2 Haziran 2008 Pazartesi

YAĞMURLU BİR GECE

Yağmur yağıyor…

Hayatım boyunca görmediğim şiddette bir yağmur.

Odama gidiyorum, içeri sızan sokak lambasının ışığı ve yağmurun hüznü…

İçimden bir ses dışarı çık diyor.

Pencereye gidiyorum.

O sokak lambasının altında bankta biri oturuyor.

Karanlıkta yüzünü seçemiyorum.

Çok rahat bir şekilde oturuyor o yağmurda.

Sanki hava çok güzel ve o sevgilisiyle mehtaba dalmış oturuyor.

Dayanamıyorum sokağa çıkıyorum.

Onun yanına gidiyorum.

Yaklaşıyorum ve selam veriyorum.

Yüzü tanıdık geliyor ama çıkaramıyorum.

Onunla konuşmak istiyorum.

Neden buradasın diyorum bu yağmurda?

Sevgilim diyor, aşkım, bir tanem, her şeyimle son gün diyor susuyor…

Anlat diyorum anlat. Sonra…

Son gün diyor, o günün son gün olduğunu bilmeden burada bu bankta oturmuştuk bir akşam…

Ertesi gün olmadığını bilmeden…

Susuyor yine, gözyaşları yağmura karışıyor…

Anlat diyorum, kimdi o, nasıl biriydi, çok mu seviyordun onu…

Çok diyor çok seviyordum.

Tatlı ve şirin.

O da beni seviyordu, bir tanem diyordum ona.

Duruyorum o an.

Bu kelime çok yakın geliyor bana.

İçimi ısıtıyor.

Anlayamıyorum…

Gözleri diyor, gözleri parlardı bana bakarken, seni seviyorum derken…

Teni titrerdi saçını okşarken…

İçim bir tuhaf oluyor.

Tüm bu sözler, anlattıkları bana bir şeyler hatırlatıyor.

Kim bu adam diyorum? Kimsin sen?

Boş ver diyor önemli değil, önemli değil o yoksa yanımda.

Değmez hayat o yoksa yanı başımda.

Gülmek diyor, gülmek bile sadece onunla güzel.

Ne oldu diyorum o kıza? Çekiniyorum ama yinede soruyorum.

Gitti diyor. Beni bırakıp gitti.

Öldü diyor öldü o…

Ağlamaya başlıyorum.

Durmadan ağlıyorum.

Sonra sonra…

Uyanıyorum. Tüm bunların rüya olduğunu anlıyorum.

Ohhh! Diyorum.

Ve...

Bağırıyorum çığlık çığlığa.

****Muhabbet Çiçeği****

20 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

en iyisi hiç aşık olmamak galiba? sonu başı ortası hep acı birazcık zevk veriyor fakat gerisi acı... rüyadaki çocuktan bunu anlıyorum. yağmurlar dinmiştir umarım oralarda...

Unknown dedi ki...

her rüyada gerçek olmasın ama değilmi..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, merhaba.İlk yorumu senden almak ne hoş.Bence aşk güzel birşey. Acıda olsa çoğu zaman...
Keşke dediğimde oldu tabi.
Sanırım sen pişmansın yaşadığın aşklardan...
Yağmur dindi. Kötü rüyadan uyandım. Hayattayım çok şükür.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet tatlım gerçek olmasınn dimi ama her rüya:)
Güzel rüyaların gerçek olması dileğiyle.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
çok güzel yazı..bende banktaki adam gibi düşünüyorum..Hayat ne ki..Ye,iç, uyu üçgeni mi??
Tercih meselesi..
Ama bana uymaz..
Yüreğine sağlık..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çok güzeldide sonu kötü bitti be çiçeğim...ölüm o kadar uzak geliyorki bize halbuki burnumuzun dibinde dimi :(
öpüyoruz seni teyzoş...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güzel rüyalar gerçek olsun, kötüleri hep rüya olarak kalsın. Hatta mümkünse hiç görülmesin hayatın boyunca.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,beğenmene sevindim canım. Ama bak ne güzel rüyaymış işte :) İyi bitti yani:)
Ölümün kime ne zaman uğrayacağını hiç bilmiyoruz. En iyisi hayatı tüm güzelliğiyle yaşamak.
Bende öptüm canım sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, evet kötü rüyalar hiç gerçek olmasın. Mümkünse hiçbirimiz öyle kabuslar görmesin dimi ama.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, evet hayat tercihlerimizden ibaret. Kim neyi seçtiyse onu yaşıyor. Bazen tercihlerimizin dışında yaşamak zorunda kalıyoruz hayatı ama.
Sevgiyle kal.

Ferhanca dedi ki...

Hiç kimse yaşadığı aşkdan pişmanlık duymasın,gidene bitenede öldü demsin.
Yine SEZEN AKSU dicem ben hiç bir şeyden gidemem diyor.
Artık aşklar da yalan mı ne?sevmeler, sevilmeler yalan mı ne..?
sen her zaman sevil ,sev.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, yaşanan aşklardan pişmanlık duyulmamalı değilmi. Acıda olsa. Güzel anılarda olsa kötü anılarda.
Sezen Aksu'nun şarkı sözlerine bayıldım. Çok anlamlı.
Sevgiyle kal canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım çok güzel yazmışsında kafama bişey takıldı.bir yerinde;Kim bu adam diyorum? Kimsin sen?
Başka bir yerinde de
Ne oldu diyorum o kıza? Çekiniyorum ama yinede soruyorum.diye yazıyor.Rüyada görülen bir erkekmi yoksa bir kız mı??:))Aşk gerçekten çok zor,işte böyle duygu yüklü,birazda acımasız.böyle birşey.Yüreğine sağlık canım.Sevgilerle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, rüyayı gören kız. Bankta oturan ve sevgilisini kaybettiğini düşünen erkek. Ne oldu diyorum o kıza sorusunu kız erkeğe soruyor, sonra erkekte gitti diyor, öldü diyor.
Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok hoş yazmışsın Muhabbet Çiçeği'm,senin rüyalarında pek dramatik geçiyormuş:)Eline,kalemine sağlık

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, öyle bazen dramatik oluyo rüyalarım. İşte canım, korku filmi tadında :)))))
Öptüm tatlım.

neseileberaber dedi ki...

tatlım nasılsın. Ne güzel anlatmışsın rüyanı maal tadında.
Keşke sonu daha güzel bitseydi ama hadi o da gerçek hayatta olsun dğil mi :) öpüyorum canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, iyiyim çok şükür.Gerçek hayata güzel olsun herşey neşem.
Bende öpüyorum kocaman seni canım.

Adsız dedi ki...

Çok etkileyici.Dramatik bir film gibi canım benim, Ne kadar duygu yüklü bir insansın ki böyle şeyler senin yüreğine yansıyabiliyor.Yüreğine sağlık.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, beğenmene sevindim. Evet çok duygusal biriyim. Bu huyum bazen zarar veriyo bana ama ne yapayım ben böyleyim.
Teşekkür ederim canım.