22 Haziran 2008 Pazar

BENDEN KISA HABERCİKLER :)

Merhaba Dostlarım, pek kendimden haberler veremedim birkaç yazıdır. Şu sıralar hayat bayağı yoğun geçiyor. KPSS sınavı var haftaya. Ama hazır değilim. Olmayacak sanırım :( Hayırlısı tabi.
Okullar kapanınca derslerim hafifledi.
Ama hala derse devam eden öğrencilerim var. Onlara yardımcı olacam yaz boyu.

Bizim buralarda felaket sıcaklar başladı.
Dışarı çıkmak resmen bir işkence haline dönüştü. Mümkünse evden hiç çıkmak istemiyorum.
Bu sıcaklarda insanda yemek yeme isteği bile olmuyor. Ben ki ağzı hiç durmazgil pek birşey yiyemiyorum :))
Tek istediğim soğuk şeyler. Yemiyorum da fazlalıklar niye gitmiyooo :))
Şu an bazı arkadaşlar bana kesin diyordur ne kilosu yaaa :)) Sende kilomu var diye:))


Dün akşam kuzenimin nişanı vardı. Prenses gibiydi canım kuzenim.
Önce istendi kuzenim, sonra hoca geldi fatihası okundu sonra yüzükler takıldı ve çikolatası, tatlısı yendi.
Anlayacağınız herşey birarada oldu. Tatlı öncesi dua okundu. Hayırlı olsun diye. Buna da gelinin fatihası denirmiş.
Baklava tatlısının tepsisinin ortasından yedirdiler bana. Bekar kızlara öyle yedirilirmiş :)) Birde nişan kurdelesinin yutturdular. Hayır hayır yanlış duymadınız nişan kurdelesinden aldılar bir tel ve resmen bunu yut dediler :)) Bu da bekar kızlara yapılırmış :))
Onu da yuttum ne yapayım :))
Bu sıcakta gece için fönlettiğim saç gece sonunda sıcaktan mahvoldu :)

O kadar sıcaktı ki nişanda herkesin elinde peçete ter siliyordu.


Nişan sonrası apartmanda komşumuzun kızının kınası vardı.
Oraya uğradık annemle. Komşu kızımız yöresel kına elbisesi giymiş.
Çok şirin olmuştu. Kına yerinde de şeker yedirdiler. Kınada gelinin başında şeker kırılır bizim buralarda.

O şekerde uğur getirirmiş. Birde kına verdiler. Yakayım diye.
Sevmem kınayı ama minicikte olsa belki şöyle bulaştırırım elime :)) O da uğur getirirmiş :)
Anlayacağınız çevremde herkes ne kadar hevesliymiş beni evlendirmeye haberim yok:)


Dün hareketli bir gündü anlayacağınız. Umarım sizler içinde güzel bir hafta sonu olur.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

32 yorum:

hTc dedi ki...

Kpsszede birisi daha=))) Başarılar diliyorum sınavda. Kuzenine de mutluluklar, kına kokusu geldi burnuma buralara kadar=) sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru damlalarım yoksa sendemi KPSS zedesin :)) Teşekkür ediyorum canım sağol.
Kına kokusu buram buram sanada vereyim:)
Sevgiler canım

Unknown dedi ki...

Valla nişan kurdalesinden banada yutturmuşlardı:))

kuzenine mutluluklar diliyorum,darısı sana olsun evet bende çok hevesliyim seni evlendirme:))))))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sende yuttun demek. Belli ki işe yarıyoo :))
Teşekkür ederim canım. Kuzenim mutluluğu gerçekten hakediyor.
Sendemi heveslisin demek beni evlendirmeye :))

Ferhanca dedi ki...

Mutluluklra dilerim
sanada sevgi dolu, aşk dolu evlilik dilerim ..sana kuru bir evlilik diemem.. sen romantik duygusal kırılgansın ..değerini bilecekler çıksın karşına..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim canım. Gerçektende tarif ettiğin gibiyim. Sevgiyle kal tatlım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben kınayı çok severim.Umarım yaptıkların sana uğur getirir.Sevgilerle...

HAYAT dedi ki...

cnm benim bizim burdada kurdele yutma adettir nişanlı birinin yanındaysan ucundan azıcık keserler sende paşa paşa yutarsın hemen sonrada evelenirmişin ben yuttum ama üzerinden çok geçti ve kız haftaya evlenecek ama bende tık yok daha:))) geç olsunda güç olmasın olacak hepsi tabiki ,birde ayakkabı altına isim yazdırma da vardır ben hiç yazdırmadım ama yazdıranlar hemencik evleniyormuşşş.baklava yeme işini ilk defa duydum bizde mesela kız tarafı erkek tarafına baklava yapar ve içine para koyar o para kime çıkarsa geline hediye alır.ben çok meraklıydım dayımın oğlunun nişanında baklavayı alt üst etmiştim parayı bulacam diye buldumda hani:))))
genç çiftimize ömür boyu mutluluklar dileriz allah bir yastıkta kocaksın inş senide telli duvaklı gelin etmek dileğiyle....

hTc dedi ki...

ah canım bu sene lise mezunlarına yapılan kpss ye seneye de üniversite mezunları için olana ZEDEyim:D bakalım ne olacak=)

LoLa dedi ki...

canım ne kilosuymuş bu haa:D
bu arada yakında senin evlenme haberlerini okursak güzel olur hayırlısıyla tabi öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, ben kınayı pek sevmem ama elime küçük bir kına yaktım :) Umarım uğur getirir. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, sizdeki baklava adeti değişikmiş. Bizde söz kesilirken erkek evi tepsi tepsi baklava getirir. Ağız tadı denir.Ben bir yıl öncede kurdele yuttum ama bişi olmadı :) Sözde işte :) Geç olsun temiz olsun dediğin gibi hayırlı olsun. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru damlalarım, inşallah kazanırsın. Ben üniversite mezunu olan zedeyim ama 3 yıldır zede olmaktan kurtulamadım :)) Hepimiz için hayırlısı. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, ne kilosu dimi. Manken gibiyim :)) Heuheuheue :))
Kısmet güzelim. İyi haberler veririz inşallah birgün:) Öptüm canım benim.

Adsız dedi ki...

Selam Muhabbet çiçeğim,Öncelikle sayfan çok hoş olmuş eline sağlık.Kpss ye hazırlanıyorsun demek, başarılar diliyorum,inşaallah gönlüne göre olur.Kuzeninin nişanıda hayırlı ve uğurlu olsun, darısı sana diyorum ve öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeğim, canım ya ben de bloguma renk katmak istiyorum.Öncelikle şu banner olayını yapamadım.Daha önce koyduğum gülü bir türlü kaldıramıyorum.Bannerımı nasıl düzenleyebileceğim konusunda bana yardımcı olursan sevinirim.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çalan pinahani şarkısını ilk kez duydum ve bayıldım,
bu adetleri ben daha önce de duymuştum ve kurdele yedirme olayına inamamıştım nasıl yani olmuştum...:)
cumartesi kpss sınavında görevliyim ve seni anacağım....:)

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
çok şekerli bir hafta geçirmişsin..Bu kesin..Nişan kurdelasından kesilip alındığını uğur için duymuştum ama, yutulduğunu ilk defa duydum..Bir de evet gelinin başında üçgen bir şeker kırarlar kınada..Ağız tadı diye..O kısmet açmaz haberin olsun..Bir de arkadaşım, bunların hiç birinden haberin bile yokken pat diye de evlenebilir insan..Ne olduğunu bile anlamadan..Kader kısmet bunlar..Ortadan yemek, zenginlik içindir benim bildiğim..
Böyle bir anlamı olduğunu bilmiyordum doğrusu..
Günün ömrün, herşeyin güzel olsun arkadaşım...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sınav içinde içtenlikle dua edeceğim..Sınav esnasında dualarım seninle olacak unutma..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, tatlım ben şablonumu değiştirince çoğu blog adresim gitti :( Senin adresini kaybettim :( Sende yorum yazdığında blog adresin gözükmüyor.Ziyaretine gelmek içinde senin tatilden dönmeni bekledim.En son tatile gidiyorum yazmıştın. Bana yorum yazdığında sormak için bekliyordum... Blog adresini ver hemen yardımcı olayım canım benim.
Bu hafta KPSS sınavı hayırlısı bakalım.Teşekkür ediyorum tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, pinhaninin yeni albümü bu şarkı . Çok güzel dimi.
Kurdale işe yaramıyo vallahi :)) İşte laf olsun diye yedik :)
KPSS de görevlsin demek :) Gel benim sınıfta görevli ol. Öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, bayağı şekerliydi evet :))
Her şehirde adetler farklıdır işte. Teşekkür ederim öncelikle inşallah sınav iyi geçer. Sevgiyle kal canım.

emre dedi ki...

Iyyy o kurdeleden bende yutmuştum lakin bu iş evlenmemden bayağı bir önceye geliyo sanırsam arada 3-4 yıl vardı yani şimdi sen 3-4 yıl sonramı evlencen hııı:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, yapma yaa 3-4 yılmı :))))))))))
Aman aman yuttum artık :)
Kısmet tabi. öptüm şekerim.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hayırlı bir eş ve hayırlı bir iş olur inşlh arkadaşım gelecek günlerinde..

öpüyoruz tatlım seni kızlarla kocaman kocaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, teşekkür ederim canım benim. Allah herkesi mutlu etsin. Öptüm bende sizi kocaman Muckkksss

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeğim canım, tekrar başarılar diliyorum.Allah yardımcınız olsun.Blog adresim-
http://ayisigiyim-ben.blogspot.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim canım. Hemen ziyaretine geliyorum. Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

Canım KPSS için sana başarılar.
Kuzenin için de Ömür boyu mutluluklar dilerim. Kurdele inş. işe yarar. Baklavaları da yemişsin Oooohhh afiyet bal şeker olsun. Sen ye ye tatlıları sonra da yemiyorum gitmiyolar de dimi :D

Bende kınam da Bindallı giymiştim. yöresel kıyafetler koş oluyor KINA gecsinde

Bu arada seni MİMledim canım bir ara cevap yazarsan sevinirim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, teşekkür ederim öncelikle. Valla tatlıları bol bir hafta oldu. Ama herzaman yemiyorum ki :))
Bindallı çok hoş oluyor evet kınada.
Demek mimlendim. Hemen cevaplayacağım canım benim. Öptüm seni.

huysuz prenses dedi ki...

Kınada şeker kırma, eşimin tarafında da var.Biz de yapmıştık. Onlar muğlalılar. Siz?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Huysuz prenses, hoşgeldin. Biz Adanalıyız. Demek Muğla'da da var bu şeker kırma adeti. Sevgiyle kal.