22 Mart 2008 Cumartesi

GİZLİ ODA

Her insanın gizli bir odası vardır içinde,
Hiç kimse bilmez o odayı.
Sadece kişinin kendisi bilir.
Biriktirir o odada biriktirmek istediklerini…
Bazen çıkarır istediklerini o odadan,
Bazen de sonsuza kadar içerde tutar…
O kapıdan içeri ondan başka hiç kimse giremez.
Eğer bir gün biri girerse o odaya kişinin saklanacağı hiçbir yer kalmaz…
Çünkü bazen saklanır o odaya.
Yalnız kalmak istediğinde sığınağıdır orası.
O odada saatlerce kalır bazen insan,
Bazen de günlerce.
Ağlar, güler, kimseye anlatamadıklarını anlatır.
Bazen hiç kimseye anlatmak istemez içindekileri.
Sadece ve sadece gözyaşlarına kendisi şahittir ve birde gece bilir o gözyaşlarını...
Yastığına düşen iki damla gözyaşından anlar gece…
Sorar ‘gece’ neyin var güzel kız?
Kim üzdü seni?
Sessiz kalır, sadece gözyaşları akar ağır ağır…
Geceye dahi söylemek istemez içindekileri.
Peki, nedir içinde tuttuğun bu kadar büyük sır.
Yoksa kimseye güvenemiyor muydu içindekileri söylemek için???
Sorun bu muydu gerçekten…
Peki, nasıl güvenecekti yeniden hayata…
Nasıl yeniden güvenle bakacaktı etrafına.
Bunun cevabını kendi bile bilmiyordu…
Belki de geçmişe bakmamalıydı artık.
Sadece ama sadece gelecek olmalıydı önünde…
Belki bir gün biri çıkardı karşısına ve güvenin yeniden ne olduğunu anlatırdı ona.
Tekrar birine güvenebileceğini söylerdi.
Artık bunu söyleyen doğru insan olacaktı belki de…
O zaman yeniden etrafa güvenle bakardı ve mutlu olurdu…
Kendine bile cevap veremediği soruların yanıtını bulurdu...

Ve
Kimselerin giremediği ve bilmediği o gizli odasından çıkardı o zaman…

Muhabbet Çiçeği- 22.03.2008

48 yorum:

Berrin dedi ki...

ne kadar guzel yazmıssın, cok begendım..yuregıne saglık..bende gızlı odama kendımı kapatmayı cok sevıyorum..en rahat oldugum yer orası.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,canım teşekkür ederim.Beğenmene sevindim.Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

muhabbet çiçeğim gizli odasız yaşam olmaz mutlaka olmalı,sen bu güzel yazıyı yazarken bile oradan yazmışsın :)....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, evet bu yazıyı yazarken gizli odamdaydım:) Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

şuan ordasın galiba

Unknown dedi ki...

herkezin kaçtığı bir oadası var değilmi itiraf ediyorum benimde var:)

şuan ordamısın 00:08

Unknown dedi ki...

öyküyle berki dinlerken yada izlerken bana çok garip bir şekilde seni anımsattı bu gece öyküyemi benziyorsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet burdayım:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,Herkesin bir gizli odası vardır hernekadar inkar etselerde bazıları. Demek bu gece öyküye benziyorum:))Canım benim, öptüm seni.

Adsız dedi ki...

Herkesin bir gizli odası vardır..bazen girer içerisine ve paylaşılması gereken bişeyleri çıkarıverir günyüzüne..onun için ne kadar önemliyse de kimse anlamaz bazen bunu..gizli odasının değerini en iyi kendisi bilir insan..oradaki sevinçleri, gözyaşlarını, mutlulukları, hüzünleri ve hayalleri...
tşkrler çok güzeldi muhabbet cicegi..
sevgiler sana;))
yazan : çocuk

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ederim içten yorumun için.Gizli odasının değerini sadece kendini bilir. Çok doğru bir cümle.Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal...

Bendeniz.. dedi ki...

Tatlım benim,
o kadar benziyor ki gerçekten yüreğin bana,
incinme korkusundan odanın kapılarını aralayamazsın fazla.
o zaman da alamazsın içeri belki de hakedenleri demiştim ya.
seninde albine düşmüş bir kere güvensizlik denen zehir..
ama yapma bunu kendine..
kendine de başkalarına da şans ver..
sevmeden yaşanmaz çünkü
ve güvenmeden..

Bendeniz.. dedi ki...

Bu arada dün yazdığınız ortak şiiri gördüm müthiş olmuş,tebrikler..
güzel ruhum benimm

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
harika birşey yazmışsın yine...
Evet eski evlerin sandık odaları gibi gönülerinde vardır gizli odaları..Bazan güvenmek istersin birine...Yılların bütün çekilmişliklerinden sonra..
Açılmak konuşmak..Ama kısmet meselesi...
Karşında muhatap bulamazsın..
Çaldığın zilin ardındaki kapı açılmaz...Sen yine eski yaşantına dönersin..Çünkü hiç bir yürek bunu kaldıramaz...
Eline sağlık....
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizim,benzer duyguları yaşıyoruz şu sıralar.Yüreğimiz çok benziyor.Ddiğin gibi güvenmek lazım dimi. Ama bazen çok zor.
Gökhanla yazdığımız şiiride beğendin demek. Sağol bencede güzel oldu dimi ama.Öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, canım beğenmene sevindim arkadaşım.Öyle bir ruh halindeydim yazdım işte. İnsan çoğu zaman girer o gizli dünyaya dimi. Sevgiyle kal canım.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok doğru! Çok güzel bir yazı olmuş:) İyi pazarlar canım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seblacım, beğenmene sevindim canım. Sanada iyi pazarlar. Sevgiyle kal.

Ayse Pamuk dedi ki...

Hiç olmaz mı herkezin kendine ait bir köşesi var içinde,önemli olan oraya kimseyi sokmamak.Kalemine sağlık sevgilerimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ayşecim, hoşgeldin siteme. Doğru söylüyorsun. Önemli olan o gizli odaya hiçkimseyi sokmamak. Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

bu aralara bende gizli odamdayım,kapısını kilitleyip camdan aşşağıya attım:))ÇIkmak istediğimde çilingir çağrınız:))
Çok beğendim yazını kalemine sağlık

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,neden kitledin bakayım. Birde camdan atmışsın.Hemen çilingir çağırayım:)) Çok kalma o odada.Öptüm canım

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Benim böyle bir gizli odam var.Güven konusuna gelince benim için çok önemli bir konu ve şuan bu güven konusuyla ilgili başım dertte...Neyse fazla uzatmayım.Öptüm canım çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,canım güven o kadar önemli ki. Güven olmayınca hiçbirşey kurulamıyor bunun üzerine. Benimde başım dertte bu güven duyma konusunda :) Beğenmene sevindim arkadaşım. Bende öptüm seni.

HAYAT dedi ki...

NE DİYİM SANA TEK KELİMEYLE HARİKA OLMUŞ

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği, haklısın arkadaşım zor şeyler..Anlıyorum ben seni.Üzülme hiç...Herşey olacağına varır..Öyle yada böyle...
Hayırlısı neyse o olsun....
Arkadaşım bana uğramıyorsun yine..
Gülendam.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, sağol canım benim.Beğenmene sevindim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, çok zor değilmi. Canım bugün gelecem mutlaka sitene.Birazdan.Yine aksattım biliyorum. Özür dilerim. Öptüm arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Yazın çok dokunaklı,
Gizli odalar...
Banada uğra arkadaşım..
Yalnızım çok..Herşey kadaer kısmet meselesi....
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, neden yalnızsın canım. Uğrayacağım birazdan. Yalnız kalma sen canım. Sevgiyle kal.

Mutluveumutlu dedi ki...

Ne kadar doğru söylemişsin, hepimizin içinde var bir gizli odası, sadece bizim girdiğimiz. Kalemine sağlık canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, teşekkür ederim canım. O oda hepimzde var dimi. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Arkadaşım,
çıkarmısın biraz gizli odandan,
ve konuşurmusun biraz arkadaşınla..
Kötü biraz bugün..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, çok yoğun dersler şu aralar. Ara ara açıyorum pc yi.Özür dilerim.Fazla gelemiyorum sitene.Benim içinde kötü bir gün maalesef canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
yoğun olmam gereken bir gün diyelim..
Hiç bir şey yapamıyorum ki...
Keşke dertleşebilsydik biraz...
Neyse arkadaşım.Yap işini sen, ben yapmıyacağım bugün..Yaptıklarıma saysınlar....
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, nedir seni üzen??? Sitede yaz istersen yardımcı olabilirsem ne mutlu bana.Sevgiyle kal ve seni hiçbirşeyin üzmesine izin verme olurmu. Çünkü hiçbirşey üzülmeye değmiyor maalesef.

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
oturduğun yerden bir duvar görüüyorsun sen.Karşıda oturduğuma göre bir duvarda ben..
Odanın tam görünümü için ikisinin toplamına ihtiyaç var...
Ne dediğime bakma arkadaşım..Saçmalıyorum..
ASlında ne dediğimi bende bilmiyorum..Bir arkadaşa ihtiyaç duydum sana yazıyorum.Malum gizli oda meselesi.Sorun şu ki benim ki fazla büyüdü..
Başka hiç bir şeye yer kalmasın istiyor..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, çık artık o gizli odadan. Sıkma canını. Herşey düzelir. Sanıyorum ve umuyorum geçici bir üzüntü yaşıyorsun.Sevgiyle ve mutlu kal lütfen.

renkler dedi ki...

Şu benim gizli oda neredeydi hatırlyamadım... Uzun süredir girmedim de oraya!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, canım ben hiç unutmuyorum o odamın nedense çok sık giriyorum o odaya sanırım...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çok güzeldi çiçeğim yüreğine sağlık...
bazı zamanlar en güvenli yerlerdir o gizli odalar insana huzur ve güven verir kolay kolay kimseye açmamak lazım...her sıkıldığımda gider o odaya kendimi dinlerim bazen kafamı toplarım iyi gelir..
öptük cnm seni...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canım benim, beğenmene sevindim. O gizli odalar hepimizde var galiba. Bende sizi öptüm kocaman canım.

Ferhanca dedi ki...

Ah o gizli odalardami birakmali hisselrimizi su kisacik hayatda sonra keskeler kaliyor.
Guven konusu cok zor nereden bulucaz nasil kazanicaz, yada dedigin gibi her sey gizli odada kalmali icimizde kalmali ,tutmaliyiz kendimizi..
sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhanca, hoşgeldin siteme. Bence o gizli odada yaşananlar orada kalmalı. içimizde tutmalıyız bence. Sevgiyle kal.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Gizli odalar...
Hepimizin vardır di mi bir gizli odası..Eline yüreğine sağlık buarada kahve bulamadıysan haberdar et cicim yollucam sana:)

berfin dedi ki...

CANIM EMİN OL yeniden çıkar güvenebilceğin biri hemde gidenden daha çok...gizli odalarımız olmasa kafayı yeriz zaten..ama dediğin gibi doğru insaı bulduğunda o gizli oda bile kalmaz merak etme sen..öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, canım kahveyi henüz bulamadım ama inat ettim bulacam :))) Şehrin altına üstüne getirecem:)) Bulayım ki herzaman alabileceğim biryer olsun dimi. Bulamazsam seni haberdar edecem sen hiç merak etme. Öptüm canımcım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim,doğru söylüyorsun. Belki de daha fazla güvenebileceğim biri çıkar karşıma. Gizli odalar sanırım kurtarıcımız bazen. Bende öptüm tatlım seni. Kocaman hemde:)