10 Haziran 2008 Salı

HAFTA SONU

Merhaba Dostlarım, bu hafta sonu pazar günü canım ablamın evine gittik. Ablam ve eniştem bizi sabah kahvaltıya çağırmıştı. Pazar sabah erkenden yola çıktık. Babam bir telaş çıkardı bizi evden. 1,5 saatin sonunda ablamdaydık. Eve girer girmez nefis kokular hissettim :)) Ablam ekmek pişirme makinasında enfes ekmekler pişiriyordu. Ablam hazırlıyor sofrayı eniştem dizayn ediyordu. İşte kahvaltı soframız:)


Kahvaltı sonrası eniştem Ankara'ya gitti. Biz bu hafta ablamda kalmaya karar verdik. Ablamı çocuklarla tek bırakmamak için. Ben bugün döndüm çünkü dersim vardı.

Ablamla beraber vakit geçirmeyi özlemişim. Biz biraraya geldik mi çan çan hiç susmayız :))) Eskiden de böyleydik annem derdi saatlerdir ne konuşuyorsunuz diye. Biz ablamla aynı anda hiççççç derdik :)))

Dün yeğenlerimle bayağı oyun oynadık. Sabah onlara ders çalıştırdım.
Çok zekiler maşallah. Bir o kadarda afacanlar. Canlarım benim. Çok seviyorum onları.
Birini kolu kırık ama maşallahı var :) Alçısına birşeyler yazdım. Sonunada imza attım sürekli onu tersten okuyo gülüyor :) Ona göre ters yönden yazmışım :))Sürekli teyze bak elime parfüm sürdüm deyip alçısını koklatıyor :))) Çok alem çocuk. Güzel bir 2 gün geçirdim.
Yarın yeniden gidiyorum ablama.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum. Sevgiyle kalın...

22 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Şu sahildeki evlerin manzaraları beni bitiriyor zaten:)Masa da masa bu arada,ablanın ellerine sağlık.Mersin'den fazla uzak kalma sen:)Prş.görüşürüz,öptümm

Mutluveumutlu dedi ki...

O ne güzel bir kahvaltı masası öyle. Ağız tadıyla hep beraber geçirdiğiniz böyle nice kahvaltılar olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, bende bayılıyorum o evlere. Temenni ablamamı taşınsan ne yapsam :))) Yarın ordayım canım, perşembe görüşürüz. Sen planı yap. Öptüm çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum,teşekkür ederim canım benim. Hepberaber canım. Öptüm seni.

HAYAT dedi ki...

oh amanda aman mahşallah sofralar süperrr birde biz olsak olda sorma kahvaltıdaki cümbüşü :))
hepimiz güzel bir pazar geçirmişiz bu kesin.foto makinanda hayırlı olsun tatlım .manzara tek kelimeyle harika ah ah birde orda olmak vardı şimdi..
sana da iyi haftalar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hsilerim, canım benim keşke öyle imkan olsada o cümbüşü yapsak süper olur dimi .
Seninde makinan hayırlı olsun canım. Herkesin iyi bir pazar geçirmesi çok güzel.
İnşallah hafamızda güzel geçer.
Öptüm canım.

Unknown dedi ki...

Valla sofra süper görünüyor afiyet bal şeker olsun canım sağlıkla uzun yıllar hep beraber:))

Deniz manzaralı evim olsun beşbin ytl borçum olsun heueheueheuehu:)))

Evvveettt ben gözümle şahit oldum çok kaynıyorsunuz siz abla kardeş yanyanayken heeççç dondurmalardan bahsedilmemiş ama:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, teşekkür ederim tatlım.
Evet şekerim gözünle şahitsin ablamla beraber bıcır bıcırız :) Dondurmalarada şahitsin:))
Şişştt nasıl yediğimi söyleme kimseye :)))

Ferhanca dedi ki...

Muhabbetiniz bol olsun.Ev çok güzel hava nasıldır?sıcakkk..
sevgiler.
Dondurmaları yiyormusun.:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim canım. Dondurmaları dün çok yedim :)) Bugün ara vereyim bari dedim:))
Sevgiyle kal.

aquamarine dedi ki...

oh ohh maşallah ellerine sağlık ablanın ve tabii eniştenin. yemekler kadar dizaynı da önemlidir bence. önce göze sonra mideye nede olsa:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, teşekkür ederim :))
Valla mideye süper hitap etti :)))
Öptüm

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

kahvaltı masasına vede özellikle manzaraya bayıldım çiçeğim.resmi büyütünce hele sanki o balkondan bakıyormuşsun gibi oluyor..ne güzel bi manzarada oturuyor ablan insanın ruhu açılır baktıkça...

kolay gelsin sana şimdiden cnm bilirim ne zordur afacanlarla uğraşmak :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim,manzara süper dimi. Sanki şehir ayaklarının altında.
Teşekkür ederim canım. Afacanlarla uğraşmak nedir en iyi biz biliriz dimi ama :))
Öptüm seni ve kızları.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aaahh o manzara öldürdü beni şimdi.:))

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
kahvaltı sofrası da Mersin manzarasıda süper..
Bizide çağırsaydın keşke..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, güzeldir evet:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül,evet güzeldi kahvaltımız :)

LoLa dedi ki...

tek kelimeyle harika bu kahvaltı daha yeni kalktım kahvaltıdan yeniden acıktırdın beni:D
valla ablan pek merifetli kuşum :)
sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, vallahi görüntüsü kadar lezzetleride harikaydı :)) Ben burda kilo alıcam galiba :))
Sevgiyle kal tatlım. Öptüm

Emre dedi ki...

Ohhhh akşam akşam nası canım çekti bi bilsen bu sofrayı, lakin ben o safrada peynir-zeytin-domates üçlüsü hariç diğerlerini alayım tabağıma olurmuuuu çayımda çok demli olmasın ve mümkünse ince bellide olsun (şımardım sanki), öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, hemen hazırlıyorum tatlım.Sen iste ben yapayım :)
Öptüm bende kocaman canım.