3 Aralık 2007 Pazartesi

BİR PAZAR GÜNÜ....



Merhaba Arkadaşlarım, bir pazar sabahına karşımda deniz manzarası ile uyandım. Ve hemen sizler için birkaç resim çektim. Nasıl manzara ama... Nereye mi gittim? Şehir dışında oturan canım ablama gittim cumartesi akşamı. Pazar günü tatlı yegenim sabah 7:30 da evdeki herkesi uyandırdı. Yatağıma geldi, bayağı bir boğuştuk yatakta. Çok fazla gıdıklanır benim yegenim (Teyzesine çekmiş). Onu gıdıklaya gıdıklaya, mıncıkladım:) Yedim bitirdim. Sonra diğer yegenim de uyandı. Daha doğrusu ben uyandırdım. O kadar ses oldu evde ama o horul horul uyumaya devam. Tabi ben dururmuyum. Gittim yatağına ve gıdıklayarak uyandırdım onuda:)

Sonra ablam ve eniştem bana mükemmel ötesi bir kahvaltı ziyafeti çektiler. Sofra düzeni ve omlet eniştemin elinden çıktı. Diğerlerini ise ablam hazırladı. Resimden de anlaşılıyordur sanırım sofranın mükemmelliği. O kadar yedim ki patlamak üzereydim.


Tabi her mükemmel şeyin bir bedeli vardır. Bedeli nedir dersiniz. BULAŞIKLAR:)

Neyse ablamla hemencecik hallettik ve mutfağımız tertemiz oldu... Sonra biraz daha keyif yaptık yegenlerim, ablam ve eniştemle.


Daha sonra yazlık eve geçtik. Bu seferde babam bize bir ziyafet hazırlamıştı. O kadar şişmiştim ki sabah ki kahvaltıda, nasıl akşama yemek yiyeceğimi bilmiyordum:) Ama çok nefisti herşey. Öyle gözüküyor dimi:) Tabi afiyetle yedim bende. Ama sanırım ertesi güne hiçbirşey yemeyecektim.

Ve ertesi gün pek birşey yiyemedim düşündüğünüz gibi. Şimdi diyorsunuz ki bu kadar yemeğin üstüne bir de yeseydin:)

ve Pazartesi öğleden sonra evime döndüm. Yine sizlerleyim. Ama hala hastayım arkadaşlar. Biraz hafifledi ama bu öksürük beni mahvediyor.


Bir hafta sonuda böylece bitti işte. Hepinizi çok öptüm...

17 yorum:

LoLa dedi ki...

gerçekten enfes görünüyolar bulaşıklar hariç:) şarkıyıda çok begendim bu arada...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, hiç sorma o bulaşıkları:) Her güzel şeyin bir bedeli var dimi ama:) Öptüm

HAYAT dedi ki...

cnm benim ya iştahım kabardı vallahi aynısı bende oldu akşam sanki kıtlıktan çıkmışcasına yedim ve öğlen yemeği yiyemedim çünkü akşam bayağı bir dolmuştum :) güzel bir hafta sonu geçmiş cnm hele de süper bir manzarada uyanmak ve güzle bir kahvaltı süper ötesi olmuşşş

Mutluveumutlu dedi ki...

Resimler çok güzel. Böyle bir manzaraya ve yeğenlerin cıvıltısına uyanmak süper olmalı. Birde üstüne özenle hazırlanmış bir kahvaltı... Senin için çok güzel bir değişiklik olmuş.
Her haftasonunun böyle güzel geçmesi dileklerimle... Öpüyorum canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canımcım,iştahını kabarttım demek pardon yaa:)Güzel bir hafta sonuydu teşekkür ederim canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, resimleri beğendin demek sağol tatlım. Değişiklik iyi geldi banada. Özlemiştim çok.Bende öpüyorum canım.

berfin dedi ki...

Canım arkadaşım herşey harika görünüyor.Közde tavuk en güzeli bayılırım ben canım:)bu arada sobe işi tamam:)öptüm canım

Berrin dedi ki...

resımlerı goremedım..teknık bısey olabılır yoksa gozlerım ıyı gorur ama :)

anlattıgın gıbı sıcak anlar yasamayalı uzun zaman oldu..kıymetını bıl o sıcaklıgın..hazırlanan kahvaltıların.

ayrıca suan fondakı muzık gece gece benı bıtırdı..cok sevdıgım ve benım ıcın anlamı olan bır sarkı..tesekkurler..

renkler dedi ki...

Ablan ve enişten çok zevklilermiş canım. Ben kahvaltı hazırlamayı çok sevmem ama haftasonları hele de misafirim varsa döktürürüm 8kendimce tabi) Güzel bir sofraya misafir gitmek ise en zevklisi:-)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim,demek sende benim gibi közde tavuğa bayılırsın.Öptüm canımcım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, kesin teknik bir problem var senin orda. Yoksa resimler düzgün canım. Tekrar dene mutlaka.Fondaki parçaya bayılıyorum bende. İnan defalarca dinliyorum günde. Çok güzel çok:) Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, evet çok zevklilerdir. Öyle bir sofra benim şerefime hazırlandı yani. Kıymetimi bilmem gerek dimi. Ben sofra hazırlamaya bayılırım ama. Öptüm kocaman.

pamuk dedi ki...

ne güzel bi hafta sonu geçirmişsin
ben ablama gidince ya yeğenime bakarım ya da temizlik yaparız :( ama hem kızarım hem dayanamayıp giderim kölemiyim neyim ben yaa :))
ha bide sayfandaki şarkıyı çok beğendim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pamukcum, evet güzel bir hafta sonuydu.Yegenlerime bende bakmaya giderim hep. Ayrıca fondaki şarkıyı bende çoks eviyorum, seninde beğenmene çok sevindim. Öpüyorum tatlım

david santos dedi ki...

In June of 2008 we go to sing together, Portuguese and Turkish our national hymns. How much our teams of soccer to enter go to start with the hymn of Turkey:


Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Çatma, kurban olayım çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! ne bu şiddet bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal,
Hakkıdır, Hak'ka tapan, milletimin istiklal!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım;
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım;
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar.
"Medeniyet!" dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın!
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana vaadettiği günler Hak'kın;
Kimbilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri "toprak" diyerek geçme, tanı!
Düşün, altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır atanı;
Verme, dünyaları alsan da bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli;
Değmesin mabedimin göğsüne na-mahrem eli!
Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli
O zaman vecd ile bin secde eder varsa taşım;
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerret gibi yerden naşım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım!
Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal;
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal!
Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlal.
Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hak'ka tapan milletimin istiklal!



Alive Turkey and alive Portugal!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Sofra da manzara da çok güzel. Arada bir böyle haftasonu kaçamakları iyi oluyor. Afiyet olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşım, beğenmene sevindim. Değişiklik iyi oldu valla. Teşekkür ederim