13 Mart 2008 Perşembe

DÜN GECE VE BU SABAH ...

Bugün sabahın köründe kalktım :)) Saçma sapan rüyalar gördüm bütün gece. Ayyy korkunçtu... Uyandığımda neyse ki rüyaymış dedim. Derler ki kötü bir rüya gördüğünde çeşmeyi aç ve akan suya anlat. Bende öyle yaptım :) Uyur uyanıktım hep bütün gece rüyalar yüzünden... Acaba ne anlama geliyordu böyle karışık rüyalar...
Neyse hayırlara yoralım dimi. Nasıl yorumlarsan öyle olurmuş :))


Gece uyumaya hazırlanırken tam evin önünde bir kaza oldu. Araba haşat durumda. Neyse ki içinde ki adama birşey olmadı.
Sonra uykum kaçtı. Biraz kitap okuyayım dedim. Bayağı okudum ama :)) Az kaldı kitabımın bitmesine neyse ki :)) Müzik dinledim biraz. Dinlerken uyuyakalmışım.
Anlayacağınız uykusuz bir gece geçirdim. Buna rağmen sabah erkenden uyandım...
Kalktığımda saat 06:10'du :)))) Biraz spor yapayım dedim bu kadar erken kalkmışken. Çok iyi geldi.
Sonra yürüyüşe çıktım. Şöyle 45 dk yürüdüm hızlı hızlı.
Akşam ders dönüşü yine yürüyeceğim ama öyle karar verdim.
Yürüyüş yaparken şu an fonda çalan müziği dinliyordum.
Çok beğendim. Gitar sesine bayılırım. Benimde gitarım var ama fırsat bulup yarım bıraktığım kursu tamamlayamadım henüz.
Eve geldiğimde birsürü iş beni bekliyordu. Annemler bu hafta evde olmadığı için her iş bana kaldı tabi. Canım ablama gittiler. Keşke bende gidebilseydim. Ama derslerim olunca gidemedim tabi.
Biliyorsunuz ablam şehir dışında.
Sonra evi toparladım birazcık. Akşama yemek yapacağım daha :))) Ne yapsam acaba diye düşünüyorum. Bakalım :))
Şimdi bir tost yaptım kendime en çift kaşarlısından :)) Dedim biraz birşeyler yazayım çayımı içerken.
O kadar sporun ardından olmadı bu tost ama dediğinizi duyar gibiyim. Aaa kepek ekmeğine yaptım ama :)))

Bugün yine yoğun bir gün beni bekliyor aslında. Bu uykusuzlukla nasıl dayanacağım bakalım. Şimdi bir sürü test hazırlayacağım öğrencilerime. Masanın üzerine kitaplar yığılmış beni bekliyorlar :)
Ben onları fazla bekletmeyim en iyisi :))
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ ...

20 yorum:

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Hayır olsun canım. Suyu anlatmak gerektiğini ben ilk defa duyuyorum. Teşekkürler bu bilgi için.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kumtanelerim, çok sagol canım.Hayır olur inşallah. Öptüm

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği ,
hayır olsun rüyan diyelim.Yazsaydın yorumlardım belki. Bu konuda ünlüyümdür ben.İyi rüya yorabilirim.Ve maalesef bir çok şeyi görürüm.
Neyse hayır olsun. Bazan şer görünen şeylerde aslında hayırlı olabilir.
Spor iyi fikir.
Kendine iyi bak.
Lalegül

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, demek iyi rüya yorumluyorsun. Ne bileyim yazmadım işte. Çok saçma sapan bir rüya çünkü:))
Teşekkür ederim. Sende kendine iyi bak.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım rüyan için hayırdır diyelim hayır olsun.Belkide kazadan etkilenmiş olabilirsin.Benimde öğrencilerin yazılıları başladı.Hergün eve bitmiş halde geliyorum...bir bitseydi:((bu arada benimde gitarım aynen bende senini gibi gitar kursumu yarım bırakmıştım öylece dolabımın üstünde uyuyor garibim(uyuyan güzel gibi)Kendine iyi bak canım öptüm:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım. Belki de dediğin gibi kazanın etkisinde kaldım.Demek seninde gitarın var. Benim ki gibi uyuyor yani :))) Çok istiyorum öğrenmeyi.
Sende kendine iyi bak canım. Öptüm:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hayırlara yoralım şekerim.Hem ne derler rüyalrın tersi çıkarmış.İyi şeyler olucak iyi şeyler.Buarada müzik süper.Yürüyüş yapmışsın sonrada tost yemişsin ne de güzel olmuiş.Onun günahımı olur zaten.Afiyet olsun.Birde kolay gelsin:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim,teşekkür ederim. Hayır olsın inşallah. Müzik çok hoş dimi :)) Bende bayıldım.Yürüdüm bol bol sonra tost yedim. Ama canımcım kepek ekmeğiyle yaptım:))) Bişiycikler olmaz:))) Öptüm canımcım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Gün bitti,kolay gelsin demek için geç kalmışım sanıyorum:)Yürüyüş iyi gelmiştir ohh ne güzel,insanın ruhu açılıyor sabah yürüdüğünde gerçekten,bu arada fonda çalan parçaya hayran kaldım,dinlendirici,romantik,duygulu,tınısı güzel..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, yok canım geç kalmadın :)
Yürüyüş çok iyi geldi valla. Çok rahatladım. Yarın fırsat bulursam yine yürürüm belki. Demek sende müziği beğendin. Çok dinlendirici dimi. Öptüm çok.

Unknown dedi ki...

hayır olsun iyiye yor iyi olsun derler,öğrencilerin kaçıncı snıf?:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Canım her sınıf var bende:))) Fizik ve Fen Bilgisi öğretmeni olunca hepsinin derslerine giriyorum işte:)) Öptüm canım

HAYAT dedi ki...

rüyan hayırlara çıksın cnm.bizim buralarda da vardır suya rüyanı anlatmak.evde kimse olmayıncada zor oluyor cnm yemektir temizliktir okul derken .bende uykusuzum cnm ya akşam olsada eve gidip yatsam diyorum :)))

Mutluveumutlu dedi ki...

Rüyanı Allah hayıra çıkarsın canım. Güne uykusuz ama huzurla başlamışsın, ne güzel. Umarım huzurlada tamamlamışsındır.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım demek sizn oralardada var rüyayı suya anlatmak. Su gibi aksın hayırlar olsun derler:))
Evde tek olmak zor ama işte ne yaparsın.Canım ben okulda çalışmıyorum şuan. Keşke okulda çalışsam:( Dershanelerde çalışıyorum. Devlet için uğraşıyorum ama çok zor. Öptüm seni canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, sağol canımcım.Güne uykusuz başladım ama inanırmısın dün o kadar uykusuz olmama rağmen gece 3 de yattım. Uyku kaçtı yine :) Kovaladım ama nafile :))Bugünde 7 de kalktım:)Öptüm canım.

berfin dedi ki...

canımınn içiiii
yazamadım ben yaaa.sen biliyorsun ama yoğundum.hayırlara çıksın rüyan inşallah. sende çok yoğunsun benden beter ya.çalış çalış nereye kadar yahu:))öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, canım benim yoğunsun biliyorum. Teşekkür ederim, hayır olur inşallah. Canım benim,çalışacaz ne yapalım :)) Öptüm bende seni canım benim.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ohh çift kaşarlı tost! Ben oraya takıldım! Malum öğle saati! Kolay gelsin canım! Ne öğretmenisin bu arada? Merak ettim:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seblacım,bol kaşarlı tosta asla hayır demem:))Fizik ve Fen bilgisi öğretmeniyim canım benim. Öptüm seni