4 Haziran 2008 Çarşamba

NİCE YILLARA CANIM ABLAM...

Canımsın, iyi ki doğdun ablam. Hayatta her daim yanımdaydın.
Unutma ki bende herzaman yanındayım. Seni çok ama çok seviyorum. İYİ Kİ VARSIN. Hep beraber geçireceğimiz nice mutlu yıllara olsun inşallah...
Hayatta şükrediyorum ki senin gibi bir ablam var.

Allah bizi hiç ayırmasın...
Not: Bugün ablam için bir doğum günü parçası bulmaya çalıştım ama hep aşk şarkısı ve sevgiliye söylenenen doğumgünü şarkıları. Ya bir tane de ablacım doğum günü kutlu olsun şarkısı yok yahu :))))))))))))))))

28 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok tatlı olmuş yazın:)Ablanın doğum günü kutlu olsun,nice huzurlu,mutlu yıllara ailesiyle,eşiyle,çocuğuyla inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım çok teşekkür ederim.
Öptüm kocaman.

Unknown dedi ki...

Canım ablanın doğum günü kutlu olsun ,uzun sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, çok teşekkür ederim canım benim. Hepberaber inşallah.Öptüm.

Lalegül dedi ki...

Merhaba muhabbet çiçeği,
o şanslı bir abla bence..Senin ablan olduğu için..
Nice yıllara..
Şarkıda çok güzel..
Yüreğin gibi..

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım ablanın doğum günü kutlu olsun.Allah sizi ayırmasın.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim. Bende çok şanslıyım. Öyle bir ablaya sahip olduğum için.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım. Amin tatlım.
Sevgiyle kal.

emin kartal dedi ki...

Bu kadar güzel, ifade etmişsin.Bizede sadece,amin demek düşer.Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emin, teşekkür ederim. Şanslı bir kardeşim :)
Sevgiyle kal.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım ablanın doğum gününü kutlarım. İnşallah, sevginiz bir ömür daim kalsın. Allah sizi birbirinizden ayrı koymasın.

Evet, şimdi sen deyince düşündüm, düşündüm, sahiden yok yahu ablaya, kardeşe bişey.:)

Öperim bidenem.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, sağol canım benim. İnşallah.
Evet yaa bir şarkı bulamadımablaya hitaben :)))
Bende öptüm kocaman.

HAYAT dedi ki...

ÇİÇEĞİM DÜN SENİN SAYFANA YORUM BIRAKAMADIM Bİ TÜRLÜ SAYFA AÇILMADI.ABLANIN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN NİCE YILLARA SEVDİKLERİYLE HEP BERABER OLMANIZ DİLEĞİMLE.
DOĞUM GÜNÜYLE İLGİLİ BENDE HİÇ ABLA ŞARKISI BİLMİYORUM BENCE YOK AMA AŞK ÜZERİNE HEPSİ VAR TABİKİ:))
KOCAMAN ÖPTÜM

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım benim, dün evet sorun vardı. Yazı karekterini değiştirmiştim nedense öyle yapınca yorum kısmı aktif olmuyormuş ilginç dimi :)
Düzelttim ama canım.
Teşekkür ediyorum.
Aşk üzerine ne şarkılar yokki değilmi arkadaşım :)
Öptüm kocaman bende canım benim.

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim. Kardeşlik ne kadar da güzel bir duygu. Yazdıklarını okurken gözyaşlarıma hakim olamadım. İyi ki senin gibi bir kardeşim var seni çok seviyorum. Her türlü dert ortağım, hayattaki tek kardeşim ömrüm boyunca ben de hep senin yanındayım bunu sakın unutma. Duygu dolu ifadelerin için çok teşekkür ediyorum canım. Çokkkk öpüyorum seni...
Ayrıca doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle...
Ablan.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ablacım, canım benim bende seni çok ama çok seviyorum.Sen herşeyin iyisine layıksın. İyi ki benimde senin gibi bir ablam var. Benimde her türlü dert ortağım ve tek kardeşimsin.Daha nice beraber geçireceğimiz yıllara olsun canım ablam. Ailem siz benim herşeyimsiniz.Kocaman öpüyorum seni.

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Çok cici bir doğum günü kutlaması bu..Çok güzel çok içten...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Narçiçeği, teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

biraz geç oldu sanırım bende kutluyorum ablanın d.gününü güzelim kardeşliğniz ömür boyu böylesine birbirne bağlı sürsün inşlh cnm...

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

canım çok şanslısın ne güzel bir ablan var ben de kendisinin dogum gününü kutluyorum. benim böyle bir şansım yok ama sizler varsınız arkadaş olarak.sevgiyle kal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canım benim olsun önemli olan kutlamak. Teşekkür ederiz.Amin canım benim. Hepberaber inşallah. Öptüm canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahçesi, teşekkür ederiz canım.Evet çokşanslıyım böyle bir ablam olduğu için. Ama senin ablan yoksa üzülme canım, kardeş yerini bizler tutarız. Sevgiyle kal canım.

aquamarine dedi ki...

canım nice yıllar dilerim ablana seninle birlikte. ablaların yeri ayrı oluyor gerçekten iyiki varlar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım,teşekkür ederim canım. Evet ablaların yeri ayrı oluyo. Bambaşka onlar. İyi ki varlar.
Çok öptüm canım.

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeğim,ablanın doğum günü kutlu olsun.Allah nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu seneler nasip etsin tüm sendiklerinizle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim canım. Amin canım amin. Sevgiyle kal tatlım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Biraz geçte olsa bende ablanın doğumgünün kutluyorum tatlım. Allah ablana evlatlarıyla, eşiyle, sizlerle geçireceği nice yıllar nasip etsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, teşekkür ederim arkadaşım. Amin canım. Öptüm seni.