21 Mayıs 2008 Çarşamba

YOGA

Bugün çok güzel bir gün geçirdim. Sabah dersim vardı. Malum yazılı haftası. Biraz yoğunum.
Sonra bilgisayar kursuna gittim. Devlete atanmam için devlet sertifika istiyor bilgisayar işletmeni olarak. Bu hafta sonu sınav var. Uğradım kursa bazı notların fotokopisini aldım. Felaket bir sıcak vardı burda. Resmen buharlaşacam sandım birara :)))

Kuzenim aradı illa bana gel dedi. Haftada 1-2 mutlaka görüşürüz kuzenimle. Kankamdır kendisi. Aynı yaştayız. Evli ve iki tane şirinmi şirin kızı var. Aralarında 2 yaş var kızlarının. Biri 2 biri 4 yaşında. Bugün yaramazlık yaptık kızlarla bayağı :))


Kuzenim yaklaşık 8-9 aydır Yoga derslerine gidiyor. Sürekli bana da diyor gel diye ama vakitleri uymuyor. Çok iyi geldiğini söylüyor hep. Aslında gerçekten gitsem mi diye düşünüyorum bazen.
İlla gel yapalım yoga bugün dedi :) Tamam dedim.
Ama ben konsatrede biraz zorluk çektim:))
Çok rahatlayacaksın ve seni bugün tüm sorunlardan uzaklaştıracam dedi.
Bir odaları var böyle sırf Yoga için düzenlemişler. Mumlar yaktı odanın heryerinde.

Bir sandalyeye oturttu beni. Ayaklarımı bir suya soktu özel bir tuz koydu içine. Ne işe yarıyor diye sormayın bilmiyorum :)
Avuçlarını aç gözlerini kapa ve beynindeki bütün düşünceleri at dedi. Başta gülüp durdum :)
Arkama geçti ve başka bir sandalyeye oturdu kendi. Arkamdan birşeyler yaptı. Göremedim tabi. Valla bir şey diyorlarmış bunun adına ama unuttum adını :) 30 dk ya yakın sürdü.

Ben avuç içlerimde öyle şeyler hissettim ki anlatamam. Çok güzeldi. Bütün düşüncelerden uzaklaştım sanki bir boşlukta dans ediyormuşsun gibi.
Çok rahatladım anlayacağınız. Gerçekten işe yarıyor bence.

Akşam üstü eve döndüm. Canım ablamla eniştem geldi. Seminer için bizim buraya gelmişken göreyim kardeşimi demiş.

Günüm bitti böylece işte.
SEVGİYLE,MUTLU VE HUZURLU KALIN HEPİNİZ...

26 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim bende konsantre olamam kolay kolay çok merak ettim o seansı.Senin kuzen banada uygular mı:)
Sorsan ya ne tuzu diye bende evde yapayım bari kendi çapımda bişeyler:)
Öperim kocaman mucuuu

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hep merak etmişimdir şu yogoyu her ne kadar dalga geçsemde demek faydalı bişey he çiçeğim :) bi daha dalga geçmek yok o yüzden :p

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, bende hep güldüm birara. Tam bir komediydi. Böyle kuzenim arkamdan birşeyler yaptıkça gülesim geliyordu, her güldüğümde kuzenimden gülme kız diyerek kafama bir şablak :))))
Sonra sustum. Çok iyi geldi:)
O tuzu sordum bildiğimiz kaya tuzu dedi :)) Özel değilmiş başta beni kandırmış:))Turşumu yapacan verimmi dedi bir de yaa:)
Bende öptüm kocaman.Mucks

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, bende inanmıyordum ama işe yarıyor gibi. Başta inanmadığım için zor konsatre oldum zaten. Ama sonraki o rahatlama sanırım inanmama sebep oldu. Yoksa dünyanın heryerinde niye yapsınlar dimi düşünüce :)
Öptüm kocaman sizi.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
öncelikle sınavında başarılar diliyorum..İnşallah çok iyi geçecek biliyorum..
Yogayla bende dalga geçerdim..Ama yaptım uzun süre..Ve kesinlikle sırt ağrılarıma iyi geldi..Öyle tuzlu su filan bilmiyorum...
Sen dalga geçtiğine göre sende yapacaksın bilmiş ol..
Bir çeşit ekzersiz..
Nurbanu

Emre dedi ki...

hayde konsantre olalım Ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bende yapıyorum bakkkk yoga hadi şimdi ommmmmmmmmmmm sırası sende oldumu:), sıcaklar burdada fena nem felaket.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanu, teşekkür ederim. Yogaya inanıyorum artık. Önceden ne kadar çok dalga geçsemde:)
Vücunu rahatlattığı kesin.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emre, hadi olalım konsantre :)) Öyle ommmmmmmmmmmmmm deyince olmuyo ama :)
Burası daha sıcak tahmin edersinki. Nem felaket. yazın ne yapacağız biz yaaaa. İmdatttt :)

HAYAT dedi ki...

aslında bunu denemeiyiz yaaaa bütün günün yorgunluğunu atar kesin hemde beynimiz dinlenmiş olur
bence senin için süper olmuş.
sıcakları sorma burdada bastırdı gündüzler zor uyumamamak için zor tutuyorum kendimi

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, haklısın. Denemek gerek. Kuzenim sürekli yaptığı için sürekli tavsiye ediyor bana.
Sıcaklardan yakında mahvolacağız. Sürekli bir mayışıklık değilmi.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
yoga ommmmm değil kesinlikle..Bir tür ekzersiz..Başta zorlıyor ama , sonra çok iyi geliyor..Akşam değil sabah çok erken daha uygun sanki.
Denemek lazım..
Selamlar..

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben yogaya pek inanmam ama;sen böyle anlatınca ilginç geldi:))ama birazda komik ne yalan söyleyim.Gerçi sanada öyle gelmiş:))öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül,tabi ommmmmm deyince olmaz:)
Çok iyi geldiği kesin. Denemek lazım tabi.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,bende inamıyordum ama artık inanıyorum. Düşünsene tüm dünyada yapılıyor. Yanlış yada saçma birşey olsa o kadar yapan olurmu.Bende öptüm

Unknown dedi ki...

sen iyice öğren bizedee anlat yapalım bizde de işe yarar bakarsın ki...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tamam tatlım. Öğrenim size anlatırım. İşe yarıyormuş gerçekten. Öpüldün canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Şimdi benimde yoga yapasım geldi canım yaa :)

ev perisi;) dedi ki...

Kuzenciğine mutlulukar canım sana da sınavlarında muaffakiyetler...

çok öptüm ...

Muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, yap tatlım. Gerçekten çok iyi geliyor. Ama sürekli yapmak gerek işte. Öptüm tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev Perisi, çok teşekkür ederim. Sağol.
Bende çok öptüm. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Ben de kaç yıl önce merak sarmıştım kitap almıştım.arkadaşım anlatmıştı güneş doğarken denize karşı balkonda manzaralarıda nefisdir yoga yaptığını .ben de merak sarmıştım bir süre denedim daha sonra kaldı.amerikada cok ciddi şekilde yapıyorlar.
sevgiler.denemeye devam et

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,çok keyifli olmuş yoga olayı senin için:)Eşimin yengesi ve arkadaşlarıda yoga yapıyorşar ve hatta onların bir kadını var adı garip,onun kolyesinden tut evde çerçeveli fotoğraflarına kadar var yani,boyunlarında masalarında..Vallahi vardır bir bildikleri diyorum,ışınlanma mı ne gönderiyorlarmış eheueheu:))Neyse neyse,bana uzak bu işler ama gerçekten rahatlayanlar için birebir olsa gerek,öpüyorum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, keşke devam etseydin canım. Devam edenler hep memnun. Benim vaktim uymuyor. Evde tek de öğrenilmez sanırım. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, kuzenimin evindede o kadının resimlerinden var :))))
Kocaman bir tane var yoga odasında. Diğerleride küçük odada falan. Hintli bir kadın sanırım:)
Korkunç bakıyo:)
Öptüm şekerim seni.

Adsız dedi ki...

Selam, muhabbet çiçeğimciğim,Çok güzel anlatmışsın.bende merak sarmışımdır hep.Ama özel seanslarına katılmak için pek vaktim olacağını düşünemedim.Kitapları vardı.Bir ara kitaplarını alayım uygulayayım dedim.Ne dersin sence işe yarar mı?Aslında çok faydalıymış.Vücudumuzdaki her bir bölümün organlarımızla bağlantısı varmış.Yani sadece ruhsal değil,fiziksel bir rahatlama sağlıyormuş.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, kesinlikle imkanın varsa yap derim. Benim vaktim yok olsa çok güzel olur. Vakit ayırmayı düşünüyorum ama. Hem ruhen hem fikiken iyi geliyormuş evet öyle diyorlar. Tabi ben 1 kerecik yaptım. Sürekli yapsam süper olurdu. Kitapları alıp uygulayabilirmiyiz dersin?
Sevgiyle kal.