18 Mart 2008 Salı

HAVUÇLU KEK :)

Merhabalar herkese, bugün fazla yoğun bir gün geçirmiyorum. Sadece akşam 2 saat dersim var. Derse gitmeden birşeyler yazmak istedim. Güne yine çok erken başladım. Sabah erkenden kalkmak alışkanlık oldu bende. Daha iyi ders çalışıyorum sabahları ve geceleri. Şu KPSS bir bitsede kurtulsam.

Bugün annemler döndü :)))) Annemler gelmeden güzel bir kek yapayım dedim. Havuçlu kek yaptım bu sefer değişiklik birşey olsun istedim. Sonra yanına da güzelde bir çay demledim...

Ablacığımın kulakları çınlasın çok sever havuçlu kekimi. Okuyorsan ablacım söz sana da yapacam en kısa zamanda :))) Sözüm var zaten sana dimi...

Kekimiz çok kolay bir kek.

İşte tarifi;

HAVUÇLU KEK

Malzemelerimiz

3 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak sıvı yağ
1 bardak yoğurt
1 bardak ceviz
1 bardak havuç (Yaklaşık 3-4 havuç)
3 bardak un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 miktar tarçın

AFİYET OLSUN :)))

SEVGİYLE VE AFİYETLE KALIN HEPİNİZ...

24 yorum:

Berrin dedi ki...

ellerıne saglık..
sanırım bır ben yemedım ve denemedım havclu kekı :)
merak ettım tadını? havucla pek aram yok belkı ondandır..

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
annenler yoktu değil mi?
Gözün aydın. Kekin çok güzel görünüyor. Uygun olursam ki olurum herhalde, yapacağım bu akşam..
Ben havuç çok severim..
Havuçla cezerye yaparım sık sık. Tabii satılanlar gibi değil ama daha hafif bence..
Sağlıcakla arkadaşım, ya da muhabbetle..
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, çok güzel oluyor bence denemelisin. Ama havucu sevmiyorsan birşey diyemeyeceğim :)Ben havuca bayılırım. Cezerye gibi oluyor.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, merhaba arkadaşım.Ben severim öyle meyveli kekleri. Ama aslında en çok çikolatalı severim:) Ama bu sefer değişiklik olsun dedim ve havuçlu yaptım.Bende cezeryeyi çok severim. Bizde sık sık yaparız. Evde yapılan daha güzel oluyor ve daha sağlıklı tabi:)) Keki yaparsan eğer yorumlarını bekliyorum canım. Sevgiyle kal.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çiçeğim kek acayip güzel gözüküyor.Sen yapıyosun benim canım çekiyor olmuyoki şekerim:)
öperim kocaman

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, keşke yakın olsakta sanada yapıp ikram etsem, şöyle karşıklı yiyebilseydik çayımızla :)Bende kocaman öptüm canım benim.

Bendeniz.. dedi ki...

çiçeğim bu kek komasından çıkamıcaz bu gidişle ha:))

hadi mimledim seni bide sobeledim.
mim çocuk istismarıyla ilgili sayfamda bilgileri var,
ve kardeşini seç e yer verirsen zaten sen biliyomuşundur öğretmensin yerde versen hoşolur hmm?cadım hazırladı bölümü gel bak.
sobe eğlenceli.harfler ve sana çağrıştırdıkları.tam senlik.
öptüm
hade bakalım kolay gelsin

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim,valla doğru söylüyorsun:))))
Demek mimledin ve sobeledin benii. Hemen yanıtlamaya çalışacağım canımcım.Bana kolay gelsin o zaman :))) Öptüm kocaman...

Mutluveumutlu dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Havuçlu keki çok duydum ama hiç denemedim, en kısa zamanda deneyeceğim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım, yaptım kekini, geç saatlerde inan çok iyi oldu..Benim elimin değmesi ayrı konu tabiiki.
Şaka bir yana ben çok seviyorum havucu.Eskiden sevmezdim, sonradan sevdiklerimden.
Çok sağol..
Tavsiye edilir..
Hatta var biraz ikram edilir..
Gülendam..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Muhabbetim en sevdiğim keki yapmışsın ve beni çağırmamışsın.. küstüm bak.:)) Canım ellerine sağlık. Bir de bunu üzerine krema yaparak dene, muhteşem bir tat oluyor. Öpüyorum canım.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum,teşekkür ederim canım. Bence denemelisin. Çok güzel oluyor. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, demek yaptın keki. Eline sağlık. Senin elin değmişse daha güzel olmuştur kuşkusuz:)Afiyet olsun.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, canım yaa demek çok seviyorsun. Gel canım sana ellerimle yapayım, ikram edeyim( Diğer sevdiğin şeyleride söyle yaparım valla). Keşke yakın olsak da yapsam.Kremalı hiç denemedim. Deneyeceğim bir dahaki sefere. Çok öptüm bende canım benim.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Eline sağlık canım çok güzel görünüyor...Yoksa sende ben gibi canın sıkıldığında kendini mutfağa atanlardanmısın?Hehehehe...öptüm

Adsız dedi ki...

Sen bu kekleri yap yap bir can dostunu çağırma:(( Anca bloglara koy:))
SENİ SEVEN DOSTUN:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Göökuşağım, sağol tatlım. Evet aynen öyle. bende kendimi mutfağa atarım canım sıkıldıkça. Öptüm canım bende:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

DOSTUM, canım benim, sana da yaparım tatlım. Sen iste yeter ki. Bende seni çok seviyorum canım arkadaşım. Kocaman öptüm seni:)

Adsız dedi ki...

Bu kekten en kısa zamanda ben de istiyorum canımcım. Ne zaman geliyorsun bize :)) Çok öptüm seni.
Ablan...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ablacım, canım benim. Sanada yaparım ellerimle. En kısa zamanda gelecem. Seni çok seviyorum ablacım. Öptüm kocaman.

Unknown dedi ki...

havuçlu kek bayılırım ve de güzel yaparım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, demek sende seviyorsun. Nefis yaptığına eminim canım benim. Öptüm

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık süper görünüyor.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kumtanelerim, çok teşekkür ederim canım. Denemelisin:)