7 Mart 2008 Cuma

Umudum !!!


Bugün; bütün ağaçlar yüreğimdeydi. Bütün çiçekler gözlerimde...

Güneş, ışıklarını dudaklarıma kondurmuştu.

Neydi kanımı kaynatan bu güzelliğin adı?

Mutluluk muydu? Bugün, Ne varsa hüzünden yana denize fırlattım az önce.

Sanki beklermiş gibi hepsini, hop hop hoplatıverdi dalgalarında.

En güzel maviliğiyle oynaşıp durdu...
"Bak" dedi "fırlattığın hüzünlerine... İşte; onların bendeki hükmü sadece bu!"...
Sonra, şakalaşırcasına bir kaç tuzlu damlasını sıçratıverdi yüzüme...

Gülümsedim mahcup mahcup, onun bu neşesine...

Duruldu. Bir deniz yıldızı bıraktı avuçlarıma.

Yoksa mutluluk bu muydu?

Herkes kalabalıkken, içimdeki yalnızlığı alıp, gidiverdi sihirbaz martılar!

Bir de arkasından o bildik şen kahkahalı bağırışmalar!

Hiç bu kadar güzelini görmemiştim...

Beyazmış meğerse beni, onlarla bütünleştiren mucize!

Kanat çırpa çırpa, yüreğimdeki isyanları uçurdular...

Yaşamaktan aldığım tad; işte buydu! Yoksa mutluluk bu muydu?

Az önce; ağaç oldum, çiçek oldum, güneş oldum, deniz oldum, martı oldum, ölümsüzleştim ...
Meğerse, hep yanıbaşımdaymış bu güzel resim!
Ben çizdim. Adı ''umudum''du!

Yoksa tüm umutlarım beni hiç terketmeyen mutluluğum muydu?

MUTLULUK, HEPİMİZE SADECE KENDİ ÇİZDİĞİMİZ RESİMLER VE UZAKLIKLAR KADAR YAKINDIR....

22 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

benim hala umudum var
İsyan etsemde istediğim kadar
.....
Güzel günler bizi bekler
Eyvallah dersin olur biter...

Unknown dedi ki...

CANIMSIN YA:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, çok güzel şarkı dimi ama...Güzel günler hepimizi bekler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sende benim CANIMSIN:) Öptüm seni.

Mutluveumutlu dedi ki...

Umut ve mutluluk, iki güzemli sözcük.İksinin uyumuda süper di mi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, canım evet iki gizemli sözcük... Hayatımızda ikiside çok anlam taşıyor. Hepimizin o anlamı yitirmemesini diliyorum...

HAYAT dedi ki...

benim hala umudum vardı
bi yerlerden gelicekti
bekliyordum onu
yıllarca özlenen beklenen oydu
umudumu yitirmedim
şimdi yanı başımda
mutluluk kaynağım benim

UMDUMUZU HİÇ YİTİRMEMEK GEREK CANIM VE SEN BUNU AŞTIN ARTIK GÜZEL GÜNLER HEP BİZLERLE OLSUN

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım yaa sen nerden buluyosun böyle anlamlı yazıları:)
Buarada ehliyet için ilk adım süpermiş darısı direksiyonun başına:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benimde umudum var artık hayata karşı.Birgün mutlaka mutlu olacağım inşallah.Ne güzel senin yanı başında mutluluk kaynağın, umudun. Hiç eksik olmasın canım umudun, mutluluğun.Güzel günler hepimizin olsun canım (Canım birara senin sitede sorun vardı ya birşey ekleyemiyorum diyordun, şimdide gökkuşağının renginin sitesinde varmış aynı dertteymiş. Senden yardım istedi ama sitene giremiyormuş. Haberin olsun)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim,beğenmene sevindim canım yazıyı.Direksiyon sınavım sanırım haftaya. Umarım ondanda sorunsuz geçerim:)))

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
yorum yapmakta bu kadar geciktiğim için üzüldüm desen inanırmısın.
Ne kadar güzel bir yazı olmuş bu. Ben çok zor geldim bugün buraya biraz rahatsızdım. Okuyunca kendimi başka bir dünyaya gitmiş gibi hissettim. Biraz kütle transferi yapyın, beni olmak istediğim yere taşıdın. Sınavında başarı dilemiyorum. Çünkü bütün adaylar içinde en başarılı olcak olanın sen olduğunu biliyorum.
Umudumuz, hiç bitmesin...
Gülbahar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım, teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Seni olmak istediğin yere taşıdıysam ne mutlu bana.
Sınav için de teşekkür ederim canım. İnşallah istediğim gibi olur herşey. Umudumuz hiç ama hiç bitmesin.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çiçeğim yazıya bayıldım.Gerçekten çok güzel.Benimde hala bir değil BİRSÜRÜ umudum var.Çünkü yaşamak kadar güzel birşey yok,bazen ne kadar isyan etsekte...
Sevgiyle kal arkadaşım.Öptüm:)

Adsız dedi ki...

Yazı gerçekten güzel ama bir kelime beni bitirmeye yetti.Sen onun hangi kelime olduğunu,hangi duyguyu ifade ettiğini bilirsin.O kelime yüzünden neler olduğunu bilirsin:((Şimdi bana onu hatırlattın:((AAAAAH AH:((
Ben dostun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, yazıyı beğenmene çok sevindim.Birsürü umudun olması ne güzel. İnşallah hiç kaybetmezsin o umutlarını canım. Yaşamak çok güzel. Sende sevgiyle kal arkadaşım. Öptüm:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım dostum, ne güzel bir ziyaret bu. Hoşgeldin.Özür dilerim arkadaşım yaa. İnan hiç aklıma gelmedi.O kelime... Ama sen üzülme artık yaa. Geçti bitti. Atlattık o günleri.Üzülme artık. Yeni umutlara bak sen:)) Öptüm canım dostum benim.

Berrin dedi ki...

muhabbet cıcegı;
bu cocuksu coskunu ardından huzunlenmenı sonrasında yıne mutlu olmanı yasama sarılmanı sevıyorum..

ınsan umut ettıgı kadar vardır..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,ben böyleyim işte:)Bazen hüzünlü, bazen çocuksu bazen neşe dolu ama hep duygu dolu. İnsan hep umut etmeli. Umutlarını asla tüketmemeli dimi. Öptüm canım.

neseileberaber dedi ki...

kaldım valla canım ya çok güzel bir yazı..

yorumsuz böyle bir yazıyı bizimle paylaştığın için teşekkür..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, beğenmene sevindim canım. Ben teşekkür ederim asıl. Öptüm kocaman

Adsız dedi ki...

BİRİCİK AŞKIM ATAKAN'A arkadaşlar arası konuşmalarda adın geçince gülümseyen ben seni her gördüğümde gözlerine bakmaya çekinirdim seni sevdiğimi anlayacaksın diye ve yaşadıklarımız bir avuç saçmalık işte benim yaptıklarım senin yaptıkların ne güzel gündü oysa 20 kasım derlerya kasımda aşk başkadır doğruymuş sana aşık olduğumdfa gökyüzü aşk dağıtıyordu insanlar sıraya girmiş bekliyordu kalabalığın arasına girip en öne geçtim saat 12:00 olunca sen gökyüzününm merdivenlerinden indin gözlerim özlerini gördü işte böyle başladı aşk dediğim acı ve mutlluk verici sen...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İsimsiz arkadaşım, çok hoş şeyler yazmışsın. Belli ki aşkın Atakan için bu sözler. İsmini yazarsan mutlu olurum.