11 Kasım 2007 Pazar

BİR CUMARTESİ GECESİ...

Dün akşam çok güzel bir konsere gittim. Devlet Senfoni Orkestrasının 10 Kasım için düzenlediği bir konserdi.


O kadar muhteşem çalıyorlardı ki insanı mest etti doğrusu.


Hele ki slayt gösterileri mükemmeldi. Atatürk ile ilgili sayısız resimler, filmler gösterildi, Atatürk'ün en sevdiği türküler çalındı.

Salonca hep beraber söylendi kimi zaman. Alkışlar hiç durmadı. Konser bitiminde herkes ayakta alkışladı. Çok güzel di çok...


Keşke bende çalabilsem dedim öyle iç geçirerek. Yıllar önce bir hevesle aldığım gitarım öylece gözümün önüne geldi:) Ama çok heveslendim bu konserden sonra kesin kursuna yazılacağım:)

Konser sonrası bizi bir süpriz bekliyordu. Yağmur damlacıkları :) Neyse ki hemen eve geldik. Sonra yağmur çok fena şiddetlendi. O sırada dışarda olmadığım için çok şanslıydım. Bir cumartesi geceside böylece bitti...

14 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba ,güzel bir konser izlemişsiniz ne güzel ,hangi şehrin senfoni orkestrası?...

Sanem dedi ki...

Mewrhaba Muhabbet Çiçeği. Bloğuma yazdığın yorum için teşekkür ederim. İade-i ziyarete geldim ben. Bloğun hayırlı olsun diyorum canım. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...

berfin dedi ki...

böyle güzel bir organizasyona katılmayı kim istemezki.bizimle paylaşman çok güzel. umarım kursa yazlırsın da çalmayı öğrenirsin.tanıştığımıza sevindim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgili Perili Köşk,ben Çukurova Devlet Senfoni Orkestrasına konserine gittim. Çok güzel bir değişiklik oldu benim için. Stres attım doğrusu. Sizlerede tavsiye ederim arkadaşlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Teşekkür ederim Sanemcim. Aranıza gelmekten bende çok mutluyum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende tanıştığımıza çok sevindim Berfincim. Böyle bir organizasyona katılamanızı tavsiye ediyorum. Bende senin bizimle paylaştığın şiirleri çok beğendim. Sürekli ziyaretçilerinden biride benim artık:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

merhaba;

ziyaretin için çok teşekkür ederim. beni listene eklediğin için ise ayrıca teşekkür ederim sayfana göz gezdirdim bir kaç tanesini okuyabildim şimdilik.
şimdi bende seni ekleyeceğim listeme bundan sonra sık sık ziyaret ederim. kal sağlıcakla...

renkler dedi ki...

Bloğun hayırlı olsun:-) Cumartesi çok güzel bir akşam geçirmişsiniz. Biz de dışarıdaydık ve hava feciydi! Fırtına, yağmur, çamur! Bir de bilmediğimiz bir muhitte adres aradık!

10 Kasım Cumartesiye gelince o gün post yazamadım, çok üzüldüm. Evden internete pek giremiyorum, zaman da bulamıyorum... Üzüldüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Renklerciğim, evet güzel bir cumartesiydi benim için. Yağmur çok feciydi.Ama ben yağmura tam yakalanmadan evime dönmüştüm bile.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Gökhan, seninde beni listene eklemene çok sevindim.Ziyaretçilerimin artması beni çok mutlu ediyor. Sevgiyle kal...

emel'ce dedi ki...

Bende lise yıllarımda çok istemiştim gitar çalabilmeyi ama olmadı.Hep içimde kalmıştır bu heves..Sen sakın vazgeçme bu kadar heveslenmişken benide haberdar et kursla ilgili..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Emelcim, inan çok heveslendim gitar çalmaya. Aslında hep hevesliydim ama işlerimden vakit bulamadım hiç. Ama bakalım umarım bu sefer gidebilirim kursa.Tabi ki haberdar ederim sizleri...

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Nasıl güzel anlatmışsın çok özendim bende o konsere gitmek istedim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yonca hanım, hoşgeldiniz siteme. Evet çok güzel bir konserdi. Tavsiye ederim size de...