda beğenmene sevindim canım. Seninde içini kıpır kıpır yaptımd emek . ne mutlu bana. Teşekkür ederim sende hep mutlu ol canım. Filmi al bence güzel. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, beğenmene sevindim kıpır kıpır yazımı:))Havalardan sanırım bu mutluluğum. Yoksa ektra beni mutlu edecek birşey olmadı hayatımda. Herşey aynı. bende küçücük bir hediyeden mutlu olurum. Bu huyumuzda benzer çıktı arkadaşım:))Seninde hergünün bahar tadında olsun arkadaşım. Öptüm kocaman...

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
demek film setrettin haftasonunda. Ben maalesef çalışmak zorunda kaldım. Gerçi bir sinema önerisi aldım ama, küfürlü argo konuşmalı o film hiç ilgimi çekmedi. Çalışmak daha cazip geldi. Yaklaşık bir yıldır hiç sinemaya gitmedim sanıyorum. Ne olacak bu hallerim bilmiyorum. Neyse arkadaşım. Kendine iyi bak. Malum bahar havası...
Ama itiraf etmek gerekirse bahar kelimesi bile güzel..
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, sanırım Recep İvedik filmini söylüyorsun. Bende gitmeyi düşünmüyorum doğrusu o filme. Ben dün evde dvd keyfi yaptım:) Sinemaya gitmedim. Ben gidiyorum sinemaya fırsat buldukça. Beyaz Melek filmine ve Kabadayı filmine gittim en son. Ama şu sıralar bende fırsat bulamıyorum.Sende arada git iyi olur. Stres atarsın. Bahar geliyor yavaş yavaş. hepimize hayırlısıyla gelsin. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Evet arkadaşım onu söylüyorum. Beyaz meleğede gitmedim, içim kaldırmaz diye düşündüm. Herkesin içinde ağlamayım dedim.Hafta sonlarında çalışıyorum şu sıralar.
Stres atmak fikri güzel ama, pek mümkün olmuyor.Bunun için inanmazsın alışveriş yapıyor, Sonra daha çok stres giriyorum.
Birde sizi okuyorum. İyiki varsın arkadaşım. Çok teşekkürler.
Gülbahar

Adsız dedi ki...

Birşey daha arkadaşım, şu A. Nur Yengi şarkısı. Onu bulsan çok iyi olur bence. Ben onu takıntı yapmıştım bir ara.
Bu da güzel ama.
Gülbahar

Berrin dedi ki...

oncelıkle muzık harıka..

ıcım ıcıme sıgmıyor kıpır kıpırım yerımde durasım yok gıbı bır cumlen vardı..ne guzel, ben ne zamandır oyle bır sey hıssedemedım..sanırım bızım buralarada bahar gelınce bende kıpırdanmaya baslıyacagım..

bu satırları yazarken karın yagısını ızlıyorum düşün artık ;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, Beyaz Melek çok acıklıydı. Valla ben herkesin içinde ağladım:))Hafta sonu çalışmak zor evet. Ama mecbur. bende çalışıyordum eskiden hafta sonları. Alışveriş de bazen sıkıyor. Bizleri okuduğun için teşekkür ederim canım. Çok mutlu oluyorum. Seni mutlu ediyorsak ne mutlu. Send eiyi ki varsın. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

berrincim, müziği beğenmene sevindim.Demek kar yağıyor ne güzel. Burdada bahar havası bugün tam. Ama çok rüzgar. Saç baş birbirine giriyor:))Seninde içini kıpır kıpır yapmana az kaldı canım. Sabret. Çok çok öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, Aşkın Nur Yenginin şarkısını buldum ama sadece 30 sn. O yüzden o şarkıyı koyamadım maalesef:(

Adsız dedi ki...

Karın yağışını seyreden arkadaş yalnız değilsin, ama ne gam takvimler bahar dyor nasıl olsa.
Sağol Muhabbet Çiçeği tabiki mutlu ediyor varlığın beni. Bundan hiç şüphe etme. Hiç bir zaman..
Gülnihal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülnihalcim,ordadamı kar yağıyor??? bahar geldi artık cıvıl cıvıl heryer. Ama kanmamak lazım. Birden bastırı veriyor sağnak yağış. Varlığımın seni mutlu etmesi ne hoş. Karşılıklı canım.Sağol. Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

Müziği ben dinleyemiyorum ama yorumlardan anladığım kadarı ile güzel herhalde, herkes beğenmiş.
Bahar güzeldir ve de tadını çıkarmak lazımdır. ayrıca yağmurlu havalar da cips ve cola eşliğinde tv seyretmek benim de en büyük zevkimdir. çok severim hele camın önünde bir fincan sıcak çay içmek (kışın) bahar yağmurlarında yürüyüş yaparak ıslanmak.. :( ama çok uzun zaman oldu yapmayı o yürüyüşleri sene ye Allah kısmet ederse benim yakışıklı le..
Trafikte sana başarılar dilerim..
Çok uzun yazı oldu.. kaçtım
öperim.. (adresini de en kısa zamanda bekliyorum ..)

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
cips ve kola ikilisinden biraz uzak dursan ya arkadaşım? Hani sonrası malum. Gelsin diyetler.
Selamlar.
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim,müziği dinlesen için kıpır kıpır olurdu:)) Bayılırım bende öyle yürüyüşlere.Dün film keyfi yaparken cips ve kola eşliğinde pencereye vuran yağmur damlaları hoştu yani:))Ben artık hergün yürüyüş yapıyorum. Artık havalar ısınınca iyi oluyor. Trafiktede şimdilik iyiyim. Bugün çok iyi sürdüm. Hocam çok iyisin dedi:)) Çok mutlu oldum tabi. Ne adresi canım anlamadım. Bende öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, valla cips ve kola ikilisini herzaman biraraya getirmem. Çok yemiyorum yani. Kilo problemim yok pek. 36 beden giyiyorum yıllardır. Ama yaz geliyor malum dikkat etmek lazım:))

Adsız dedi ki...

güzel film güzel;)..iyi seyirler sana..sevgiler;)bugra
http://byask.blogcu.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba. Evet çok güzel biri film. İzledim. Çok teşekkür ederim.

Bendeniz.. dedi ki...

ohh keyfini seveyim mısırda patlattınmı çiçeğim:))
olmazsa kek getireyim..

öptüm çok..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim, valla mısır patlatmasım.Cips vardı bol bol. Ama keke yok demem:))) Getir hemen:))) Öptüm bende çok.

Adsız dedi ki...

Günaydın Arkadaşım,
Demek 36 bedensin. O halde sözümü geri aldım. Benim içinde ye arkadaşım. Ben 38 beden bir tombişim sana göre. Arada 36 beden olmuşluklarım oluyor ama, böylesini tercih ediyorum.
Neyse arkadaşım gidiyorum. Ama yağmuru bende çok severim. Yağmurda uyumak, yürümek, çay içmek,, hatta sadece seyretmek. Hepsi çok güzel olur.
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, günaydın. Evet 36 bedenim. Ama yaz geldiği için biraz fazlalıkları yok etmem gerek:)) Yağmur güzeldir. Yağsın bol bol. Yazın hasret kalacağız. Ama yağmur yine yok burda hava günlük güneşli:))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

yaa biran önce btsin şu yalancı baharda yaz gelsin kızlar mini mini giyinsin bıcıl bıcıl sulara girsin güneşte yansın..tam yazın tadını çıkaracaklar bu sene inşlh :) her tvde bir deniz görsünler anne yaz geysin bizde gitcez dimi diyorlar :):)
bizz ailecek çok özledik yazı bide çok hastalık atlatınca insan artık yeter diyor sanırım...

renkler dedi ki...

İçinin kıpır kıpır olmasıi kendini mutlu hissetmen güzel haber.) Herşey daha da iyi olur inşallah canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, evet yaz gelsin artık dimi ama:)) Ama bu yaz sıcaktan mahvolacakmışız. Bence yazında kış gelsin biran önce diyebiliriz gibi geliyor... Kızları öyle görmeyi çok istiyorum. Öyle deniz keyfi yaparken. O günleri sabırsızlıkla bekliyoruz canım. Öptüm kocaman sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, sağol canım. Sende iyi ol ben daha mutlu olurum canım. Öptüm

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
senide okuyan erkeksin sanacak. Ben kendi adıma deniz keyfimi kimsenin görmesini istemeyenlerdenim. Sabahın körü ideal bunun için.
Mekanda önemli tabi.
Neyse yaz gelmeli önce.
Yazgülü

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yazgülü, neden okuyan erkek sanır beni dedin anlamadım ama sanırım cemileye yazdığım ''Kızları öyle görmeyi çok istiyorum. Öyle deniz keyfi yaparken'' lafımdan dolayı. Ama ben ikiz bebeklerini keyif yaparken demiştim:)) Yanlış anlaşılmasın lütfen.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sen hep bu yazında yazdığın gibi mutlu ol olurmu.Çünkü bir sebep olunca zaten herkes mutlu.
Önemli olan ortada bir neden yokken mutlu olmayı başarabilmek sanırım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, çok teşekkür ederim tatlım. Sende hep mutlu ol. Herkes mutlu olsun dimi ama:))

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili muhabbet çiçeği;
Bişey sorabilir miyim?
Sitenin şablonu çok hoş, blogspottan değil galiba...
Bende yenilemeye ve değişik bişeyler yapmaya çalışıyorum bu tarz seninki gibi olmuyo, yardımcı olursan sevinirim;)
Muhabbetle...

Sanem dedi ki...

Bahar sana da yaradı desene. Ne güzel böyle mutlu bir yazı okumak :)))

Adsız dedi ki...

Şu birgün bir araya gelme fikrinde vazmı geçtik?
Kaçırdım orayı muhabbet çiçeği.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perisi,teşekkür ederim şablonumun beğenmen beni çok mutlu etti. Canım site şablonumu şu adresten yaptım;

http://www.finalsense.com/services/blog_templates/
-------

Buda başka bir adres;

http://www.blogcrowds.com/resources/blogger_template.php

Canım ben ilk verdiğim adresten buldum. Ama diğer adresede bir göz gezdir istersen.
Ama tüm adresler ve sonradan eklediğin linkler yok oluyor(Saat, müzik ... vs). Yedeklemeyi unutma.Kolay gelsin tatlım. İnşallah istediğin şablonu bulursun. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, çok teşekkür ederim. Hekerse yarasın bu bahar. Kimse mutsuz olmasın.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İsimsiz arkadaşım, isminizi yazmamışsınız??? O yüzden neye vaz mı geçtik bilemiyorum???