13 Haziran 2008 Cuma

HAYAT BİR KUMAR


O kadar gerçek ki bazı hayallere kavuşamayacağımız

Boşuna umutlanmak acı veriyor bazen bana

Hayat bir kumar belki de

Bu kumarda kimileri mutlu kimileri mutsuz ediyor.

Ama bu kumarı oynamamız gerek

Mutlu da olsak mutsuzda olsak

Ben bu kumarda yavaş yavaş yenildiğimi hissediyorum

Önce hayata güvenimi yitirdim

Yeniden kazanmaya çalıştım ama sonunda kaybettim güvenimi

Sonra bencil insanlar tanıdım

Yalanı gördüm çevremde,

İnanmadım sonra kimseye...

Dürüst olmayanları gördüm,

Hayal kırıklığına uğradım.

Ama yinede umudumu kaybetmek istemedim

Savaştım...

Bu kumarı kaybetmek üzere olsamda, kalan oyunda şansımın birgün döneceğine inanıyordum...

Artık sadece hayallerle yaşanamayacağını anladım.

Birşeyler yapmam ve gerçekleri görmem lazımdı.

Kumarda umutsuzluğun beni yenmesine asla izin vermeyecektim.

Hayattaki kaderim, kısmetim ne bilmiyorum ama

Herşey iyi olacak sabret diyorum SABRET...

YENECEKSİN BU OYUNU...
****Muhabbet Çiçeği****
13.06.2008

24 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Bir duygu yoğunluğumu söz konusu ne?Sen gönlünü hep ferah tut,yüreğini de berrak.Öpüyorum seni

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hayat bir yalan yaşa yaşabildiğin kadar.
elbet bir gün herşey yoluna girecek yaşa yaşabildiğin kadar....
her güneşin batışında tekrar doğacak elbet yaşa yaşabildiğin kadar
beklenen günler özlenenler elbet gelecek yaşa yaşabildiğin kadar...
yeterki ölüm olmasınnn....
öpüldün tatlım benim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,evet bugün yine bir duygu yüklüyüm nedense.Gönlümü ferah tutacağım canım, çünkü inanıyorum herşey iyi olacak. Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, ne güzel yazmışsın öyle. Haklısın hayat kısa ve yaşamak lazım yaşabildiğimiz kadar. Keşkelere yer vermemek için hayatımızda.
Umutsuzluğun bizi yenmesine izin vermeyelim ki gelecek günlerin getireceklerini görebilelim. Ölüm uzak olsun yeter ki. Öptüm seni kızları canım.

Unknown dedi ki...

sabır herşeyin ilaçı tecrübeyle sabitlenmiştir şeker:))

şengül dedi ki...

emkelerine kalemine sağlık canım
çok doğru hayat bir kumar kimi güler kimi ağlar ağlarkende mutlu olmayı bilmek lazım saygılar

renkler dedi ki...

Canım arkadaşım, umarım iyisindir. Belki çok uğryamıyorum ama hepiniz kalbimdesiniz inan. Mutlu ol canım:) Öpüyorum...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, doğru söylüyorsun. Ayy sana anlatacaklarım var :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, teşekkür ederim canım. Hayat kimini üzüyo kimini sevindiriyor. ŞAns belkide. Herşeye rağmen güzel hayat. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Renklercim, görünmüyorsun evet canım ama sana asla kırılmam. Senin kalbinin buralarda bizimle olduğunu biliyorum çünkü.İyi sayılırım canım arkadaşım. Öptüm bende seni canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba,epey bir aradan sonra geldim ve ne çok şey yazmışsın şimdi hepsini okuyacağım....
öptüm seni....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, hoşgeldin. Yoktun uzun süredir. Öyle kaybolma özlüyoruz. Öptüm bende canım.

уαѕємin... dedi ki...

yüreğine sağlık canım duygu yüklü bir yazı olmuş

sevgilerr

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yasemin, merhaba. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindimö canım. Sevgiyle kal.

david santos dedi ki...

EURO 2008

TURQIYE Congratulations!!!!!!!!!!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

David, thanks :)

HAYAT dedi ki...

hayat öyle bir şey ki bazen ummadığın anlarda önüne öyle güzel şeyler çıkıyor ki sende anlayamıyorsun.olumlu olumsuz her şey bazen şanslı yada şansısız diyorum.hayal kurmak bile bunlardan güzel biliyor musun çünkü hayalmizin içinde kötülükler yok çiçeğim bizim iyiliklerimiz var.sen hayata olan umudunu yitirme hayalleri ise altın kafeste sakla:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, çok haklısın. Hayallerimiz o kadare saf ve temizki.Umudumuzu hiç yitirmeyelim. Ve altın kafeste saklayıp kimsenin zarar vermesine izin vermeyelim. Öptüm canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sana sadece dünkü maçı hatırlatırım. Orada sorularının hepsini cevabı var..kötülerin kazanmasına asla izin vermeyeceksin..
Gönül dolusu selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül,merhaba. Evet azmin sonu kazançtır.. Dün ki maç süperdi :))
Sevgiyle kal.

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

Selam k� ge�ti �ok g�zel biryaz ba�lad�. Bu yaz�n sana istediklerini ya�atmas� dilegiyle her�ey g�nl�nl�nce olsun (seni �nemseyen sanal dostun).

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Senin gibi genç, hayat dolu, cıvıl cıvıl bir güzel öğretmen umudunu elbette yitirmemeli. Asla...

İyiler hep kazanır, er yada geç, ama mutlaka.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülbahçesi, merhaba. Evet yaz dönemi başladı. Hepimize hayırlar getirmesini dilerim. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, evet haklısın. Umut yitirirlmemeli.İyiler mutlaka kazanmalı değilmi. Öptüm kocaman.