6 Haziran 2008 Cuma

ÇOK GÜZEL BİR GÜN

Bugün canım arkadaşım Aylin geldi. Çok güzel bir gündü. Sabah erkenden buluştuk. Özsüte gittik. Sabah çok erken olduğu için içeri ilk giren bizdik. Sakin olması çok iyiydi.
Çayımızı içtik, kurabiyelerimizi yedik. Sohbetimiz kahkahalarımızla daha çok şenlendi. Sonra
Aylinin eşi aradı ve bizi yemeğe götürdü.
Yemekte de tatlı sohbetimiz ve kahkahalarımız devam etti.
Bir ara gülmekten gözlerimden yaş geldi :)))

Yemek sonrası Realde çocuk oyun parkının içine girdim böyle resimler çekildim ( Gizimi bozmadım yine :)))

Aslında beraberde resimler çekildik ama onları koymadım çünkü orda gizlenemedim :)))

Çok kafa dengi Aylin ve eşi. Çok iyi vakit geçirdik.

Teşekkür ederim böyle güzel bir gün için size. İyi ki sizi tanımışım. İyi ki varsınız.

Tekrar böyle güzel günler geçirmemiz dileğiyle ( Bir aksilik çıkmazsa haftaya ordayım).

Aylin'cim canım benim çok öptüm seni.

18 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Ben teşekkür ediyorum herşey için,inşallah daha güzel günlerde paylaşıcaz beraber.Çok çok öpüyorum seni canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, inşallah canım benim. Bende seni çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

bu tür birliktelikler çok güzel. devam etmesini diliyorum :))

ev perisi;) dedi ki...

Ne hoş;)

Kafa dengi insanların olması hayatımızda...

İyi ki varlar...

Muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Deniz Yıldızı, teşekkür ederim. Evet çok güzel oluyor. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim, çok hoş değilmi. İyi ki varlar. Sevgiyle kal.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Böyle bir arkadaş edinmene sevindim canım.Allah ayırmasın ve hep böyle devam etsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım.

Unknown dedi ki...

Hani birde yemek yediğiniz yerde bir resminiz vardı onu göremedim ben:)))?

çiçeğim bende geleyim haftaya olurmu???

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,ben sana göndermedimmi resmi???
Gönderirim yarın şekerim sen hatırlat.
GEl canım haftaya ne güzel olur. Valla yaa Bursa niye uzak buraya :(

HAYAT dedi ki...

ne güzel cnm benim böyle buluşmalar yapmanız.imkanınız var ve değerlendirin.gizemli çiçeğim yerim ben senin o saklanmalarını:))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim,canım evet çok güzel oluyor böyle buluşmalar. Keşke yakın olsakta hepimiz buluşsak.
Gizemliyim dimi :)))

Unknown dedi ki...

Blogta göremedim anlamında dedim çiçeğim yoksa gönderdin tatlış...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tamam anladım. Bilmem koymadık işte :)) Belki bundan sonrakilerde.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
çok sevindim güzel bir gün geçirmiş olmana...
Selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim canım.
Sevgiyle kal.

Ferhanca dedi ki...

Haftayada böyle nseli gecer umarım.Sevgiler.neşeniz bol olsun canım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım. Teşekkür ederim.
Sevgiyle kal sende. Öptüm