15 Kasım 2007 Perşembe

DERSE BİRAZ MOLA !

Sabahtan beri ders çalışıyorum. İnanın beynim çok yoruldu çok. Bir kahve molası verdim şimdi. Ay şu KPSS sınavı gibi bir bela var önümüzde işte. Saçma sapan bir şey bence. Bu kadar gencin önünü kapıyorlar. Sözel derslerden nefret ediyorum. Ezber yap dur. Yaa ben sözeli sevsem yıllar önce sözeli seçerdim zaten dimi ama. Niye benim alanım sayısal iken beni böyle derslerden sınav yapıyorsunuz çıldıracam :-(


Neyse bunlar bir yana. Bugün yine de mutluyum.




10 yorum:

berfin dedi ki...

mutluluğun sebebini hiç arama.mutluysan bırak kalsın ve tadını çıkar.Herkese kısmet olmuyor tatlım:)eğitim sistemimizde bir tane mantıklı olay göstersene:)takma kafanı mutluluğun tadını çıkar öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfinciğim, sağol tatlım. Evet mutluyum. Ve bu sefer mutluluğumun tadını çıkaracağım... İnşallah tabi:-)Bende öptüm canım

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

geçen yıl kpss kitaplarından anadolu lisesi öğretmenliği sınavına çalışmıştım.Allahım çalış çalış bitmiyordu konular,kabus gibiydi,ama konuları yalayıp yutmuştum.sınavı da Türkiye 4.olarak kazandım....:)
Allah sana da çokkk kolaylıklar versin....

g. dedi ki...

Allah bozmasın:))
Abim de söyleniyor o sınava sürekli:P

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

mutlu olman ne güzel inşallah hep sürer... sayısal meselesine gelince bildiğim kadarıyla yazmayı edebiyatı seviyorusun bu da demek oluyorki ruhunun derinliklerinde bir yerde sözel bişeyler var :) inşallah sınavları başarıyla atlatırsın. bir de yorum yazarken çıkan kelime doğrulamayı kaldırabiliyormusun ?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Periciğim, Ne güzel bir başarı yapmışsın öyle. Darısı bana mı desem artık. Şu devlete bir atansam artık, özelde çalışmak beni mahvetti. Beni çok iyi anlarsın sanırım çünkü bende öğretmenim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gamzeciğim, sanırım çoğu kişinin başının belası bu sınavlar:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgili Gökhan,edebiyatı çok seviyorum hatta kitap okumak en büyük zevkimdir. Elime bir kitap aldığımda aynı gün bile bitirebilirim vaktim olduğu sürece. Ama şu sınavlarda ki sözel öyle değil ki. Keşke öyle olsa da en iyi başarıyı yakalardım. Buarada kelime doğrulamayı nasıl kaldıracağız bilemiyorum ama bir inceleyim.

بerجesتe dedi ki...

var sende bişeyler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yok valla Bercestecim:) Yanlış anladın nerdeeeee :)Ama öyle birşey olursa ilk sizlerle paylaşacağım inan...