20 Mayıs 2008 Salı

YİNE DÜĞÜN :)

Merhabalar, başlıktan da anladığınız gibi yine düğün vardı bu hafta sonu. Bu ay çok düğün var. Evlenen evlenene anlayacağınız :))

Bu hafta sonu canım kuzenimin düğünü vardı. Çok güzeldi herşey. Yine çiçeğinizin gözleri dolu dolu izledi gelinin salondan girişini.
Çok duygulanıyorum ben yaa ne yapayım :)
Çok mutlu görülüyordu kuzenim. Gelinliğiyle peri kızları gibiydi.

Düğün için çok şık bir elbise almıştım bende. O gecenin en şıklarındandım yani :)
Ayy ben süslenmesem de güzelim :))
Hatta düğün sonu gelinimiz kulağıma eğilip ne kadar şıksın sen böyle dedi :))


Düğün kır düğünüydü ve göl kenarındaydı. Meşhur Seyhan gölümüzüm kenarında şık bir salonun bahçesindeydi.
Düğün günü buralarda fena nem vardı. Gece sonunda gelinin dahil herkesin saçı yapıştı nemden :)

Bende kır düğünü çok istiyordum ama vazgeçtim sanırım bu yüzden :)
Fazla oynamadım düğünde ama kuzenlerimi kıramayıp biraz olsun kurtlarımı döktüm :)) Ben oynamayı pek sevmem aslında.

Yakışıklı yeğenlerimle bile oynadık. Bu yaşta oynamaya çok hevesliler bir göreseniz.
Dedim ki yeğenlerime biraz büyüyün de teyzenizi dansa kaldırın :))
Biz zaten büyüdük teyze dediler :)
Kocaman oldular maşallah. Ne çabuk geçti 7,5 yıl. Daha doğdukları gün dün gibi aklımda.

SİZLERE ÇOK GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN...

25 yorum:

şengül dedi ki...

muhabbet çiçeği yeğenine ömür boyu mutlulukar dilerim senin eğlenmede çok sevindim düğünler çok güzel oluyor bende çok seviyorum helede kır düğünü harika olmuştur eğlenmene çok sevindim canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, evet kuzenimin düğünü çok güzeldi. Allah mutlu etsin onları. Kır düğünleri çok güzel oluyor evet. Sağol canım. Öptüm

Mutluveumutlu dedi ki...

Kuzenine mutluluklar diliy0rum tatlım.
Göl kenerında kır düğünü süper bir düşünce ama dediğin gibi nem zorlayacksa çok gerek yok :) Senin için daha yaratıcı şeyler düşünmeye başlayalım :)))
İyi haftalar tatlım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, teşekkür ederim.Göl kenarı süperde nem işte. Vazgeçtim bende:) Sen yaratıcı şeyler düşünmeye başla arkadaşım.Ama ne zaman evlenirim Allah bilir :)))
İyi haftalar canım. Öptüm

david santos dedi ki...

Very nice... my friend, very nice...
have a good day

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Kuzenin sonsuz mutluluklar.Bende düğünlerde duygusallaşırım gelinle damat gelince:((ama sonrada bir coşarımki sorma:))Bütün kurtlarımı dökerim:))Helede o dansa kaldırma muhabbeti yokmu.Dans müziği çalar sen nereye bakacağını şaşırırsın öyle değilmi:))Sanada iyi haftalar canım.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim. Duygusallaşmamak elde değil dimi :)
Çok oynamayı sevmem ben aslında. Am adöktüm biraz kurt:)Dans müziğinde aynen öyle oluyor valla :))
Sanada iyi haftaalr .Öptüm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

güzel bir ortamda güzel bir düğün olmuş,eee şık elbiseni ve seni merak ettik foto isteriz,protesto ediyorum,foto isteriz....

Unknown dedi ki...

Kuzeninine mutluluklar diliyorum,darısı sana olsun göllü yada gölsüz:))

Evet ben biliyorum sendin düğünün en şıkı:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim,çok güzeldi evet. Valla elbisemde şıktı tabi bende çok güzeldim heheuheuehe :)) Ama fotomu hiç yayınlamadım ben :) Şifreliye geçince söz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, teşekkür ederim tatlım benim.Amin :))
Sen biliyon şıktım dimi ama :)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şöyle yandan yönden bi fotoğraf koymaz mı insan.:) Eminim çok güzel olmuşsundur canım. Hayırlı olsun. Allah bir yastıkta kocatsın genç çifti. Eeee yaz geldi kuşum, düğün mevsimi açıldı. He bi de yavrulama çok olur bu aylarda.:)

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

katılıyorum bak sonuna kadar süslenmesende çok güzelsin sen :) allah bir yastıkta kocatsın yeni evli çifti...

öpüyoruz teyzoşş seni :)

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği,
ne güzel bir yazı bu..Bende çok severim gelinleri..ne güzel olurlar..Eminim sende çok güzeldin..
Bence de süs işin şakası..Temiz olmak belki..Derli toplu olmak..Yoksa biliyorum doğal hallerininde çok hoş olduğunu..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İnceğülüm, teşekkür ederim. Yaa haklısın sağdan soldan çekip koyabilirdim ama çekilmedim ki öyle resim :))) Gizimi koruyorum. Bu 2 ay düğün çok :) Bakalım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, teşekkür ederim.Süslenmeme gerek yok o zaman :)))
Öptüm bende sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Lalegül,teşekkür ederim.Bakımlı en güzel olan aslında. Benim doğal halimin çok hoş olduğunu nereden biliyorsun?

Emre dedi ki...

Eeee nerde fotolar, bare meyl atta görelim güzelliğini güzelim, kaldıki o akşam ben seni tepeden gördüm hani elçin bizdeyken ben ekrana tersten baktım öyle bile fıstık gibiydin yanee:)(çok kötü pis cümle kurarım he he)

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
tahmin sadece..O coğrafya da çirkin bir şey yetişmez..Hem gönlün güzel senin..Şablonda yaptığın değişiklik de güzel olmuş bu arada..

Aylin Ünlü dedi ki...

Oh ne güzel başlamış düğünleriniz,keyifli de geçmiş,hergünün mutlu olsun Muhabbet Çiçeği:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, valla fotoları gönderirim sana :))
Sen gördünmü o gün beni kamerada :)) Sadece Elçine çevirme kamerayı dediğin işaretleri gördüm. Heuheue:))
Teşekkür ederim beni beğendin demek :)Sende çok güzelsin tatlım. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim. Evet bizim coğrafyadan çirkin kız çıkmaz :))
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet tatlım. Düğünler başladı. Bu ay ve önümüzdeki ay birsürü var . Dediğim gibi evlenen evlenene :)

neseileberaber dedi ki...

Canım kuzenine bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
Yüz güzelliği değil kalp güzelliğidir hem kalıcı hem de önemli olan değil mi?
Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, teşekkür ederim.
Tabiki kalp güzelliği herşeyden önemli. Kalp çirkin yüz güzel ne işe yararki.Allah karşımıza kalbi güzel insanalr çıkarsın.
Bende öpüyorum canım.