26 Haziran 2008 Perşembe

100. YAZIM :))


Merhabalar herkese,
Bu post benim 100. yazım oluyor :)) Blog alemine katıldığım, sizleri tanıdığım ve bir sürü arkadaş edindiğim için çok mutluyum.

Geçtiğimiz hafta sonu pazar günü ablama gittim. Sıcak bir tren yolculuğundan sonra gidebildim. Beni istasyondan karşıladılar. Biraz dolaştık. Akşam yemeğimizi dışarda yedik. Teknede balık ekmek en sevdiğim şeylerden biridir. Tekneden size bir resim çektim :)


Sonra birsürü izlemek için film aldık. Geneli korkuydu :) Eve geldikten sonra güzel bir film keyfi için ortam hazırladık. Sonra almak istediğimiz ama daha sonraya ertelediğimiz bir filmin o akşam tv de çıkacağını gördük. O yüzden aldığımız tüm filmleri bir köşeye bıraktık tv izlemeye karar verdik :)
''Alacakaranlık'' filmimizin adı.

Demi Moore'un filmi. Güzel bir filmdi. Beğendim ben. Gerilim severlere tavsiye ederim.

3 gün ablamda kaldım. Bu arada yeğenlerimle bol bol oynadık. Uçak maketimizi yapmaya çalıştık. Parçalar tüm masaya dizildi ki kolay yapılsın diye.
İşte maketimiz.

İlkokul 2. sınıfa geçti yeğenlerim. Orada olduğum süre içinde öğretmenlik duygularım kabardı ve ders çalıştık bol bol :)
Çarpım tablosunu ezberletmeye çalıştım. 2 ler,3 ler ve 4 ler ezberlendi. Süperler yaa. Maşallah onlara. Odalarındaki yazı tahtalarına yazdım tüm çarpım tablosunu. Ordan çalıştılar sürekli.
Sonra teyzeee hadi sor bak ezberlemişmiyim dediler gün boyu.

Soruyorum biraz gecikiyo cevaplamada ben sessiz sessiz bekliyorum.
Onlar 1 sn söyleme sakın diyor aslında o an ben susmuşum, sonra yine teyze sakın söyleme sussana yaa diyor. Ama ben hala sessiz bekliyorum, konuşmuyorum ki susayım :))) Alemler yaa.


3 günüm dolu dolu geçti. Bu hafta sonunda da yazlık eve gideceğim. Hafta içi 2 gün burdayım öğrencilerim için. Çok sık yazamayabilirim yazlıktan. Ama haftada 1-2 mutlaka yazarım canlarım.


Hepiniz sevgiyle kalın...

13 yorum:

HAYAT dedi ki...

amanda aman 100 postda gelmiş.hayırlı uğurlu ola:))
balık ekmek çekti canım şimdi ah ah akşamda olunca karnım acıktı tabiki.yeğenler teyzeleri gibi akıllı olacak desene.havalar hakikaten sıcak yazlıkta dinlen biraz stres at bu iyi gelicek sana
bizim içinde dinlen

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Öncelikle afacanlara aferin:))Makette çok güzel olmuş valla.Hele rengi çok hoş.1oo.yazınıda tebrik ediyorum 100.yazına ilk ben yorum yazdım:))Darısıda bana inşallah:))
Sevgiyle kal canım öptüm:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim,teşekkür ederim. DArısı nice yazılara. Balık ekmek gibisi varmı dimi ama :)
Yazlıkta stres atmaya çalışacam canım.Senin yerinede dinlenirim. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım benim. O maketi yapmak o kadar zor ki sorma. Benim anlamadığımı onlar tık tık yapıyo. Darısı senind eo güzel yazılarının 100 lere ulaşmasına canım. Çok öptüm.

Sanem dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun 100. post :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sanemcim, teşekkür ederim canım.

Adsız dedi ki...

Canım benim dalya diyelim o zaman.Bizimde yazlıktaki dostlarımız Adana ve Ankara'dan çoğunlukla.Senide şahsen tanımadan dost bildim.Çok sıcak ve samimisin.Yüreğindeki güzellikleri yazılarına o kadar güzel yansıtıyorsun ki,tanımış kadar oldum.Öncelikle Sınavda Allah yardımcınız olsun.Herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.

Canım bizde bu akşam yola çıkacağız.Laptopu götüreceğim ama fırsat bulabilirmiyim bilemiyorum.Zaten bir hafta-on gün kadar daha kalacağız.Bu sefer eşim için gidiyoruz.Çocuklar oradalar.Benim bu hafta gelme nedenim gözünüzden kaçmış olabilir, yazımda belirtmiştim.İşyerimizde bir üst ünvana atamam yapıldığı için ve tebellüğ etmem gerektiği için gelmiştim.Darısı sizlere olur inşaallah.Sevgiyle kal.Öptüm çok.İyi tatiller.

Adsız dedi ki...

Bu arada umarım kendi öğrencilerinede ve çocuklarına da öğretmenlik yapmak nasip olur inşaallah.Maket gerçekten süper olmuş.Ellerinize sağlık.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, çok teşekkür ederim canım. İnan bende çok samimi buldum seni.O güzel sözlerin aynen karşılıklı canım.
Sınav yarın ama pek çalışamadım canım benim. Ümitli değilim hiç. Bende sınav sonrası gidecem Mersine.
Keşke görüşebilsek oralarda değilmi. Ama silifke biraz uzak bizim yazlığa.
Üst ünvana atanmana çok sevindim canım. Ne güzel. Darısı bana inşallah.
Benim yazlıkta bilgisayar yok ama her hafta içi 2 gün Adanaya döneceğim öğrencilerim için. O zaman yeni yazılar yazabilirim başka türlü orda internete girmem zor gibi.
Maketimiz bitmedi daha. Ben geldikten sonra bitirmiş olabilirler.
Kocaman öpüyorum canım. Sanada ailenle güzel bir tatil diliyorum.
Sevgiyle kal.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
demek dalya dedin..Yazılarının hepsi çok güzeldi..Umut verdi okuyan herkese..Nice 100. yazılarına diyorum..
Sınavında çok içten başarılar diliyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm,merhaba. Teşekkür ederim. Dilerim size daha nice yazılar yazabilirim.
Sınav umarım iyi geçer ama hiç umudum yok. Kısmet tabi.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

benim oğlumunda öğretmen teyzesi olurmusun ..seni çok öpüyrum canım..yalovadan sevgilerle....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim olmammı hiç. olurum elbet.
Yalovanın şöyle bir havasını benim yerimede çek içine. Öptüm canım benim.