24 Kasım 2007 Cumartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜ...

Yüce önderimiz Cumhuriyet'imizi gençlerimize, gençlerimizi de değerli öğretmenlerimize emanet etti. Onun bu emanetine sahip çıkan tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü'nü kutluyor, önlerinde saygı ile eğiliyoruz...

İnternette gezinirken öğretmenlerle ilgili iki şey buldum. Biri beni çok duygulandırdı, çok ağladım... Diğeri ise güldürdü doğrusu...

Önce beni çok duygulandıran bir şiiri sizinle paylaşmak istiyorum... Çok Duygulandım Ben yaa... Sizde izleyin bakalım neler hissedeceksiniz???

http://www.youtube.com/watch?v=-ohuCSBmwcU

Şimdi biraz gülelim bakalım. Bir yazı buldum. Ben de bir öğretmen olduğum için çok güldüm doğrusu. Yazılanların çoğu doğru. Ama ne yapalım canım, kolay mı öğrencilerle baş etmek. Hele ki bu zamanın çocukları çok fenalar doğrusu. Bizim zamanımız da böylemiydi ya. Öğretmenden korkardık bizler. Şimdikiler fena olmuş. Özellikle dershane ortamı öyle. Ben bizzat yaşadım o ortamı yani. Darısı devlete atanmama. Aminnnn:) Şimdi sizler okuyun bakalım bu yazıyı, yorumlarınız neler olacak???

********************************

Öğretmenlerin Sözleriymiş Bunlar :-)

Bunu sınavda sorarım...

Ben bunları zaten biliyorum!

Buna benzer sorular üniversitede sık sık çıkar.Bir insan söyleneni birdefa da anlar yani....

Arka taraf konusmayı kesin!

N'oluyor orda!!

Bunun hesabını sınavda sorarım

Burayı dikkatli dinleyin.

Bir çok öğrenci burda hata yapar!

Konuşmak isteyen dışarı çıksın! Kapı açık...

Sizi zorla getirmiyolar buraya!! İstemiyorsan gelme!

Kimler ödevi yapmadı. Ödevleri yapmadan gelmeyin...

Bizim zamanımızda velilerimiz eti senin kemiği benim derlerdi!

(Sınavda ) Kimse kimseye bakmasın.

(Sınavda ) Şu andan itibaren herkes birbiriyle küs!

(Sınavda ) Kopya çekeni yakarım...


(Sınavda ) Oğlum/Kızım bir daha görmeyim.


(Sınavda ) Oğlum/Kızım kağıdını ver. Beni aptal yerine koymayın. Ben öğrenciyken hiç kopya çekmezdim.


(Bir Soru Çözerken ) Oğlum/Kızım kaç defa söylicem orası öyle değil!!!

(Tahtada Bir Soru Çözerken ) Yanlış otur yerine!

Bu konuya fazla girmeyelim ileride göreceksiniz.

Sınava iyi çalışın.

(Nöbetçi Öğretmenler ) Oğlum/Kızım hadi sınıfınıza geçin ziliniz çaldı.

(Derse Geç Kalınca ) ilk zil öğrenciler içindir ikinciside bizim için! Git Müdür yardımcısından izin kağıdı al! Çık dışarı!!

Siz evinizde de mi böylesiniz.

Tahtayı silinnnn.

Neden çalışmadınız.

(Her Hangi Bir Öğrenciye ) Dersleri serdin. Artık hiç çalışmıyorsun.

Kafana tebeşiri yersin bak...


Yerdeki pislikleri hemen temizleyin.

O cep telefonu hemen buraya gelsin.

Derste birşeyler yemek yasak kaç kere söleyeceğim.

Tenefüse çıkmıyorsunuz.

Hepinizi bırakacağım.

Eğer doğru düzgün not tutup terbiyeli olursanız hepiniz geçersiniz.

Oğlum kahvedemi oturuyorsun doğru otur.

Uyuyun siz uyuyun hepsi sınavda çıkıcak.

Not tutmayanları ben bir not alayım.

Oğlum.... Velin yarın gelecek...

Kitabı defteri olmayanlar hemen çıksın...

****************************************

25 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Öğretmenler Günün kutlu olsun.Yorumun için teşekkür ederim.
Atama işini merak ettim doğrusu.
Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Atama işimi valla ben de merak ediyorum:) Sevgiler...

david santos dedi ki...

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Çatma, kurban olayım çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! ne bu şiddet bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal,
Hakkıdır, Hak'ka tapan, milletimin istiklal!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım;
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım;
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar.
"Medeniyet!" dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın!
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana vaadettiği günler Hak'kın;
Kimbilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri "toprak" diyerek geçme, tanı!
Düşün, altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır atanı;
Verme, dünyaları alsan da bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli;
Değmesin mabedimin göğsüne na-mahrem eli!
Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli
O zaman vecd ile bin secde eder varsa taşım;
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerret gibi yerden naşım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım!
Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal;
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal!
Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlal.
Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hak'ka tapan milletimin istiklal!

emel'ce dedi ki...

öğretmenler günün kutlu olsun. Umarım ataman en kısa zamanda istediğin gibi sonuçlanır. Çok zor ve çok fedakarlık isteyen bir meslek bence. Ama senin yetiştirdiğin bir sürü öğrencinin olmasıda çok güzel bir şey olsa gerek.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim, teşekkür ederim. Umarım dediğin gibi atamam olur. Ama maalesef açık yok deniyor, halbuki açık dolu:( Bugün o kadar çok öğrencim aradı ki çok mutlu oldum. İnsan gururlanıyor. Hernekadar mesleğimin başında olsamda birçok öğrencimin beni unutmaması çok güzel bir mutluluk.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgili David, bu güzel marşımızı bizimle paylaştığın için teşekkür ederim...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

muhahbbet çiçeğim demek meslektaşız..ne güzel...günümüz kutlu olsun....

Sanem dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun canım.

g. dedi ki...

tüm öğretmenlerin geçmiş öğretmenler günü kutlu olsuunn..şu atama işi hâlâ kanayan bir yara konuşmak isterdim ama blogunu böyle tatsız konularla meşgul etmek istemiyorum canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, evet meslektaşız. Seninde öğretmenler günü kutlu olsun canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim çok teşekkür ederim.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gamzecim, teşekkür ederim. Maalesef şu atama hakkında o kadar konuşulacak şey var ki dediğin gibi, ama susuyoruz işte tatsız konular oldukları için. Öpüyorum canım

zeyno dedi ki...

Geç kaldım ama öğretmenler gününüz kutlu olsun, öyle anlamlı bir mesleğiniz var ki geleceğimiz sizlerin elinizde yetişiyor.Ne mutlu sizlere...

zeyno dedi ki...

Geç kaldım ama öğretmenler günün kutlu olsun.Çok kutsal bir mesleğin var, ne mutlu sana...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zeynocum, çok teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal...

HAYAT dedi ki...

canım benim ya ne sözlermiş onlar öyle sizlerin öğretmen gününü tekrar kutluyorum saygı ve sevgimi yolluyorum kocaman öptüm öpretmenim canım benim:)))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim merhaba, teşekkür ederim canım benim. Bende kocaman öptüm...

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş öğretmenler günün kutlu olsun. Öğrencilerinle beraber kuladığın nice öğretmenler günün olsun canım.
Şiir ve alttaki yazı çok güzelmiş. Sözlerin hepsi çok tanıdık geldi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, çok teşekkür ederim canım...

berfin dedi ki...

canımmm öğretmenler günün kutlu olsun.geç mi kaldık:)öğretmenin öğretmenim:)gerisi yok.acaba şiir gelirmi aklıma dedim ama olmadı şeker.öpüldün.

EBRU dedi ki...

Sevgili muhabbet çiçeği dün yorum yazmaya çalıştım ama hatlardaki sorun yüzünden bir türlü olmadı. Geçmiş de olsa öğretmenler gününü kutluyorum canım. Umarım en kısa zamanda devlet kadrosuna atanırsın. Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, Çok teşekkür ederim. Bende öptüm kocaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, Teşekkür ederim canım. İnşallah dediğin gibi devlete atanırım. Öptüm canımcım...

بerجesتe dedi ki...

geç kalınmış bir öğretmenler günü tebriğiyle;selam olsun çiçekcim..
günün kutlu ve mübarek ola!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Jincim, Çok teşekkür ederim canım. Sağolasın...