21 Kasım 2007 Çarşamba

KİTAP TUTKUM...


Bu hafta yeni bir kitap aldım ve okumaya başladım. Canan Tan adlı yazarımızın 'Eroinle Dans' kitabı. Güzel bir kitaba benziyor ama bakalım.

Kitabın özetini size şöyle aktarayım canlarım...

‘Eroinle Dans’ta çok farklı yapılardaki ailelerden gelmiş Dünya ve Eylül adlı iki genç kızın üniversitede başlayan arkadaşlıkları ve uyuşturucu bağımlılığına adım adım yolculuklarının öyküsüne yer verilmiş.


Geçtiğimiz yaz Canan Tan adlı yazarımızın iki kitabını daha okudum. 'Piraye' ve 'Yüreğim Seni Çok Sevdi'.

Özellikle Pirayeyi çok beğendim doğrusu. İnanın tatilde kalın kitapların birini 3 günde bitiriyordum. Bakalım bu kitabı ne kadar sürede okuyacağım.




Kitap okumayı o kadar çok seviyorum ki. Beni başka dünyalara götürüyor sanki. Elimden bırakamıyorum başladığım zaman. Film gibi karekterleri izliyorum sanki. Ama şu sıralar KPSS sınavlarına hazırlandığım için genelde gece yatağıma girdiğimde okuyorum kitabımı. Daha rahat uyuyorum sanki öyle.

Ablamla birlikte alışverişe çıktığımızda bir kitapçı gördüğümüzde ikimiz birbirimize bakıp gülüyoruz ve soluğu kitapçıda alıyoruz. Özellikle alışveriş merkezlerinde bizim en çok girdiğimiz mağazalar kitapçılar ve takıcılardır:)

Benim canım ablamda çok sever okumayı. Sürekli kitap değiş dokuşu yaparız beraber. Belki de onu örnek alarak büyüdüğüm için böyle bir alışkanlığım var.


Bu kitabı bitirince sizlerle tüm yorumlarımı paylaşacağım. Sizlerden de bana tavsiye edebileceğiniz kitaplar bekliyorum...

20 yorum:

Berrin dedi ki...

yüreğim seni cok sevdıyı duymustum..paylastıgın ıcın tesekkurler..bende okumayı cok sevıyorum ve onerılerıne uyacagım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, okumayı seninde sevmene çok sevindim.Eğer duygusal romanlardan hoşlanıyorsan mutlaka oku derim. Ben şiirleride çok sevdiğim için 'Yüreğim Seni Çok Sevdi' kitabında şiirlerede yer verilmiş.Sevgiyle kal canım...

بerجesتe dedi ki...

kitap kokusunu,kitaplara dokunmayı,onlarla hem-hâl olmayı sevdiğim kadar okumayı da becerebilseydim "adam" olurdum herhalde:)

pamuk dedi ki...

ben de severim ama bu aralar ders çalışmakdan pek vakit olmuoy bende okurken karakterleri canalandırım oynatırım daha güzel oluyo tavsiye ediceğin kitaplar varsa be n daha çok heyecan olsun öle severim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgili Jincim,Okumak çok iyi geliyor denemelisin bence:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pamukcum, bir kitap sever olmana sevindim. Ders saatleri dışında günde 1 sayfa bile okusan iyi geliyor. Bende ders çalışıyorum işte ve dediğim gibi genelde gece uyumadan okuyabiliyorum.Öptüm tatlım. Sana iyi çalışmalar bu arada.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

okuduktan sonra özetini yazarsın artık, tavsiye edersen bizde okuruz, öyle tahmin ediyorum bloglardaki arkadaşların hepsi okumayı çok seviyor zira hepsi yazıyor ve okuyor bloglarına... bu arada çalan şarkı çok güzel ferhat göçer de güzel okumuş onunkinin müziği daha güzel geliyor bana... kal sağlıcakla

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhancım, kitabı bitireyim ilk işim yorumları size iletmek olacak. Zaten bayağı ilerledim kitapta. Şarkıyı beğenmene sevindim. Aslında Ferhat Göçer'den bende çok seviyorum bu şarkıyı ama değişiklik olsun dedim. Sende kal sağlıcakla...

Mutluveumutlu dedi ki...

Daha önce Canan Tan hiç okumadım, denk gelirse okuyacağım, özellikle pirayeyi merak ettim.
Canım ben birde sana birşey soracağım, bu sene bende Kpss ye girmeyi düşünüyorum, çok süper çalışamasamda en azından bir kitap alıp konulara filan bakayım, test çözeyim diyorum. Hangi kitabı önerirsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım demek benim gibi sende KPSS ye hazırlanıyorsun. Mesleğin ne bilmiyorum ama. İletirsen daha iyi yardımcı olabilirim.Ben Yargı Yayınlarını kullanıyorum. Çok övüyorlar canım. Ben öğretmen olduğum için hem eğitim bilimlerinin Yargı aldım, hemde Genel Kültür-Genel Yeteneği Yargı aldım. Ama yaprak test olarak da zaman zaman farklı yayınlar alacağım. Ben alınca yeni birşeyler iletirim sana. Birde Tarih eksiğin varsa bak Data yayınlarının konu anlatımı var bende o çok iyi. Umarım kazanırız canım. Öptüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

İlkokul öğretmenim, kitap okuyarak hiç gidemeyeceğin yerlere gider, hiç yaşayamayacağın şeyleri yaşarsın. Bir çok insan tanırsın demişti. O günden sonra kitaplara hep bu gözle baktım ve onları çok sevdim. Senin de okumayı bu kadar çok sevmen ne güzel canım.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm aynen dediğin gibi. Kitap seni başka dünyalara götürüyor. Çok güzel bir duygu bu. Benim gibi kitap sever olmana çok sevindim canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Akşam ben sana bir daha yorum yazmıştım ama gelmemiş galiba, yada ben yazdığımı sanıyorum :)
Ben ziraat mühendisiyim canım. Açılacak memuriyetler için ileride kpss lazım olabilir diye bu sene girmek istiyorum ama çok bilgim yok açıkçası bu sınav hakkında.

EBRU dedi ki...

Kitap okumayı ben de çok seviyorum. Fırsat buldukça sürekli okumak istiyorum. İşim dolayısıyla çok az fırsat buluyorum ama yatmadan önce 1 sayfa bile okusam kendimi iyi hissediyorum. Ben de kitaplığımda daha okumadığım bir sürü kitap olmasına rağmen her kitapçıya girişimde dayanamayıp 1 tane daha alıyorum. Çocuklarıma da kitap okuma alışkanlığını yerleştirmeye çalışıyorum. Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum,bence Yargı Yayınlarının Genel Kültür-Genel Yetenek kitabını alabilirsin.Kitap çok ağır haberin olsun:) Birde yanında test kitabı hediye ediyor.Bizlere çok şey düşüyor çalışmalıyız çok hemde çok:)Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, Seninde benim gibi kitap sever olmana çok sevindim. Desene ikimizde kitapçı gördüğümüzde dayanamıyoruz. Çocuklara bu yaşta kitap sevgisi kazandırman ne kadar güzel birşey. İnşallah onlarda annelerine çekerler:) Öpüyorum canımcım.

SERAP dedi ki...

Kitaplar,kitaplar,ah kitaplar...Ben de piraye'yi büyük bir umutla almıştım ama seninki kadar olumlu izlenimlere kapılamadım.Sanırım okumadan önce çok şey beklemiştim.
Sevgiyle ve kitapla kal:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Serapcım,Siteme hoşgeldin.Sende bir kitap seversin anladığım kadarıyla. Piraye'yi beğenmedin demek. Sanırım ben duygusal şeylere bayılıyorum. Belki öyle olduğu için beğendim bilemiyorum. Bakalım 'Eroinle Dans' kitabını bitirince neler düşüneceğim. Sen o kitabı okudun mu? Sevgiler canım...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Canan Tan'ı hiç okumadım. Ama son zamanlarda çok popüler oldu. Türkiye'nin Maeve Binchy si diyorlar. Güzel mi gerçekten kitapları?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sevgili Kirpikteki Gözyaşı,bende Maeve Binchy'nin kitaplarını zevkle okuyorum. Çoğunuda okudum. Canan Tan'ın kitapları hoşuma gitti benim. Bence sende denemelisin. Hoşuna giderse diğerlerini okursun. Bende 'Piraye' ile yada 'Yüreğim Seni Çok sevdi' ile başla. Öpüyorum canım...