5 Ocak 2008 Cumartesi

NEW YORK'TA BİR SONBAHAR

Bugün daha önce sinemada izlediğim ama çok beğendim bir filmi aldım. 'New York'ta Bir Sonbahar'...
Film sinemada izlediğimde de beni çok etkilemişti. Çok duygusal bir film. Sonunda ağladım valla. Sulu göz deyin siz ne yapayım ağladım işte. Romantik filmlere bayılırım ben tabi kaliteliyse. Bu filmde kadının ilk ve son aşkı erkeğin ise ilk aşkı denilebilecek bir aşk öyküsü var.
Richard Gere'ın filmleri zaten müthiş olur. Çoğunuz izlemiştir belki de bu filmi. 2000 yılında sinemada oynamıştı yanlış hatırlamıyorsam. İzlemediyseniz tavsiye ederim.


Film özeti şöyle;

Yaşı ilerlemeye başlamış bir erkek ve hayata daha yeni atılan bir genç kız insanların hayatı boyunca başlarına yalnız bir kere gelebilecek bir duygu ile birbirlerine bağlanırlar... Aşk!.. Seksüel patlamalar geçiren Will Keane (Richard Gere) orta yaşlı bir erkektir. Şehrin en gözde 50 playboyundan biridir. Baştan çıkardığı bir çok kadınla adı anılmıştır. Ta ki 21 yaşında bir yetişkinin hayatını keşfetmeye hevesli güzel genç bir kadın olan Charlotte Fielding (Winona Ryder) ile tanışana kadar. Charlotte'a olan ilgisi çarçabuk gelişen ve alevlenen bir ilişkiyi de körüklemiştir. Her ne kadar hayat görüşleri birbirlerinden çok farklı da olsa tüm tezatlar birbirlerinde yaşamayı bekledikleri heyacanı arttırmaktadır.Ne zaman ki Will için bu ilişki diğer ilişkileri gibi geri dönülemeyecek aşamaya getirmeye başlayınca Will her zamanki gibi uzaklaşmaya karar verecektir. Ama bu kez onun elini kolunu bağlayan çok önemli bir şey vardır. Will'in o güne kadar aşktan anladığı ve kadınlar hakkında hissettikleri yalnızca seks ve sorumluluk iken bu genç kadın ile birbirlerine duydukları tamamen farklıdır, yeniden hayat veren, oldukça üzücü, sabır gerektiren bir aşktır bu.

SEVGİYLE KALIN.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

izlememiştim merak ettim alayım bakayım bende ağlayayım acık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İzle canımcım, eğer romantik film seviyorsan kaçırma.Ağla acıcık. Ben sulu gözüm ama bak.O yüzden ağladım:)Gerçi acıklı film...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yok çok romantizm sıkar beni...:(
ama richard hatrına olabilir çok yakışıklı yav...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

kuzenine ömür boyu mutluluklar dilerim. filmi seyretmedim ama fırsat olursa ben arkadaşlarımın tavsiyelerine güvenir ve mutlaka seyrederim. bu arada aşağılarada yorum bıraktım.

HAYAT dedi ki...

bu adamın filmlerini izlemek çok hoş zaten hep aşk filmleri üzerine adama da yakışıyor ve etkiliyici biri ben izlemedim::(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, bencede çok yakışıklı:) O adamın filmlerine bayılıyorum ben:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gmkhancım, teşekkür ederim. Filme gelince ben çok beğenmiştim sinemada izlediğimde. O yüzden bir daha izlemek istedim. Eğer romantik film seviyorsan, aşk filmlerinden hoşlanıyorsan mutlaka izle derim.Yorumlarını okudum cevapladım. Uzun zamandır yoktun ama eski yazılarımı okuyup yorum bıraktığın için ayrıca teşekkür ederim. Seni özlemiştik.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım benim, mutlaka izlemelisin. Çok romantik, tam bir aşk filmi. Hemen filmi al derim.Öptüm şekerim.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Romantizm severim. Bu filmi de çok sevmiştim. Ama bayağı eski bir film.

Biliyorsun biz Riçırd'la rüyalarda da buluşuyoruz. Çaktırma.:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, demek sende beğenmiştin bu filmi. Evet sen rüyalarda buluşuyorsun hep Richard Gere ile. Benimde ona hayran olduğumu söylermisin:) Birara benim rüyalarada uğrasın:)

Berrin dedi ki...

fılmı tv de ızlemıstım yıllar once..harıkaydı..zaten rıchard dedınmı orda duracaksın :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sende harika buldun demek filmi. Bencede Richard Gere deyince duracaksın:)