12 Mayıs 2008 Pazartesi

DÖNDÜM :)

En başta beni merak eden canım dostlarım. Sizleri çok seviyorum.
Sonunda döndüm :)
Cuma günü sabahtan yazlık eve gittik ailemle. 4 gün dinlendim. Biraz kafa dinlemeye çok ihtiyacım vardı. Çok sessizdi oralar. Anlayacağınız tüm stresimi denize attım geldim.

Bol bol yürüyüş yaptım sahilde. Bizim sitenin kedilerini besledim bol bol :) Aslında kedileri pek sevmem.
Ama işte uzaktan uzağa :)
Yeni resim çekemedim ama eski çektiğim resimi ekliyorum... Bunu eklememiştim önceden.Balkondan bir pisi pisi diye seslendim mi balkonun altında en az 10 kedi birikiyor :) Aynı resimdeki gibi geliyorlar balkon altına :)

Aç oluyorlar kışın. Yaz ayında site kalabalıkken hiç yüz vermezler :) O zaman tok oluyorlar çünkü.

Sessizlik ne kadar güzel birşey. Özlemişim. Bir de bol bol ders çalıştım, kitap okudum. İyi oldu.
Cuma günü akşamı kuzenim telaşla beni aradı. Yeni haberler verdi bana. Birden karışık olan kafamda netleşmeler oldu ve düşündüm ki
Tanrım bize ne kadar ömür biçti bilinmez. Bu günleri karamsarlıkla geçirmemek gerek...
Cumartesi hava çok bozdu ve tüm gün yağmur yağdı. Yaz geldi derken birden hava soğudu ve biz yeniden yazlık kıyafetlerden kışlıklara döndük :)
İnce ince yağan yağmur çok güzel di.
Cumartesi akşamı canım ablamlar geldi. Ablamları da, yeğenlerimi de çok özlemişim.
Pazar sabahı uyandığım da hava çok güzeldi.
Bol bol yürüdüm o gün. Ve yeniden yaz gelmiş gibi ısındı hava. Anlayacağınız birkaç mevsimi birden yaşıyoruz burada...

Bugün de döndüm işte :) Kısa bir tatil yaptım diyelim.
Hepinizin iyi bir hafta geçirmesini dilerim.
SEVGİYLE KALIN...

20 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ne güzel kafa dağıtmışsın canım.İyi olmuş zaten ihtiyacım var diyordun.Ben kedileri çok severim çok tatlılar yaa:))Öptüm canım...

Unknown dedi ki...

iyi olmuş çiçeğim,....karamsarlığa HAYIRR..

Adsız dedi ki...

iyi yapmışsın iyi;))
imrendim bak...
güzel bir hafta diliyorum...
sevgilerle;)
ÇoCuK

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

Hoş geldiniz.Ayrıca dinlendiginize sevindim. Böyle kaçamaklar iyi oluyor, benimde Isparta kaçamağım olacaktı ama olamadı sizin adınıza sevindim.sevgiyle kalın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet kafa dinledim iyi oldu. Kedileri pek sevmem çünkü hain olurlar derler hep :) Öyle uzaktan severim ben. Sevgiyle kal canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçinciğim, evet tatlım KARAMSARLIĞA HAYIR :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, çok iyi oldu dediğin gibi. İmrenilecek gibi güzeldi :) Arada böyle iyi oluyor. Bende sana güzel bir hafta diliyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahçesi, hoşbulduk.Dinlendim 3 günde olsa.İnşallah sende en yakın zamanda Ispartaya kaçar böyle dinlenirsin. Sevgiyle kal.

Mutluveumutlu dedi ki...

Sessiz sakin bir ortam, deniz, yağmur, güneş, aile... Kafa dinlemek için daha ne olsun ki tatlım, süper olmuş senin için.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hoşgeldin çiçeğim...ne güzel enerji depoladın sana uzun bir süre doping olur bu :)
bu arada kedileri biblo sandım ilk görüşte okadar minik çıkmışlarki :)
okuyunca anladımki gerçekmişler :):)

Aylin Ünlü dedi ki...

Oh ne güzel oldu senin için,gerçi yine derse vermişsin kendini ama olsun:)Kedileri ben pek sevmem,amma çok kedi varmış sitenizde:)Umarım herkes için güzel bir hafta olur,öpüyorum çok

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, aynen öyle oldu.Çok iyi oldu. İnşallah send eyakında stres atacaksın canım. Az kaldı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, hoşbulduk. Biblo değil şirin kedicikler onlar. Resmin üzerini tıkla büyüyo resim. Gör bak ne şirinler. Ama uzaktan:)) Hoşlanmam pek ben kedilerden :) Hain olur onlar hain :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, hem kafa dinledim hem ders çalıştım. Az kaldı KPSS ye biliyorsun :(
Bende kedileri sevmem hiç. Dediğim gibi uzaktan sadece:)Bende öpüyorum tatlım.

Ferhanca dedi ki...

Ara sıra, kaçışlara ihtiyacı var insanın..
çok iyi etmişsin..öptüm, sevgiler.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
hoşgeldin diyorum, yeniden..
Umarım sınavın istediğinden iyi olur..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, kaçamak iyidir bazen evet. Kendini dinlemek gerek bazen. Bend eöptüm canım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, merhaba. Hoşbulduk. Umarım sınav dediğin gibi geçer. Sevgiyle kal.

ceyda dedi ki...

merhaba ben ceyda aranıza yeni katıldım benimde sitemi ziyeret ederseniz çok sevinirim.
adresim:ceyda-ceydanindunyasi.blogspot
sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ceyda, merhaba. Hoşgeldin aramıza. Ziyaret edeceğim hemen senide. Sevgiyle kal.