17 Mayıs 2008 Cumartesi

UMUT IŞIĞIM SÖNME NE OLUR...

Kaçıp gitsem şimdi uzaklara. Hiç kimsenin olmadığı bir yere. Yalnızca ben. Götürmek istemiyorum düşüncelerimi de yanımda. Ama beni bırakmıyorlar ki.

Saatlerce sessizliği dinlesem. Gecenin o sessizliği huzur verir belki de...

Bunca zaman tuttuğum gözyaşlarımı birden bıraksam sonra hıçkırarak ağlasam.

Beni duyan olur mu dersiniz?

Şuan etrafımda bunca kalabalık varken kimse duymuyorsa, orada da kimse duymaz beni.

Etrafımda bunca insan varken beni kimse anlayamıyorsa orada da anlamazlar beni.

Belki ben bile anlamayacağım kendimi o sessizlikte. Kızacağım kendime gereksiz yere akıttığım gözyaşlarıma. Neden ağlıyorum diye soracağım kendime. Cevabını kendime bile veremeyeceğim belki de.

Ağladığım zaman aklıma hep bir söz gelir.

''Hiç kimse gözyaşlarını hak etmez, onlara layık olan kişi ise zaten seni ağlatmaz...''

Ne kadar doğru bir söz değil mi???

Ne yapacağımı bilmeden ilerlemek, istemek ama yapamamak... Neden içimden geleni yapamıyorum sanki.

Çok mu karamsarım dersiniz...

Beni mutlu eden şeyler de var elbet. Herzaman şükrediyorum bunlar için. Bu hafta beni çok mutlu eden şeyler olduğu kadar üzen şeylerde oldu. Dilerim yarıda kalmaz ve kaçmaz o küçük mutluluklarım. Büyüsün o küçücük umut ışığım.

Zaman diyorum sadece zaman...

İlaç ol bana zaman ne olur.

O içimde ki umut ışığım büyüsün artık...

20 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

'Etrafımda bunca insan varken beni kimse anlayamıyorsa orada da anlamazlar beni.'
Bu cümlen çok dikkatimi çekti çiçeğim.Böyle düşünmende acaba seni anlayanların yeterince farkında olamayışın,onlara hakettikleri değeri veremeyeşin olabilirmi??Benimkisi sadece bir düşünce yanlış anlama.
Karamsarmıyım demişsin.Evet bence karamsarsın biraz çiçeğim.Bu karamsarlığı bir kenara atmalısın canım.değer verilecek şeylere üzülünülür bence sen değersiz şeylerede üzülüyosun.umut ışığının büyümesine engel oluyorsun.
Sevgiyle umutla kal canım.öptüm.

Unknown dedi ki...

Büyüsün canım umut ışığın büyüsün dilediğince ama bence büyüyecek...

Berrin dedi ki...

korkmadan buyut umutlarını..
temız cocuksu kalbınde..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, demek o sözüme takıldın. Şu sıralar kendimi yalnız hissediyorum evet. Çünkü kimse gerçekten ne düşündüğümle ilgilenmiyor. Beni anlamaya çalışsada ben anlamıyorum öyle olduğunu. Ben herkese değer veriyorum inan bana... Ama karşımdaki kişiler bazen ilgimi istemiyor gibi geliyor. Bende geri tutuyorum kendimi.
Karamsarım belki ama geçici umarım bunlar. Umut ışığımı büyüteceğim söz.
Sevgiyle kal. Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, öylemi olur dersin?
Umarım tatlım benim umarım. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bazen korkuyorum zamanın bana ne getireceklerinden. Korkmamak lazım haklısın. Korkmadan büyüteceğim umut ışığımı. Sağol canım. Öptüm

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

İnsan yaşamında bu anlar bir döngüdür,fazla takılıp kalmamak lazım, sizde farkındasınız.Umarım sizin sizi anlamasını istedikleriniz tez zamanda sizi anlar.Canım umut ışıgım demişsin bende diyorum ki!İçindeki umut çiçegini büyütüp sonra mis gibi kokuları koklamak kalıyor.inşallah tez zamanda büyür. sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahçesi, teşekkür ederim. Doğru söylüyorsun takılıp kalmamak lazım. Bende farkındayım evet. Umut çiçeğim inşallah büyür canım. Sağol güzel yorumun için. Büyümesi için elimden geleni yapacağım.Sevgiyle kal.

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
yarından ve getireceklerinden hepimiz korkuyoruz ama, sonuç da güzelliklerde gizli yarınlarda..Umut ışığın büyüsün.Bizi aydınlatsın arkadaşım..
Sen arkadaşım, okurların için bile geceleri yol gösteren bir deniz feneri gibisin..En azından benim için..Hep de öyle olacaksın..Kayalara vurmamızı istemiyorsan, güleceksin, umut edeceksin, hiç üzülmeyeceksin..
Beni hep sevdiklerim ağlatmıştır..Bazan sevinçten, bazan ellerinde olmayan sebeplerden..
Sevmediğim biri için neden ağlayayım ki..yukarıdaki sözüne katılamıyorum o yüzden..
Sağlıcakla kal..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

NarÇiçeğim, ne güzel bir yorum bu. Çok teşekkür ederim.Birilerinin beni böyle düşünmesi çok güzel bir duygu. Umut dolu bir yorumdu. Sağol.Umut çiçeğimi besleyip büyüteceğim.
Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

o yüreğinde seni sıkıp boğan üzüntülerin un ufak olup kaybolup gitsin;hasretle özlemle beklediğin umutlarında sevinçlerinde dağlar gibi büyüsün büyüsün yakanı hiç bırakmasın cnmcım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağom canımcım. inşallah tatlım herşey dilediğim gibi olur. O güzel dileklerin senin içinde olsun canım.Öptüm koskocaman seni ve kızları.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Umut Çiçeğimiz,
Unutma arkadaşım, önde yürüyenlerin umutsuz olma, umutsuz kalma lüksü yoktur..
Senin de yok yani...
Sonra seni örnek alanlar ne yapsın..
Umudun bahar çiçekleri gibi olsun..
Bembeyez olsun önce..
Görene mutluluk versin..Sonra meyve versin..
Gelecek olsun..
Sevgiyle kal, umutsuz kalma..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ederim güzel yorumun için. Sağol. Umut çiçeklerimizin hiç solmaması dileğiyle. Sevgiyle kal.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Umutlarının üzerini bolca muhabbetle sula Çiçeğim, hiç solmayacaklarından eminim. Sevgilerimle öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, tamam tatlım bol bol suladım. Solmayacaklar inşallah. Sevgiyle kal. bende öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Olumlu olan her şeyde zaten büyüyor umutlar,olumsuz yaşadığın olaylarda büyütmeye bak umutlarını,hem sağlam hem ölümsüz olur.Seni hiçbirşeyin üzmesine izin verme çiçeğim,hele ki bir insanın asla.Çünkü çoğu zaman değmiyor

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, çok haklısın. Değmiyor çoğu zaman üzüldüklerimiz. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim. Kocaman öptüm seni.

Adsız dedi ki...

canım, duygularıma tercüman oldun sanki.Ama o kadar güzel anlatmışsın ki.Bence de umutlarını büyütmelisin.Hayat pes etmeye gelmez.Herşey gönlünce olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtap Merhaba, hoşgeldin sayfama. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal.