5 Mart 2008 Çarşamba

AÇIN YOLU BEN GELİYORUM :)))

Yine bir bahar gününden herkese merhaba dostlarım. Bugünlerde o kadar yoğunum ki. Sürekli derslere koşturuyorum, sınavlar yaklaştı diye öğrenciler de çok telaşlı. Beni de strese sürüklediler inanın. Tabi bende KPSS’ye çalışmaya çalışıyorum bu yoğunluğun arasında. Tabi birde ehliyet alacam yaa direksiyon derslerim var bunların yanında.
Bugün ehliyet sınavı belli oldu. Sıkı durun notlarımı yazıyorum.

İLKYARDIM:100
MOTOR:98
TRAFİK:96

Nasıl puan ama :)))) Tabi önemli olan bu değil. Önemli olan direksiyon sınavını geçmek değil mi. Derslerde iyi sürüyorum. Bu hafta direksiyon eğitimim son. Bakalım inşallah direksiyon sınavından da sorunsuz geçerim.

Bugün eğitimde kırmızı ışıkta durduğumda bir araç bana vurdu arkadan. Hiç suçum yok. Çünkü ben duruyordum. Benim hoca çıktı bir hışımla arabadan tabi :)))
Amannn kavga edeceklerdi valla. Çarpan hem suçlu hem güçlü. Benim problemim değil banane diyor yaa adam. Yüzsüz şey ne olacak :) Hem böyle güzel bir hatunun arabasına çarpmışsın suçlusun hem de konuşuyorsun :)))))))))
Neyse ki iki araca da bir şey olmadı. İlk kazamı böyle atlattım işte :) Allah beterinden saklasın…

Buralarda havalar yine çok sıcak. İnanın bugün tek gömlek giydim üzerime ama yine de çok terledim. Yazlık kıyafetlere her an geçebiliriz yani burda. Bir önceki yazımda dedim ‘Yalancı Bahar’ diye ama sanırım gerçekten geliyor bahar hatta yaz…
Ayy şimdiden böyle sıcaksa düşünemiyorum yaz mevsimini :( Kavrulacağız arkadaşlar…


Sevgiyle kalın hepiniz dostlarım.

22 yorum:

HAYAT dedi ki...

NOTLAR SÜPER VALLA Bİ BEN ALAMADIM BÖYLE NOTLARI :(((
BİLİYOSUN BENDE BIRAKMIŞTI EHLİYETİ AMA ÜZÜLMÜYORUM KENDİMDEKİ CESARETİ BULDUKTAN SONRA ARTIK ŞİMDİ BİRAZ DAHA BEKLİYCEM.DİREKSİYONDA PRATİK YAPTIKTAN SONRA İYİ BİR SÜRÜCÜ OLURSUN.BUGÜN HATTA AYNI KURSA BERABER GİTTİĞİMİZ Bİ ABLAMI GÖRDÜM ARABA KULLANIRKEN BAYAĞI Bİ AŞAMA KAYDETMİŞ SENDE DÜKKATLİ BİR BAYAN SÜRÜCÜ OLUCAKSIN.TERBİYESİZ ADAMA SİNİR OLDUM ONLAR HEP ÖYLE ZATEN CİNSLER BOŞVER CNM TAKMA KAFANA AMAN DİKKAT ET HERKESE ÖPTÜM CNM .

Unknown dedi ki...

vayyss not bumudur budur,tebriklerrrrrr,bende yeniden direksiyon dersleri almak istiyorum yoksa ehliyetim heba olmak üzre:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim,ptatik işi araba sürmek. Bu notların yüksek olması birşey değiştirmiyor aslında:)) Hocan iyi olacak birkere. Babamla hayatta süremem mesela. Ayy sanırım elim ayağıma dolaşır. Çünkü sinirlenebilir:)) Sende pratikle halledersin. Bende ehliyeti alayım ayrıca tekrar ders alacam. Daha da iyi geliştirmek için. Çünkü etrafta trafik canavarı çok.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, teşekkür ederim:))) Notlar süper evet. Ama direksiyon önemli işte.Ehliyet aldıktan sonra derslere devam edecem. Süper kullanmam lazım. Sende başla canım derslere, heba olmasın.Öptüm canım

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
Tebrik ediyorum, notların için. Harikasın.Ama sana şunu söyleyim arkadaşım, ne kadar iyi araba kullanırsan kullan erkeklerin bıyık altından gülmesine engel olamazsın en ufak bir hata yaptığında. Adamların böyle bir kompleksi var. Beni öldürüyordu sarhoş manyağın biri. Uzun bir süre elimi direksiyona atamadım.
Şimdilerde karar verdim. Alışverişe biraz ara verip güçlenebilirsem, Bir cip alıp canımı sıkana zevk için vuracam.Nasıl fikir ama....
Tebrikler, selamlar,
Gülbahar

Aylin Ünlü dedi ki...

Demek açılışı yaptın Muhabbet Çiçeği:))Hayırlı olsun efenimm:)))Notları acaaip tuttum bu arada,motor zor diyorlar ama sen halletmişsin olayı,inşallah direksiyonuda atlatacaksın..Vallahi dediğin gibi terletiyor incecik montla dahi bu havalar,mayısa kalmaz havuz sezonu ben demiştim derim:)))Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım tebrikler.Bende yakın bir tarihte almıştım ahliyetimi.O kart elime geldiğimde sanki bir okul daha bitirmiş gibi hissettim kendimi.Bak emin ol sende öyle hissedeceksin.Uzun uzun bakacaksın,ayrı bir hoşuna gidecek.Trafikte unutma her zaman kazmalar olur:))Bu arada ''mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır''demiş atalar...Aman dikkat et.Hadi kal sağlıcakla.Öpüyorum...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbaharcım,teşekkür ederim.Dediğin doğru nedense erkekler bir hata gördüklerinde kesin bayandır diyor. Bugün hocam dediki(erkek hoca) siz bayanlar daha dikkatli ve kurallara daha uygun araba kullanıyorsunuz dedi. Yaa gör bak yani.All vall cip.Ama bana sakın çarpma tamammı:) Bende tam ustalaşayım alacam bir araba inşallah.Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet arkadaşım açılışı yaptım:)) Notlar iyi geldi valla. Teşekkür ederim. İnşallah sende halledeceksin.Çok acayip sıcaktı bugün mahvoldu. Böyle giderse havalar dediğin gibi mayısa kalmaz havuz mevsimi. Öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım. Senin ehliyetinde hayırlı olsun. Darısı benim o ehliyeti elime almama tabi. Tabi ehliyet almakla iş bitmiyo, önemli olan yoğun trafikte kullanmak. Onuda halledecez inşallah.Valla dediğin doğru arkadaşım mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır ama sanırım bu söz tarihe karışacak gibi geliyor. Bugün resmen piştim:)))Öptüm kocaman canım

Mutluveumutlu dedi ki...

Çekilin yoldan muhabbetim geliyor :)
Maşallah maşallah canım, direksiyon sınavınıda en iyi notla geçeceğinden eminim. Kendine güvenin tam çünkü.
Benim ehliyetim var ama şoförlüğüm yok, en kısa zamanda bende öğreneceğim. Günün birinde bayanlara kabalık yapan erkek sürücülere kök söktüreceğiz :))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, çok teşekkür ederim canım benim. Kendime güveniyorum ama etrafta o kadar çok trafik canavarı var ki. Bak dün ben birşey yapmadım durduk yere arkadan çarptı adam. Hem de hem suçlu hem güçlü.Canım sende bence biran önce eğitim al şoförlüğü geliştir. Bayanlara kabalık yapan o erkek sürücüler görsünler bize kabalık yapmak neymiş:)))) Öptüm canım benim.

Adsız dedi ki...

Günaydın Muhabbet Çiçeği,
sen ne yaparsan iyisini yaparsın.
Eminim çok da iyi araba kullanırsın. Ben araba kullanmayı çok seviyorum. Özellikle yalnız kullanmayı, müzik dinlemeyi ve hatta ona eşlik etmeyi. Araba özgürlüğüm benim. Birde uzun yol yapabilsem...
Bu da yeni bir arkadaş
Nazende

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nazende, hoşgeldin siteme. Teşekkür ederim öncelikle. İyisini yapacağıma güveniyorum ama hayırlısı tabi. Bende araba kullanmayı çok seviyorum. İyi kullandıkça dahada çoks evmeye başladım. Artık kısmetse daha daha iyi kullanacam zamanla. Sevgiyle kal yeni arkadaşım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

derslerine hadi bakalım bu gayretler direksiyonuda geçersin sen :)
kpsyede hazırlan bu hızlaki oda çıksın aradan..:)
valla geçen yazkinden daha sıcak olacak diyorlar geçen sene nefes alamamıştık vantilatör yetmiyordu klima şart olacak anlaşılan çocuklar uyuyamıştı sıcaktan off off...yandıkkk valla...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, inşallah canım. Ama kpss'ye pek çalışmaya vaktim olmuyor. Az kaldıda sınava ne yapacam bilmiyorum.
Sıcaklar fena canım yaa. Klima şart. Biz yazlık evde esintiden üşürdük hep ama geçen yaz fena sıcak oldu. Uyuyamamıştık düşün.Oraya da klima taktıracaz.Zaten buralar sizin oralarda çok çok daha sıcak olduğu için klimazsız ev bulamazsın.Ama klimada hasta ediyor. Sürekli burnum tıkanıyor benim. Ama mecbur işte.Cemilecim yandık ki ne yandık...

neseileberaber dedi ki...

notlar süpper. Direksiyonu da geçtimi kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın inş.
şimdiden hayırlı olsun.

ben dünde mesaj bıraktım ama olmamış herhalde..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim,canım benim teşekkür ederim. İnşallah ehliyetimi yakında alırım:)Dün msjın gelmedi canım.Öptüm seni.

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşımın sayfası boş kalmasın diye geldim. En iyi şoför adayımıza selamlarımı bıraktım ve gittim.
Bu arada müzik harika ve daha önce hiç duymadım.
Sevgiyle kal...
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, hoşgeldin. Teşekkür ederim. Müzik Ezginin Günlüğünün. '' Mutlu Olmak varken''. Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal canım

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu ne hareketli günler,kpss,ehliyet,dersane maşallah valla...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, hiç sorma. Ama az kaldı. Ehliyetimi alayım daha rahat edecem. Birde şu KPSS yi kazansam tam olacak valla...