24 Mayıs 2008 Cumartesi

YAŞLANINCA BEN- SOBE

Sevgili Arkadaşım Ferhanca beni sobelemiş. Teşekkür ederim öncelikle. Konumuz yaşlılıkta kendimiz.

Şöyle oturup bir düşündüm de ihtiyar bir ben :))))

En başta tek dileğim Allah kimseye muhtaç etmesin beni yaşlılığımda.

Şimdi çok fazla duygusal olduğumu düşünürsek yaşlanınca bu kat kat artacak sanırım.

Allah ömür verirse 70 yaşlarımda bile eşim olacak olan insanla ilk gün ki aşkı yaşıyor olmak isterdim.

Sadece bayramlarda, önemli günlerde değil her zaman hatırlanan biri olmak sanırım her yaşlı insanın en çok istediği şey. Çocuklarımın, torunlarımın her daim etrafımda olmaları bana çok huzur verirdi.

Ailemin o günlerimde de yanımda olmasını çok isterdim…

Şehir gürültüsünden uzak huzur dolu bir evde yaşamayı kim istemez dimi..

Hala şimdi ki gibi çok titiz olacağıma eminim :)))))

Kitap tutkumdan o yaşta da vazgeçeceğimi sanmıyorum. Daha fazla boş vaktim olacağını düşünürsem günün çoğunluğunda sallanan sandalyemde kitabımı okuyor olurum :)

Yaşlı insanlar genellikle evde evcil hayvan beslerler. Hiç beslemeyi düşünmüyorum evin içinde. Ama bahçeli bir evim olursa güzel bir köpeğim olsun isterdim ( Tabi kulübesinde yaşayacak, eve sokmam :) ))

Evde hayvan yerine mesela güzel çiçekler besleyebilirim…

Böyle şirin mi şirin yaşlı bir nine olurdum herhalde :))))

Bende sevgili arkadaşım, Aquamarine'yi sobeliyorum. Hadi Aqua'cım yaz hemen:)

SEVGİYLE KALIN…

30 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Çiçekcim, her şey gönlünce olsun..
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım. Hepimizin herşey gönlümüzce olsun. Sevgiyle kal.

Sanem dedi ki...

Şehir gürültüsdünden uzak, sakin bir evde yaşamayı ben de çok isterdim yaşlanınca. :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, kim istemez öyle bir yeri değilmi yaşlanınca.Sessizlik ve huzur.
Öptüm tatlım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği:dolu dolu bir yaşlılık diliyorum sana..Bu arada karpuz festivali varmış orada,eğlenceli olbilir:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,teşekkür ederim canımcım. Hepberaber inşallah.
Nerde karpuz festivali varmı yaa. Ben duymadım :)))
Bizim burdamı.Gelin gidelim beraber. Kesin çok eğlencelidir.
Öptüm canımcım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
ne güzel anlatmışsın..Ben bile özendim, ki uzun yaşamak istediğim bir şey değildi..
Allah gönlüne versin arkadaşım..
İstemediğin kadar sevgiyle kal..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Öyle bir yaşlılığı kim istemez dimi :))
İnşallah hepimiz dilediğimiz gibi yaşarız bu hayatta.
Sende sevgiyle kal.

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sen çok uzun yaşa, e mi??
İstediğnden bile güzel ve uzun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Narçiçeği, Merhaba. Teşekkür ederim canım. Allah hayırılı, sağlıklık ve mutlu bir yaşam versin hepimize. Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

Ya bulunduğun yerin Tuzla ilçesindeymiş,yakınmı uzakmı bilemem ama 3 gün devam edecekmiş.
ta ta ta taaaaaaaaa haberler:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, Tuzla uzak tatlım yaa. O yüzden duymadım demek :))Yakın olsaydı giderdim belki. Ne var uzak yerde yapıyorlar yahuu şu eğlenceleri. Seyhan neye yetmez ki :)))

Adsız dedi ki...

canım, ne güzel anlatmışsın.İnan ben de şöyle bir gözümün önüne getirdim de çok hoşuma gitti.Oysa yaşlanmaktan korkuyordum.Ama her anımızı güzel yaşabiliriz öyle değil mi?O bizim elimizde.Yeter ki Rabbim sağlık versin.Umarım herşey gönlüne göre olur.sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hepimizin sonu yaşlılık belki de Rabbim o zamana ömür verirse. Bunu en iyi şekilde geçirmek nasip etsin Rabbim hepimize. Başta sağlık ve huzur tabi.
Teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal sende.

LoLa dedi ki...

canım benim yaşarı nerden koydun sen ben çoook uzun zamandır dinlemiyordum kalbim cız etti yaşarın yeri çoook ayrı eşim ve benim ilişkimizde...
içim acıdı yaa o yıllar geldi aklıma eşimle okul yoluna giderken elele söylediğimiz hep dinlediğimiz yaşar şarkıları
vurdun beni kalbimden :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, canım benim yaa. Demek çoks eviyorsun bu şarkıları. Bende Yaşarın şarkılarına hastayım. Seni o günlere götürdüm demek.Ama bak el ele yine güzel günler hatırlatmışım sana. Ahh o günler o okul yılları keşke geri gelse. Bak beni de efkarlandırdın şimdi :))))

Unknown dedi ki...

dilerim hepsi gerçekleşir çiçeğim..bende yaşarı severim başkadır onun sesi..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, inşallah tatlım. Sende bir Yaşar seversin demek :)
Hadi kızlar açın bilgisayarın sesini :))

HAYAT dedi ki...

İNSAN YAŞLANDIĞINDA YANINDA ONA BAKAN BİR ÇİFT GÖZ VE YÜREK İSTER.SESSİZ BİR YERDE OLMAK İSTERİM BENDE ÇOZUKLARIMIZ GELSİN TORUNLARIMIZLA ONLARI SEVMEK İSTERİM.HUZURDAN BAŞKADA Bİ ŞEY İSTEMEM:) ÇOK HOŞ BİR SOBEEE

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, inşallah Allah hepimize böyle huzurlu, sağlıklı bir yaşlılık nasip eder. İnsan yaşı ilerledikçe tek istediği huzur oluyo değilmi.
Öptüm tatlım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bende kimseye muhtaç olmak istemem yaşlanınca çocuklarıma bile.ümit yanımda olsun yeter ogünde bugünki gibi çok sevsin beni :D çok şeymi istedim acep :):):)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, Allah hiçbirimizi muhtaç etmesin.Ne çocuklarımıza ne hiçkimseye. Eşimiz başımızda olsun hep ama:)
Bend eevlenmeden neler diyorum yaa :)
Çok şey istemedin canım benim. Herşey gönlümüzce olsun. Öptüm sizi.

aquamarine dedi ki...

canım inş.dilediğin gibi bir yaşlılığın olur...
sobemi de hemen yerine getiriyorum cnm:))
haa bu arada fondaki parçada çok güzel beni aldı taa nerelere götürdü....

Adsız dedi ki...

öncelikle Allah kimseye muhtaç etmesin yaşlandığımzda...
Senin de dediğin gibi, bir çk huy değişmez sanırım yaşlılıkta....
e haliyle boşluktan canı sıkılır insanın dmi....
Zor....
Sevgiler sana;)
ÇoCuK

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bencede sen çok çok tatlı bi ninecik olurdun.Ama herşey zamanında güzel şekerim şıu gençliğimizin tadına varalımda şimdi bu günler geri gelmiyor çünkü.
Çok öpüyorum seni güzel bir hafta olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım,bekliyorum sobeni canımcım. şarkıyı sende beğendin demek . Aç sesini sende :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, amin diyelim. Allah hiçkimseyi hiçkimseye muhtaç etmesin.
Huy 70 imizede gelsek değişmez dimi:)
Sevgiler sanada.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, öyle olurmuyum dersin :)))
Bu yaşlarımızın kıymetini bilelim değilmi. Haklısın. Bu yıllar geri gelmicek çünkü.
Bende çok öpüyorum canım. Sanada iyi haftalar.

neseileberaber dedi ki...

Çiceğim Allah sana önce huzur sonra sağlık sonra da seninle aynı hayatı uzun yıllar paylaşacak bir eş versin.
İki tonton yaşlı hayal ettiğin evinizin bahçesinde (hayallerinde en kısa zaman da gerçek olur inş.)kahvelerinizi yudumlayın canım. Herşey gönlünce olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

NEŞECİM, AMİN CANIM :))
HAYATTA KİM İSTEMEZ SEVDİĞİ İNSANLA YAŞLANMAYI DİMİ. KISMET TABİ. HAYATTA HEPİMİZİN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.
ÖPTÜM