16 Mart 2008 Pazar

:)))

Bir Pazar gününden merhabalar dostlarım,
Sabah yine çok erken başladım güne. Çünkü bugün direksiyon sınavım vardı :)

8 de burada olun dediler. Pazar günü otobüslere güven olmayacağından erkenden çıktım yola. Üstümde büyük bir rahatlık vardı. Hiç heyecanlı değildim neyse ki. Tüm direksiyon eğitimimde aynı marka arabayı kullandım.
K
imlerin hangi arabada sınava girecekleri okundu önce. 3 farklı model araba vardı. Benim şansıma hiç önceden kullanmadığım başka marka araba çıktı. Tabi araba arabadır ama işte ne bileyim.

Sonra sıra bana geldi . Arkada iki müfettiş oturuyor. Yanıma da sürücü kursunun sahibi adam oturdu. Direksiyon hocam binmedi nedense, sinir oldum. Neyse kursun sahibi dedi ki ‘ Yazılı sınavda kurs birincimiz olmuşsun, tebrik ederim dedi. Bilmiyordum:) O an sevindirik oldum tabi öğrenince :))) Hadi bakalım direksiyonda da göster marifetini dedi sonra :)
Müfettiş ooo çok iyi öğretmen hanım hadi gidelim o zaman görelim direksiyonunuz nasıl dedi :)
Sonra sorunsuz çok güzel sürdüm. VE GEÇTİMMMMMMM :)))))))))

Bu hafta ehliyetimi alacağım inşallah.

Sınavdan sonra eve gelmeden markete uğradım, biraz alışveriş yaptım. Şöyle bir güzel yemek yapayım kendime dedim. Ama ne yemek yapsam diye karar veremedim henüz :)) Neyse ki annemlerin eve dönmesine az kaldı :)

Akşama izlemek için birkaç film aldım.
Geçen akşam da bir film izledim. Adı ‘Otostopçu’.

Fena değildi. Filmdeki pis katil sinek öldürür gibi adam öldürüyordu. Evde bütün ışıkları kapatmışım ve pür dikkat filmi izliyordum. Bir an filmdeki katil sanki odamın kapısından girecekmiş gibi oldu :) Kendimi o kadar kaptırmışım ki :)
Aslında romantik film alacaktım ama şu sıralar pek bir duygusalım. Pek iyi gelmeyeceğini düşündüm ve aksiyon film alayım dedim :)


Hava o kadar güzel ki burada. Günlük güneşlik. Aslında evde oturulmaz bu havada. Birazdan yürüyüş yaparım belki. İyi gelir şöyle bir bahar havası soluyayım :))

HERKESE İYİ HAFTALAR DOSTLARIM. SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

28 yorum:

zeyno dedi ki...

Tebrik ederimmmm :) seni okuyunca kendi ehliiyet maceralarım gedi aklıma:) hayırlı olsun canım, kazasız belasız inşallah...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zeynocum, teşekkür ederim canımcım. Demek sana o günleri hatırlattım.Öptüm canım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim bu çok güzel bi haber hem yazılı sınavda 1.oluyorsun hemde direksiyonu geçiyorsun.Çok sevindim.Hayırlı olsun canım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, çok teşekkür ederim canımcım. Kurtuldum :))
Öptüm kocaman seni.

emel'ce dedi ki...

Tebrikler canım. Bugün hava gerçekten çok güzeldi. İnşaallah evde oturmamışsındır:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim, teşekkür ederim canım. Yok evde oturmadım. Dediğim gibi yürüyüşe çıktım. Çok iyi geldi:)) Öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Ana an biliyorum sanki yaşadıklarını neden acaba:))Çok keyif aldım okurken,cıvıl cıvılsın hep böyle kal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, an ve an biliyorsun tabi. İlk seninle paylaştım:) Teşekkür ederim canım arkadaşım. Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Tebrik ederim.Geçmiş olsun bunuda atlattın bitti işte.Şimdi bide ehliyetini aldınmı tamamdır:))Bende ehliyetimi aldığımda kendimi böyle hissetmiştim...öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, canım çok teşekkür ederim:))) Atlattım evet. Çok şükür.Öptüm canımcım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ooo kurs birincisi ,harikasın valla,tebrik ediyorum ,hayırlı olsun ehliyetin ,iyi günlerde kullanmak nasip olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, teşekkür ederim canımcım. Öyle oldu biraz birinci olmuşum:)) Heheheh haberim yoktu. Öptüm kocaman

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

güzel günlerde kullanmak nasip etsin allh ehliyetini cnm...
hayırlı ve güzel haftalar diliyorum hepimize...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, çok teşekkür ederim canım.Bende iyi haftalar diliyorum. Öptüm sizi.

Mutluveumutlu dedi ki...

Tebrik ederim canım. Ehliyetinle Allah kazasız belasız araba kullanmayı nasip etsin :)
İyi haftalar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, teşekkür ederim canım. İnşallah Allah kaza bela vermesin. Sanada iyi haftalar canım. Öptüm:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

sen nerdesin? memleket olarak yani? ve ismin ne sakıncası yoksa? merak ettim yazıyı okuyunca :) öğretmenmisin? öyleyse ne öğretmeni? hayırlı olsun ehliyetin bu arada artık bir kutu baklavayla kutlarız :)

Berrin dedi ki...

otostopcuyu ızlemıtım yıllar once tv de..baya kesıp bıcıyordu :))

guneslı guzel gunlerın tadını cıkartmak lazım..

sevgıler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, valla bayağı kesti biçti adam:)
Havalar o kadar güzel ki burda. En sevdiğim mevsim bu benim. Tadını çıkarmak lazım. Sevgiyle kal canım...

Adsız dedi ki...

Merhaba canım arkadaşım,
Tebrik ediyorum. Biliyordum birincilikle geçeceğini.
Hayırlı olsun.
Bütün hayatın bu sınav gibi olsun...
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, çok teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
senin için bir yemek tarifim var. Tavuk seviyorsn tabi ki.
Günlük güneşlik havaların ve insanların yaşamın dan hiç eksik olmaması dileğiyle.
Onların yerinde olmak isterdim, inan.Hatta sınava girerken bile orda olmak isterdim. Ama biliyorum sen güçlüsün.
Saçmaladım sabah sabah, kusura bakma.
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, yemek tarifini okudum, yorum da yazdım:)) Kaçarmı benden. Tavuğa bayılırım bu arada. Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, merhaba. Adanadayım ben.Memleket burası.Öğretmenim evet:)İsmimi buraya yazmasam olmazmı :))Teşekkür ederim ehliyetimi alırım bu hafta inşallah:))

Tabiat Ana dedi ki...

amaaaaan ben korku filmi hayatta izleyemem izlerken tam bir komedi filmi kıvamında oluyorum gözler elle kapatılmış bittimi bittimi diyen film bittiktn sonrası dahada komik olur.sürekli arkama bakarak yürürüm yalnız tuvalete bile gidemem:))))
ehliyetin hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasıp olur insallah:))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tabiat Ana, ben hem korkarım hem izlerim:))) İlgincimdir birazcık:) bende sürekli arkama bakarım öyle :)))) Çok komik oluyo hakketen.Hızlıca yürürüm evin içinde.
Teşekkürler canım. Bu hafta alırım inşallah ehliyetimi. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,
Adana'lısın demek. Benimde var biraz Adana bağlantım, babam tarafından.
Boşuna kanım kaynamıyor sana?
Üstelik öğretmensin...
Neyse tanışırız belki birgün..
Hayat bu.
Yeni yazıma baksana ..
Yazarken ağlattı beni..
Ama gerçek düşünceni yaz..
Üzmez beni..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, evet demek o yüzden kolay anlaştık sanırım:) Hemen bakıyorum yazına canım. Sevgiyle kal.