7 Mayıs 2008 Çarşamba

Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne...

Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar ,onlar beni güçlü biliyor
Onlar beni en zor günümde bile ayakta biliyor
Ben aslında gülerek geçirdiğim her günün akşamı evde ağlarken
Onlar benim içimin sızladığını yüreğimin yandığını bilmiyor...

Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni kral biliyor
Onlar beni,kızdım mı dünyayı yakacak biliyor
Ben aslında onun gözlerine bakmaya bile kıyamaz iken
Onlar benim biri uğruna üzüleceğimi tahmin bile etmiyor...

Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni ağlamaz biliyor
Onlar beni üzüldüm mü bulunduğum şehri bulutlar kaplar biliyor

Ben aslında odama kapanıp sitem duygusuyla bir köşeye sinerken
Onlar benim hiçbir şeyin sarsacağını akıllarının uçlarından bile geçirmiyorlar...

Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar bunu hiç bilmiyor
Onlar için ben en sağlam köprülerden daha sıkı bağlıyımdır hayata.

Ben aslında ölümle yaşam arasındaki ince çizgide
Bir o yana bir bu yana giderken
Onlar hala benim için hayatın büyük bir hayal kırıklığı olduğunu bilmiyor

Bilmiyorlar be anne...

Not: Başta annem ve ablam olmak üzere, tüm annelerin anneler gününü şimdiden kutluyorum.

SEVGİYLE KALIN...

36 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Sen aglama, dayanamam aglam gozbegemım sana kıyamam,
al yuregım senın olsun yurgın ben de
kalırsa yasayamam...
Sezen de her derde deva bır sarkı bulunuyor..
sevgıler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, evet Sezen Aksu'nun her derde deva şarkısı mevcut:)
Sevgiyle kal.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım seni üzen nedir bu kadar anlamadım.Hayatta üzülecek şeyler elbette var ama yaşamak için bunun bile sınırının bilmek lazım.Sen sadece hayatına bak,boşver onu,bunu,şunu başka türlü emin ol yaşanmıyor.Şöyle düşün acaba senin üzüldüğünden kimin haberi var ya da karşındakiler ne kadar üzülüyor,buna değiyorlarmı?Canını sıkma üzülme boşver bir laf vardır 'SU AKAR YOLUNU BULUR'...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, hayatta bazen birşeyi çok istersin ama hep bir aksilik çıkar. Çok istediğin şeye ulaşamazsın. Sanırım öyle bir hal içindeyim. Şartlar o istediğine kavuşmana izin vermez belkide. Özlersin çok ama kavuşamazsın. Hep özlemek zorundasındır.
Herşeyi akışına bırakmak gerek sanırım. Sağol canım.
Öptüm seni.

Unknown dedi ki...

canım yine hüzün bulutları kaplamış seni...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet biraz öyle canım yaa :( Tekrar hüzün bulutlarını dağıtırmıyım dersin...

Adsız dedi ki...

herşeyin bir zamanının olduguna inanırım...
Akışına bırak diyeceğim...
ama sana değil....
Kalbine....
Sen bulursun herşeyin bir çıkar yolunu....
Tanımıyorum..Ama hissediyor ve anlıyorum....
Sevgiler sana;)
Bugra

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Buğra, akışına bıraktım herşeyi. Ama sanırım yapmam gerekeni biliyorum artık. Şimdi daha iyiyim.Hüzün bulutlatlarımı dağıtıyorum.Anladığın için sağol.
Sevgiler sanada:)

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

MUTLULUK VE SEVGİLER SİZİN OLSUN.Hayatta karşılaştığımız olumsuzluklar aslında bizim gücümüz oluyor.Hayata bakışımızı değiştiriyor. İnanın hayatta olan hiç birşey boşuna değildir.Bizleri üzsede. Şöyle diyelim; (Güzel gören, güzel düşünür, güzel düşünen, hayattan lezzet alır.)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gül Bahçesi, güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Haklısın aslında herşeyi iyi düşünelimde iyi olsun değilmi. Hayatta herşeyin bir sebebi var.
Sevgiyle kal...

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
Sezen Aksu besteleriyle, sen de yazılarınla, kalbimiziden vuruyorsun bizi..Bugün yazın yine çok dokundu.Bilmiş ol arkadaşım..
Sağlıcakla kal..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Narçiçeği, çok dokunaklı bir yazı değil mi. Bana da çok dokundu okurken. Paylaşmak istedim. Sevgiyle kal.

Lalegül dedi ki...

Aslında ben herkesin, en çok da güçlü görünenlerin yaşamla ölüm arasındaki o çizgide mutlaka gezdiklerini düşünüyorum..
Çok güzel yazı..
Ama tercih yaşamaktan yana kullanılmalı tabi..
Ve annelerimiz bilirler aslında söylemesek de bizimlşe ilgili her türlü gerçeği..
Muhabbetle kal arkadaşım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, herkes yaşamaktan kullamalı tercihini. Hayat ne kadar üzücüde olsa bazen yaşamak güzel :)
Hayat herşeye rağmen güzel.
Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

insanın içinde taaa derinlere dokunan bir şiirdir çok severim...

herşeye rağmen hayat devam ediyor dimi yaa önemli olan o hayal kırıklığını güzelliklere mutluluklara çevirebilmek keşke bunun birazını başarabilsek...
öptükkk cnm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, haklısın canım. Herşeye rağmen hayat devam ediyor ve önemli olan üzücü şeyleri mutluluklara çevirmek. Keşke başarabilsek dediğin gibi.
Bende öptüm canım.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Anneler gününe yakın çok güzel bir hatırlatma olmuş. Okuyupta hüzünlenmemek elde mi ki.

berfin dedi ki...

canım arkadaşım ben geldim ama senin hüznüne geldim yahuu:(((canımın içi seni üzen ne ise yoluna girmeyen ne ise inşallah bir an önce yoluna girer canım benim.ama sen sabret ki karşılığını al.aman ağlama bak ben ağlayana dayanamıyorum yaaa.zaten çok üzüldüm sende üzme beni olur mu?.öptüm seni

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu Kum tanelerim, evet yaklaşan anneler gününü hatırlattı banada. Hüzünlenmemek elde değil doğru söylüyorsun.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, canım arkadaşım hoşgeldin. Çok özledim seni.
Sabrediyorum canım. Hayatta herşeyin hayırlısı tabi. Sen üzülme arkadaşım. Dayanamam. Yeterince üzüldün sen.
Öptüm canım benim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sana ve anne olmadığı halde bir anne yüreği kadar şevkat , sevgi dolu yürek taşıyan herkese..
Sevgiyle kal arkadaşım..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendam, merhaba. Teşekkür ederim.Sende sevgiyle kal arkadaşım...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sen niye hüzünlendin muhabbetimin çiçeği. Sen ağlama yine de. Ağlama güzel çiçek. Ya da ağla, akıt bütün hüzünlerini ve yıka kalbini. Senin de anneler günün kutlu olsun öğretmenim.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim çok güzel olmuş yazın,duygulandım inan,annenin ve tüm annelerin bu günü kutlu olsun

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Geleceğin güzel annesi seninde anneler gününü kutlamak isterim:)

Unknown dedi ki...

nerdesin muhabbetim çiçeğim..

şengül dedi ki...

muhabbet çiçeği şiirini okurken ağladım çok duygulandım ellerne aklemine sağlık canım anneler günü kutlu olsun canım

etki alanı dedi ki...

Her hayat kendi içinde zordur..Dışarıdan teselli sözleri etmek kolaydır..Ama kendi içinde kolaylıklar yaratmazsan,hayat hep zor gelecektir..
Çok hoşuma giden yazın için seni kutluyorum..
Annenin omuzu dayanılacak bir omuz olduğu için şanslısın...
Bloğunda gezinmek çok keyif verdi bana..
Sevgiler..
TüTü

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, çok iyiyim. Hafta sonu biraz kafa dinledim geldim. Ağlamıyorum artık :)Öptüm kocaman gülüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, seninde ve anneninde anneler günün kutlu olsun arkadaşım. Sağol. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem benim teşekkür ederim tatlım. Seninde kutlu olsun. Öptüm canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canımcım döndüm. Şehir dışındaydım. Anlatırım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, seninde anneler günün kutlu olsun. Bende çok duygulandım ağladım bu şiirde. Çok öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tütücüm,sağol canım. Çok haklısın. Hayat zor olacak hep. Bunu biraz olsun kolaylaştırmamız gerek. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

Öğretmenim Anneler Günün kutlu olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, senin esas anneler günün kutlu olsun. İlerde inşallah bir tatlı çocuğum olurda bende kutlarım bugünü :)