26 Mart 2008 Çarşamba

YAĞMUR VE HÜZÜN...

Yağmurlu bir günden merhaba dostlarım. Öyle güzel yağıyor ki yağmur. İnce ince vuruyor cama. Bazen birden hırçınlaşıyor şiddetli rüzgârın verdiği cesaretle. Penceremin kenarında oturdum biraz önce. Dakikalarca izledim yağmuru. Bugün çok hüzünlü yağıyor nedense yağmur.

Bende hüzünlüyüm bugün. Neden mi?
Bir nedeni yok. Belki de var bilmiyorum. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Aslında söylemek isteyip söyleyemediğim çok şey var içimde sanırım.
İnsan neden söyleyemez içindekileri. Nedir onu susturan. Susmasını gerektiren şey. Bazen dilinin ucuna gelip de söylemekten vazgeçtiği ne çok şey var. Bazense söylemeye asla cesaret edemediği ve asla edemeyeceği sözcükler.
Bilemiyorum dedim ya pek iyi değilim bugün. Sanırım yine duygusal bir günümdeyim.
Cezmi Ersöz’den bir yazı okudum çok beğendim sizlerle paylaşmak istiyorum…

**************************************************
Tek başıma hiç sorunun yanıtını bulamıyorum.
Hep yeni hayatlar yaşamayı isterken
Kendimi aynı hayatı tekrar tekrar yeniden yaşarken buluyorum...
Sisli bir gecede yolunu kaybetmiş gemilere benzetiyorum kendimi... Yanına gidip konuşmak isteğim insanları da işte bu kayıp gemilere benzetiyorum. Uzaktan soluk ışıklarını görüyorum...
Ama ne onlar bana yaklaşabiliyorlar, ne ben onlara...
Sisli gecede birbirimize uzaktan bakıp yeniden kendi kayboluşlarımıza karışıyoruz...
Umudum kalmadı artık; bu dünyada düşüncelerimi, beni, duygularımı gerçekten anlayacak birini bulmam imkânsız görünüyor artık bana...
Ama evimde duramıyorum yine de...
Kendimi sokaklara atmak, insanlarla konuşmak, kendimi onlara anlatmak istiyorum. Dinliyor gibi gözüküp dinlemeseler de,
Anlıyor gibi yapıp gerçekte anlamasalar da...
Cezmi Ersöz

**************************************************
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ…

38 yorum:

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

İnsan yağmurlu havada hüzünlenir nedense. Güneş açınca merak etme bişiyin kalmaz. Kaç gündür geliyorum gidiyorum bloguna yorum yazamadan dönüyorum. Sonunda yazdım oh be :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kum tanelerim, canım öylemi dersin. Güneç açınca hüzünlerde yağmurla birlikte gidermi? Canım benim sonunda yorumu yazdın ya önemli olan bu:))

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
Umutlanma, güneş açınca unutulur gibi görünsede, gece yine gelir yanıbaşına..Kollar sinsice yalnızlığını..Hatta bazan kalabalıklar içinde...
Ne diyeyim arkadaşım..
Hepimizin hayatında var, KONUŞULAMADIKLARI İÇİN KAYIP GİDEN FIRSATLAR..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, belki de öyle. Bilemem. Ama gün uzun. Belki hüzünümü götürecek birşeyler olur kimbilir. Gitmezse hüzünler belki degece yine benimle...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım bende bugün çok mutsuzdum:((Yazıda kendimi buldum desem yalan olmaz.Şuan o kadar bunalmışım gibi sanki dünyanın bir yerinden başlamışım yürümeye yürüdükçe yoruluyorum birde bakıyorum ki başladığım yerdeyim,herşey aynı...Öyle işte be çiçeğim:(( Öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sen de mutsuzsun demek. Nedir bu hepimizin üzerindeki kara bulut yaa.Bozma moralini sende. Umarım geçici bir durumdur canım. Bende öptüm seni.

Ferhanca dedi ki...

Sanki beni yazmisin ,burdada acayip yagmur yagiyor sanki benim goz yaslarim, bu gunlerde karamsarlik depresif durumdayim bana hic yakismayan bir durum..bazen elde olmadan boyle durumlara dusuyorsun..
seni linklerime ekliyorum cabuk ulasmak icin sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım,yazımda kendini bulman mutlu etti beni. Bende bugünlerde öyleyim. Ama dediğin gibi insanın elinde olmuyor.Bende seni linklerime ekliyorum canım. Sevgiyle kal.

Berrin dedi ki...

demek mersınde yagmur vardı bugun..aylın soylemedı bana :)
sende cezmı ersozde cok guzel yazmıssınız..

Unknown dedi ki...

güneş açınca sende açarsın:)))

bazen sana yorum bırakamıyorum neden?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

1 elçini başına gelen benşmde başıma geliyor mesaj penceren hata veriyor ve yorumunuzu yayımlayın yazısı çıkmadığı için yorum gönderemiyorum.
Bir sürü yazıp da yayımlayamadan bloğundan döndüğüm çok oldu ...:(
2.imkansız yoktur,herkesler aynı hayatı yaşıyor maalesef tekrar tekrar yaşamak...
ama umutsuzlanmak çok kötü sen umutsuzlanma sakın yazıda ki gbi at kendini dışarlara,sokaklara ,karış insan içine....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, canım ben Mersinde değilim. Adanadayım. Burda yağmur vardı :)Beğenmene sevindim tatlım. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, ben açtım bile:)) Hüzünleri kovdum gitti :))
Neden yorum bırakamıyorsun canım. Bilmem??? Sorun ne acaba???

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, demek sendede yorumlar hata veriyor. Bilmiyorum ki tatlım. Yorumu kopayalayın yayınla demeden en iyisi:))Öyle eli boş dönmenizi istemem :(
Bir ilgileneyim bakayım.
Şimdi çok daha iyiyim canım. Yağmur durdu ve ben hüzünlerimi gönderdim.Sağol canım benim. Öptüm seni.

Adsız dedi ki...

Umutsuzluk yok demek, imkansız yok demek kolay..
Ama var maalesef hepsi..Sokağa çıkmak, insanlara karışmak...Ne halleder ki...Eve döndüğünde herşey koyduğun gibiyse ne olur ki...
Arkadaşım bana bakma iyi değilim herhalde, neyse yazı çok güzel,Resimdeki papatyada öyle...
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, ben çok daha iyiyim bugün. Sende iyi ol. Umutsuzlukları at bir köşeye ve dön arkanı uzaklaş. Papatyalarımı beğendin demek. Sağol canım.

durutarifler dedi ki...

Çok güzel bir siteniz var. Ama sizi böyle hüzünlü görmek beni de üzdü. Yüzünüzde en kısa zamanda kocaman bir gülümseme olması dileği ile...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

yağmur neden hüzün yükler hep içimizde bi yerlere bazı vedalara gebe olduğu için acaba... bak bugün buralar güneşli içimse kıpır kıpır dün yağmurluydu içimden çalşmak bile gelmedi...

ev perisi;) dedi ki...

Duygularımıza tercüman söylemlerin içimi acıttı canısı;(

İş kişinin kendisinde birtiyor unutma!

Zekası seninle aynı şakayı paylaşmayanlarla işin olmasın zaten boşveeeeer...

Kendini sıkı tut; zira kişinin kendinden başak dostu yoktur...

Arkadaş çokturda; çıkarsız, karşılıksız seni sen olduğun için kabul eden malesef yoktur...

aslında yazacak çok şey var ama...
benim önceki yazılarımda niçin susar insan diye bir yazım vardı seni oraya alayım müsaitesen;)
Muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nilaycım, hoşgeldin siteme. Bugün çok daha iyiyim. Hüzünleri kovdum üzerimden. Sitemi beğenmene sevindim . Herzaman beklerim. Bende senin siteni çok beğeniyorum. Hele ki o tarifleri. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, yağmur hep hüzün verir bana. Ama çok da severim yağmuru. Bugünde bugün güneş var pırıl oırıl. Bende hüzünleri kovdum çok iyiyim. Öptüm seni ve kızları canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim, canım ne güzel yazmışsın öyle.Çok doğru. Bazen kişi anlıyorki kendinden başka kimse dost değil. Ama olmalı diyorsun, sonunda hayal kırıklığı yaşıyorsun. Hemen o yazıunı okuyacağım canım. Çok sağol. Öptüm seni. Sevgiyle kal.

emel'ce dedi ki...

Söyleyemek bazen en doğrusu. Bazen korkuyorum dile getirmekten biliyorum dile gelirse kelimeler o zaman geri dönüş olmuyor. Karışık oldu biraz tıpkı kafam gibi. Cezmi Ersöz'ün yazısını çok beğendim.
Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim, bazen susmak en iyiysi belki de. Hayatta bazen insanın aklını karıştıran çok şey oluyor. Önemli olan biran önce toparlamak karar vermek. Canım beğenmene sevindim yazıyı. Sevgiyle kal. Bende öptüm

Adsız dedi ki...

Merhaba arkaşım,
iyisindir inşallah..
Ben kendi adıma kendimden başka dostumun olmadığı bir dünyada yaşamak istemiyorum..Bu fikir, beni çok üzüyor açıkçası...Hiç olmazsa bir tane gerçek dostum olsun istiyorum...
Çok şey mi istiyorum bilmiyorum?..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, iyiyim sağol. İnsanın bazen hayatta kendinden başka dostu olmuyor. Ama hayat herşeye rağmen güzel. Varsın olmasın. Kişi kendine yeter. Yaşamamakta ne demekmiş. Çok şey istemiyorsun ama hayata biraz daha iyimser bakmak gerekli sanırım. Sevgiyle kal.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yağmurun ardından gökkuşağı çıkar. Doğanın tüm renklerini sunar insana. Mucize gibi birşeydir o renkler. Hüznün ardından gelen mutluluk gibidir. Şaşkın ve umutla seyreder ve kendine gelirsin.:)

Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Arkadaşım, nerelerdesin?
NE YAZILARIMA BAKIYOR NE YENİ YAZI YAZIYORSUN.
MERAK ETTİM..
Kendine iyi bak..
Sevgiler..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, canım benim iyiyim. Güneş çıktı, sonra gökkuşağı.Ama yeniden yağmurla gelir diye hüzünler biraz endişeliyim. Bende öpüyorum seni canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, evet haklısın.Kendi sayfamıda senin sayfayıda ihmal ettim:) Ama geldim işte.Telafi edeceğim canım. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Çok iyi anladım seni...
kendimi hissettim okurken...
okumak güzeldi..
sevgiler sana muhebbetcicegi;)
bugra

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra,anlamana sevindim... Teşekkür ederim :) Sevgiyle kal.

HAYAT dedi ki...

cnm ya bende yağmurun yere düşmesindeki sesi çok seviyorum öyle huzur veriyor ki bana ,hele yağmurdan sonraki o toprak kokusu hiçbir şeye değişilmez.benimde bu aralar cnm sıkkın nedeni ne bende bilmiyorum aslında ruh halimiz öyle oluyor bazen .
yapmak istediğimiz ama yapılamayan o kadar çok şey vardı ki
her yağmurun ardından güzel bir çiçek DOĞAR:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, neden böyle olur yağmurda insan. Bir hüzün dolu oluyor içi. Ama güneşin çıkmasıyla bazen bu hüzün yok oluyor.Sanırım bu havaalr bizi böyle yapıyor. Canım benim öptüm seni.

Sanem dedi ki...

Çiçek'cim,
Yağmur bana hüzünle beraber garip bir huzur da getirmiştir hep. Aynı anda hem de :)) Sevgiyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim,evet biryandan hüzün biryandan tarif edemediğin bir huzur veriyor insana.Sende sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben henüz bu şehirde bir yağmur yüzü göremedim..Gerçi güneşte böyleyim, birde yağmurda ne olurum bilmiyorum..
Yinede yağmuru özledim..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, hangi şehirdesin ki yağmuru göremedin.Yağmuru kim özlemez ki. Yeri geldiğinde hüzün verir yeri geldiğinde huzur...