19 Mart 2008 Çarşamba

HARFLERİN HAYATIMIZDAKİ ÖNEMİ VE SOBE :))

Canım dostlarım Ben Denizim ve Zilsiz Zarifem beni aynı konuda sobelemişler. Bende vakit kaybetmeden hemen sobeyi yanıtlayayım.
Alfabenin harfleri hayatımda neleri ifade ediyor bakalım :)))


A: Ailem. (Onları çok seviyorum. Onlar benim her şeyim.)


B: Blogum ve Bilgisayarım :) ( Burada ki paylaşımlar çok güzel. İyi ki bu dünyaya bende katıldım )

C: CCC ( İsmimin baş harfi : ))) )

Ç: Çikolata… (Bayılırım:))) Çikolata canavarıyım ben bilmiyor musunuz :)))

D: Dostlarım. (Hayatımda çok değerliler.)

E: Evlilik. (Allah kısmet ederse bir gün evlenirsem sanırım o insanı çok mutlu ederim :))

F: Fotoğraflarım. (Hayatımızı bir kare içine alan bazen mutlu bazen hüzünlü günleri anımsatan hatıralar.)

G: Gözler. (Çok şey anlatır gözler. Bazen kelimelerin anlatamadığını en iyi anlatır iki çift göz.)

H: Hayallerim. (İnsanın hayalleri olmasa olur mu sizce?)

I: Ihlamur. ( Kışın hasta olduğum günlerde vazgeçilmez içeceğim)

İ: İlkbahar. ( En sevdiğim mevsimdir.)

J: Japon Balıkları ( Bayılırım bu balıklara. Öyle göbekli göbekli çok şirin balıklar:)))

K: Kitaplarım. (Kitap okumayı çok seviyorum. Okumadan asla yatamam. 1 sayfada olsa her gece mutlaka okurum.)

L: Laleler… ( Çok sevdiğim bir çiçek.)

M: Müzik. (Ruhun gıdasıdır değil mi :) Ben o gıda ile bol bol besleniyorum :))

N: New York’ta Bir Sonbahar Filmi ( Çok sevdiğim bir filmdi. Çok romantik, çok duygusal :)

O: Okul. (Çalışmak isteyip de bir türlü atanamadığım yer :( )

Ö: Öğrencilerim. (Canlarım onlar benim.)

P: Peynir :) (Kahvaltıda vazgeçemeyeceğim tek şey :))

R: Romantik. (Çok romantik biriyimdir :))

S: Sevgi. (Hayatımızda en önemli şey bence.)

Ş: Şiir… ( Şiir okumak da yazmakta ayrı bir keyif verir bana.)

T: TÜRKİYEM …

U: Umutlarım…

Ü: Üniversite (O yıllarımı çok özlüyorum )

V: Vanilya ( Vanilya kokusuna bayılırım:)))

Y: Yüzmek. (En sevdiğim spordur. Ben bir kulüpte yüzücüydüm eskiden. Sonra üniversiteye hazırlanmadan bırakmıştım.)

Z: Zaman. (Hayatımızdan hızla akıp giden ve asla durduramadığızdır)

Bazı harflerde bayağı zorlandım diyebilirim :) Şimdi sobeleme sırası bende :)))

Hislerim ve Ben
Ve
İncegülüm sobeeee :))) Hadi bakalım sizlere kolay gelsin.


SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

34 yorum:

Adsız dedi ki...

Alfabenin harfleri hayatımda neleri ifade ediyor bakalım bende yazayım bakalım:)))

A: Ailem. (Onları çok seviyorum. Onlar benim her şeyim.)

B: Blogum ve Bilgisayarım :) ( Burada ki paylaşımlar çok güzel. İyi ki bu dünyaya bende katıldım )

C: Bu harf bana pek birşey çağrıştırmadı doğrusu.Can eriği olabilir bak.Çok severim.. )

Ç: Çocuk, Çiçek, ve yine çiçek

D: Dostlarım, derslerim..
E: Elma çiçeği desem.Eşimi mutlu edip edememek bana bağlı değilki sadece. Onun ne istediğide önemli.
F: Fotoğraflarım
G: Gözler. (Çok şey anlatır gözler. Bazen kelimelerin anlatamadığını en iyi anlatır iki çift göz.) Aynen

H: Hayallerim. (İnsanın hayalleri olmasa olur mu sizce?)

I: Ihlamur. ( Kışın hasta olduğum günlerde vazgeçilmez içeceğim) Ihlara vadiside büyülü bir dünya gibi

İ: İlkbahar. ( En sevdiğim mevsimdir.)

J: Jale çiğ demek.Hani sabahların bitkilerin yaprakların da olan
K: Kitaplarım. (Kitap okumayı çok seviyorum. Okumadan asla yatamam. 1 sayfada olsa her gece mutlaka okurum.) Kitap olmazsa olmazım

L: Laleler… ( Çok sevdiğim bir çiçek.) Leylaklar, lila rengi

M: Müzik. (Ruhun gıdasıdır değil mi :) Ben o gıda ile bol bol besleniyorum :)) Mor menekşeler,ve de çok özel birini anımsatıyor

N: Bana çok cici, bir okadar haylaz birini hatırlatıyor.Çok dik kafalı çok

O: Okul.Evet hayatımın çok önemli bir bölümü
(Ö: Öğrencilerim. (Canlarım onlar benim.)Gerçekten bitanelerim.

P: Peynir :) (Kahvaltıda vazgeçemeyeceğim tek şey :)) Parada olabilir yani..

R: Romantik. (Çok romantik biriyimdir :)) Resim..

S: Sevgi. (Hayatımızda en önemli şey bence.)

Ş: Şiir… ( Şiir okumak da yazmakta ayrı bir keyif verir bana.)

T: TÜRKİYEM …

U: Umutlarım…

Ü: Üniversite (O yıllarımı çok özlüyorum ) Ben özleyemiyorum maalesef..

V: Vanilya ( Vanilya kokusuna bayılırım:)))

Y: Yüzmek. (En sevdiğim spordur. Ben bir kulüpte yüzücüydüm eskiden. Sonra üniversiteye hazırlanmadan bırakmıştım.)

Z: Zaman. (Hayatımızdan hızla akıp giden ve asla durduramadığızdır)
Biraz kopya çektim sanki. Ama kusura bakılmasın..
Nurbanu

HAYAT dedi ki...

ah çiçeğim sobelemiş beni bir anda da insanın aklıma gelmiyor ki bu hafler:)))
hemen yazmaya çalışıyorum cnm tşk ederim
çok harika yazmışsın eline,diline,kalemine sağlık
ben çok beğendim

HAYAT dedi ki...

ah çiçeğim sobelemiş beni bir anda da insanın aklıma gelmiyor ki bu hafler:)))
hemen yazmaya çalışıyorum cnm tşk ederim
çok harika yazmışsın eline,diline,kalemine sağlık
ben çok beğendim

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

şekercim ne bu hız,
hemen cevap yazmışsın.Süpersin:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, sende yanıtlamışsın tüm harfleri teşekkür ederim. Çok sağol. Benimkilere çok benzer çoğu hatta aynısı:)) Demekki aynı düşünceleri paylaşıyoruz ne güzel. Sevgiyle kal canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim evet sobelendin:)) Kolları sıva ve başla yazmaya.Çok öpüyorum seni tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, sen sobelersinde ben hemen yazmazmıyım :)) Denizimde zarifemde sobelemiş beni dedim. O yüzden hemen yazdım:) Hızlıyım dimi:)) Öpüyorum kocaman.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım SOBEDAŞIMMMM :))))
Ne güzel oldu bu hitap dimi?:)))
Bende haftasonunu bekliyorum canım.sen çok güzel yazmışsın bakalım ben nasıl yazacam.ay benim ilk sobem bu heyecanlandım valla:))öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, çok güzel bir hitap olmuş:) Bizde senin sobeye vereceğin cevapları sabırsızlıkla bekliyoruz canım. İlk sobede bende öyle heyecanlanmıştım:))) Bende öptüm canım

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ilginç bir sobe olmuş ama güzel olmuş....
kandilin mubarek olsun........

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, ilginç ve zor bir sobeydi :)))
Seninde kandilin mübarek olsun canım.Öptüm

Mutluveumutlu dedi ki...

Güzel bir sobe gerçekten, sende çok güzel cevaplandırmışsın. Bazı harfler gerçektn zorlayıcı, "ü" de benimde aklıma üniversiteden başka bir şey gelmedi :)

Unknown dedi ki...

çok güzel bir sobe bu bende sobelenmişim dur bakalım yazacam inşallah,senin harflarde süpermiş...

Bendeniz.. dedi ki...

evet hemen cevaplamış çiçeğim çünkü çokta eğlenceli bişi bu dimi:))

dikkat edene çok ipucu veriyor hem de;)

renkler dedi ki...

Sanırım A ve S harflerine herkes aynı şeyi yazıyordur:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum,gerçekten bazı harflerde insanın aklına hiçbirşey gelmiyor. Ben j de çok zorlandım :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, senden de bekliyoruz en kısa zamanda canım.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ben Denizim, hemen cevapladım evet. Eğlenceli ama aynı zamanda bazı harfler çok zorlayıcı:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, sana katılıyorum canım. A ve S deyince herkesin aklına aynı şey geliyor:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımcım, çok güzel bir sobe bu. Mutlaka ve en kısa sürede cevaplayacağım kuşum benim. Senin cevapların da en az sobe kadar güzel elbette. Niye umutlar konusunda zorlandın ki.. bu genç yaşta hemi de. Ben biliyorum ki.. içinde sakladığın o kadar çok umut var ve bunlar sayfaya sığmayacağı için yazmadın. Dimi gııı..:)) Öperim seni örtmenlerin güzeli..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, canım benim. En kısa zamanda bekliyorum cevabını:)Umutlar konusunda zorlandım evet:)) Çünkü umutlarımın her defasında hayal kırıklığı ile bitmesi korkutuyor beni. Aslında dediğin gibi ne çok umudum var ve buraya sığmaz:)))
Canım benim bende seni öptüm kocaman...

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği,
hiç ziyaret etmiyorsun artık sayfamı...
Küserim bak...
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, çok özür dilerim:( İnan çok yoğunum. Lüften küsme arkadaşım...

ev perisi;) dedi ki...

Çikoladaşım benim;)))
Hergün 2 adet iyi gelir:)
muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev Perisi, sende mi bendensin çikolata canavarı olarak:)))
Herügn en bitterinden ama:))
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeği, sayfama bakarmısın.Yorum yazaran anlayacağım geldiğini...
Çikolata sevenler derneğine benide alın lütfen..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, baktım tatlım sayfana. Çok güzel yazmışsın herzamanki gibi. Çikolata sevenler derneğine alındın sende:)) Sevgiyle kal canım...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

harfler seni bize anlatmış cnm .görmesekte; sanal ortamda yazıştığım sadece yazılardan biride olsan hayatımızda bir parça oldun kızlar bizim için teyzecik...
çikolata ben ve kızlar :):):) bizde ayrılmaz üçlüyüz :)
öptük seni kocaman kocaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canım benim. Hayatınızın bir parçası olmaktan çok mutluyum. Bu harflerle kendimi anlattıysam ne mutlu bana.Keşke görüşebilseydik, yakın şehirlerde olsaydık.Çikolata grubumuza seni ve canlarımıda alıyorum. Öptüm bende sizi kocaman canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
Çok hızlı cevapladım, aslında ..Sen beni sobele bir gün ne istiyorsan sor bana.Cevap vereceğim sana...
İYİKİ VARSIN VE ORDASIN.
KANDİL MESAJI YOLLADIM MI SANA ARKADAŞIM.. HATIRLADIM BİRDEN..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım,canım benim sobeleyeceğim birgün senide:)en kısa zamanda. Seninde geçmiş kandilin mübarek olsun canım. Send eiyi ki varsın. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
Evet iyi olurdu kuşkusuz..
Ama tablo ortada...
Cemile

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende üniversite yıllarımı özlüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kum tanelerim, özlememek mümkünmü o yılları. Ne kadar güzeldi...