12 Aralık 2007 Çarşamba

ELİM SİZDE

Sevgili Renklerciğimin elleri bendeymiş. Hemen harekete geçeyim dedim. Acilen benimde birilerini ellememem gerek :) Başlayalım bakalım bu eller bize neler söyletecek...

BLOG YAZMAYA İLK DEFA NASIL BAŞLADIN? Blog yazmaya ablamın tavsiyesi üzerine başladım. Burda ayrı bir dünya olduğunu söylüyordu hep bana. Bende karar verdim ve şimdi çok memnunum. Bu yılın Ekim ayında başladım.İyi ki de gelmişim buralara, iyi ki de sizleri tanımışım. Çok mutluyum.

BLOG YAZILARININ KONUSUNUN BELLİ BİR ÇİZGİDE OLMASI İÇİN ÇABA GÖSTERİYORMUSUN? YOKSA İÇİNDEN GELDİĞİ GİBİ Mİ YAZIYORSUN?
İçimden ne geliyorsa sizlerle paylaşmak istiyorum ben. İlla şu konu olsun dediğim bir şey yok. Sizlerle herşeyimi paylaşmak mutluluk veriyor bana.

BLOG YAZMAK İÇİN GÜN İÇİNDE BAZI ŞEYLERDEN FERAGAT EDİYOR MUSUN?
Genelde öyle bir şey yapmıyorum. Vakit ayırmak hoşuma gidiyor. Vakit ayırıyorum da çoğu zaman.Ama çok işim varsa ve hastaysam yazamıyorum tabi.

BLOG YAZMAK SENİN İÇİN EĞLENCELİ BİR UĞRAŞKEN ŞİMDİ ARTAN BEKLEYİŞ YÜZÜNDEN ZORUNLU BİR HAL ALMAYA BAŞLADI MI?
Hiçbirşekilde zorunluluk değil. Zevkle yazıyorum ben herşeyi. Kim zorla yapar ki sizce. Benim için hep eğlenceli. Sizlerle birşeyler paylaşıp böyle güzel arkadaşlıklar kurmak çok hoş.

BLOG YAZMAYI DAHA NE KADAR SÜRDÜRECEKSİN ?Blog yazmayı bırakmaya pek niyetim yok. Hayat şartları ne getirir bilemem tabi. Ömrüm el verdikçe yazmayı sürdürmek istiyorum.

Bende elimi Mutlu ve Umutlu’ma, Hislerim ve Ben’e ve Perili Köşküme veriyorum

Uzattığım el çok mu korkunç gözüküyor acaba:) Öptüm hepinizi canlarım...

10 yorum:

Butterfly dedi ki...

Merhaba, yazılarınızla tanıstım, keyif aldım, sevgıler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Butterfly hoşgeldin siteme. Çok mutlu oluyorum böyle yeni arkadaşların sitemi ziyaretini. herzaman beklerim. İadeyi ziyaret yapacağım hemen.Sevgiyle kal.

HAYAT dedi ki...

CNM BENİM elin ulaştı bana bende jet hızıyla yanıtladım çok tşk ederim

Mutluveumutlu dedi ki...

Muhabbetim, çiçeğim, öğretmenim, sen hep yaz bizde hap okuyalım tamam mı.
Elini aldım, korkunç değil ama bi değişikmiş bu el :) En kısa zamanda cevaplandıracağım canım.

renkler dedi ki...

Eller korkutucu mu! Valla elleri bilemem ama içindeki gözler benim oğluşun resim ödevi için yaptyığı göz çalışmalarına benziyor ayol! Karabasan mı bu:-)

Yazı için teşekkür ederim.-)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım arkadaşım,elimin ulaştığı gibi yazmana çok sevindim. Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum canım benim,Valla o ellere hiç benzemiyor ellerim:)Ben hep yazarım tatlım yeterki sizler gibi arkadaşlarım hep olsun. Sizleri çok seviyorum. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklerciğim,Sen ödev yüzünden heryerde gözler görmüyorsun kokrma. Hakikaten ellerin üzerinde göz var. Valla benim gözlerim de değil onlar. Korkutucu geldi bana ne bileyim.Ben teşekkür ederim canım arkadaşım. Öpüldün.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

muhabbet çiçeğim,çok meşguldum iki üç gündür anca oturdum,
en kısa zamanda yanıtlıyorum canım...
yüksek sadakata biterim ben..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, bende bayılırım Yüksek Sadakata.Öptüm tatlım