7 Haziran 2008 Cumartesi

GECİKEN AŞK...

10. Sınıf: Benim en iyi arkadaşımdı. Dersten sonra kalktı ve geçen gün sınıfta olmadığı için o günün notlarını istedi ona notları verirken bana teşekkür etti ve yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyorum...

11. Sınıf:
Ağlıyordu. Bana aşkın nasıl kalbini kırdığını anlattı, beni evine çağırdı, yalnız kalmak istemediğini söyledi. Gittim. Yanına oturdum. Bir film izledik. Uyumaya karar verdi. Herşey için teşekkür etti ve yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyorum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyorum...


Son Sınıf:
'En iyi arkadaş' olarak mezuniyet balosuna birlikte gittik. O akşam çok güzeldi. Partiden sonra onu evinin kapısına kadar bıraktım, kapının önünde ona baktım. Onun benim olmasını istiyordum ama o bana, benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum. Bana hayatının en güzel zamanını geçirdiğini söyledi ve yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum. Nedenini bilmiyodum ama çok utanıyorum...


Mezuniyet günü:
Diplomasını almak için sahneye çıkarken sanki havada süzülen bir melek giğbiydi. Onun benim olmasını istiyordum. Ama o bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum. Yanıma geldi ve ağlayarak sarıldı sonra başını omzuma koydu ve sen benim en iyi arkadaşımsın,teşekkürler deyip yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum onu çok seviyordum ama söleyemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyorum...


Aradan yıllar geçti... Onun nikahını izliyordum. Artık evleniyordu, evet kabul ediyorum demesini yeni hayatına girmesini izliyordum. Onun benim olmasını istiyordum ama o bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum.
Yeni hayatına girmeden önce yanıma geldi ne nikahıma geldin teşekkürler deyip yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyorum...


Şu an benim bir zamanlar en iyi arkadaşım olan kızın tabutuna bakıyorum. Eşyaları toplanırken lise yıllarında yazdığı günlüğü ortaya çıktı.

Günlüğünde şu satırlar vardı: 'Onun gözlerine bakarak onun benim olmasını diledim. Ama o bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyorum. Keşke bana sevdiğini söyleseydi...'
*******************
AŞKLARINIZDA GEÇ KALMAMANIZ DİLEĞİYLE. SEVGİYLE KALIN...

19 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım bu nasıl bir yazıya bir garip oldum sonunu okurken.Bir yerden mi aldın çok merak ettim doğrusu.Çok etkileyici.Bencede aşklar geç kalmasın...diyoruz ama:((nedense sanki geç kalıyor be çiçeğim.umarım bundan sonra hayal ettiğim aşkı bulurum ve geç kalmam:))aynı şeyi senin içinde dilediğime emin olabilirsin.
Öpücüklerle sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, Mehmet Çoşkundenizin köşe yazısıydı bu .
Çok hoşuma gitmişti kesmiştim o sayfayı.İnşallah istediğin aşkı bulursun canım geç kalmadan. Tabi bende :)))
Sevgiyle kal. Bende öptüm seni.

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,sonunu çok güzel bağlamışsın.Hoş bir yazı olmuş,kalemine sağlık

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, çok beğendiğim bir yazıydı bu daha üniversite yıllarından:)Beğenmene sevindim. Sağol canım.

şengül dedi ki...

muhabbet çiçeği ellerine ve kalemine sağlık ah keşkeler ah keşke den meden önce durup düşünülmesi lazım canım saygılar

çol güzel çok etkiledi beni

anemon dedi ki...

hiç bir seyi ertelemey değmeyior bu hayatta
gec kalmamak lazım canım sende geç kalanlardan olma emi içindekileri söyle gitsin

HAYAT dedi ki...

ah be çiçeğim yüreğimi hoplattın.
insanoğlu sevdiğini söyleyebilse keşke.utanmadan çekinmeden,geç kalmadan.
siz geç kalmayın lütfen....

neseileberaber dedi ki...

Acaba bu hikayeyi yazan da böyle bir aik yaşamışmıdır ki?
Çok güzel di okurken çok etkilendim.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
bende çok beğendim yazını..

Ferhanca dedi ki...

Çiçeğim, geç kalmak ,söyleseydim demeki keşkeler hiç olmasın hayatında.
Malesef oluyor geçiyor gidiyor konuşmadan söylenmeden geriye pişmanlıklar kalıyor.
içinden geldiği an söylemek gerekiyor,fakat tut kendini diyen çok oluyor.
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, evet tatlım. Hayatımızda malesef keşkeler çok fazla oluyo. Keşke hiç olmasa dimi. Bunu derken bile keşke diyoruz:)
Yazıyı beğenmene sevindim canım. İyi haftaalr canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Anemoncum,hayatta keşke dediğimiz çok şey var. Bend eo geç kalanlardan olmak istemiyorum evet. İnşallah tatlım. Çok öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım. Hoplattm demek yüreğini. Çok etkileyici bir yazı. Keşke herşeyi söyleyebilsek çekinmeden sıkılmada dimi.Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, bilmiyorum ki. Yaşamıştır belkide. Mehmet Çoşkundenizin köşe yazısı bu. Yaşamadan hissettirdiyse bravo ona.Beğenmene sevindim. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, beğenmene sevindim canım.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, haklısın tatlım. Hayatta pişmanlıkla çok oluoy. Sonra geriye pişmanlıklar kalıyor.Ama kendini tutması gerekiyor bazen insanın. Öpttüm canım.

Unknown dedi ki...

ay içim fena oldum:(geçkalınmasın ertelenmesin valla bencede:)yada ne bileyim herkez yazılanımı yaşar:)))kördöğüm değilmi?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,valla bencede ertelenmesin. Herkes yazılanı yaşıyor.Fazlası mümkün değil. Canımcım öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Karabiberin tatlı dünyası, hoşgeldin. Ne güzel bir sözle başalamışsın yoruma.Teşekkürler. Sevgiyle kal.