29 Kasım 2007 Perşembe

ÇOK HASTAYIM...

Çok hastayım arkadaşlar. Nefes alamıyorum yaa :( Şu grip iğrenç bir şey. Kaç gündür boğazım hafif hafif ağrıyordu. Hasta olacaksın bak diye sinyal veriyordu sanki bana. Bende umursamadım o sinyali. ( Niye umursamadıysam, böyle hasta ol işte sana ceza. Öyle ıslak saçla da dışarı çık olacağı bu işte) ... Sabah uyandım hafif hafif burnum tıkanmaya başladı.
Ve akşam olunca ben fena oldum. Şimdi tam tıkandı. Midem de bulanıyor üstelik. Bir şey yiyemiyorum. Ama yemem gerek ilaç içmem gerek çünkü. Geçen hafta ders anlattığım öğrencilerim hep gripti. Sanırım onlardan bulaştı. Evde de yalnızım üstelik... Yaaaa kendimi çok yalnız hissediyorum ben…

Sağ olsun annem sabah çorbamı yaptı ama içemiyorum ki. Midem fena bulanıyor. İnsan hastayken nasıl da ilgi bekliyor dimi. Gerçi kim ilgiyi sevmez ki.
Sabah doktora gitmem gerek sanırım. Off yaa yine bir sürü ilaç içmek zorunda kalacağım.

Kocaman bir ilaç poşetiyle eve döneceğim. Sonra hangisi tok karnınaydı, hangisi sabahtı falan filan. Umarım yarın iyi olurum arkadaşlar… Şimdi biraz meyve tüketeyim, sanırım yemek yiyemeyeceğim.


Aman kendinize dikkat edin arkadaşlar, grip çok salgın şu aralar…

16 yorum:

Sanem dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. :( Annenin yanında olması çok güzel ama. Ah şu anneler! İnşallah en kısa zamanda atlatırsın ve çabucak ayağa kalkarsın.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

geçmiş olsun,bana da öğrencilerden geçti valla resmen yüzüne yüzüne öksürüyorlar insanın ya geçmememsi mümkün değil...
çabuk iyileşmeye bak canım ya ,uzun sürmez inşallah....

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Cicek,
Perili Kosk'ten kosup geldim, baktim tek tek Peri kimleri sobelemis diye ! Yeni insanlar tanimak cok hosuma gidiyor cunku bazen. Bir kitap severle tanismak ve bu muzigi dinlemek hosuma gitti. Cok cok gecmis olsun, hastalik kolay degil ama sendeki tedbirlerle kisa surede gecicek gibi. Tekrar merhaba, sevgilerle...

HAYAT dedi ki...

çok çok geçmiş olsun aman dikkat et cnm ya ıslak saçlarla çıkma cnm yaz havası değil saç kurutma makin asıyla kurulayıver cnm benim sen öğrencilerine ve sevdiklerine lazımsın hatta buraya çok ama çok lazımsın :) öptüm şekerim ilaçlarınıda almayı ihmal etme

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim hastamı oldun sen.çok geçmiş olsun arkadaşım.üzüldüm çok.kendine dikkat et ilaçlarını da iç.yakının da olsam seni ilgimle iyileştirirdim ama:)yine de ne sitersen söyle canım benim.hallederiz

pamuk dedi ki...

geçmiş olsun canım dikkat et yemek de ye ki iyileşesin annem böle der hep ben ilaç içemem yemek yerim yerine :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim,sağol canım benim.Annem yanımda ama birkaç günlüğüne şehir dışına çıkmak zorund akaldılar. o yüzden tek kaldım. Tam da öyle bir zamanda hastalandım ki sorma.Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim,canım teşekkür ederim. iyileşmek için elimden geleni yapıyorum. Dün gece hiç uyuyamadım ama.Bugün dersim de yok bol bol dinlenecem. Şu öğrencilerin yüzümüze öksürmemesi gerektiğini bir türlü öğretemedik gitti dimi canım yaa:) Öpüyorum kocaman canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yıldızcım, merhaba hoşgeldin.Ne iyi ettin geldin siteme,Ne güzel yıldızlar yağdırdın canım benim.Bende hemen senin ziyaretine geliyorum şimdi.Teşekkür ederim umarım kısa zamanda iyi olurum. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim benim, sağol canım. Sorma ya saç kurutmaktan nefret ederim ben. Saçlarım kıvırcık olduğu için sevmiyorum kabarıyor diye. Ama bundan sonra kurutacam söz. Annemde çok kızıyor bu huyuma zaten. Teşekkür ederim canım. öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim,teşekkür ederim arkadaşım. Sorma hasta olduk işte. İhmalden birazda öğrencilerden hapşu hapşu üzerime.Umarım kısa zamanda toparlanırım. ilaçlarımıda içtim. Aslında biliyormusun çok yakın şehirlerimiz:) öptüm canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pamukcum, Sağol tatlım. Yemek yiyemiyorum canım hiç istemiyor canım. Ama ilaç içtiğim için mecbur iki lokma yedim. Aslında oburumdur biraz laf aramızda. Ama midem bulanıyor hastalıktan sanırım. Teşekkür ederim canım. öptüm

renkler dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Benim geçen haftaki halime dönmüşsün anlaşılan. Dinlenmen lazım. Doktora mutlaka gitmelisin. Antibiyotikten nefret ederim ama almadan da zor geçiyor.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, sağol canım. Evet aynen bende senin geçen haftaki durumundayım. Dinleniyorum bugün evdeyim işte. Antibiyotikten bende nefret ediyorum ama mecbur içeceğim. Yoksa geçmesi çok zor.Öptüm canım

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun tatlım. umarım en kısa zamanda iyileşirsin. Dükkat et kendine. Bir daha ıslak saçla dışarı çıkmak yok :)
Öpüyorum canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, canım teşekkür ederim. Söz ıslak saçla çıkmak yok bundan sonra:) Öpüyorum tatlım