18 Haziran 2008 Çarşamba

YOKSUN


Seni sensiz yaşamaktan yoruldum... Bunun adı aşk değil! ... Belki de aşk! ... Her ne ise bilmiyorum. Ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...

Yüreğimden kopup gelen göz yaşlarım karıştı bir başına yağmura defalarca. Omuzun yerine ıslak camlara yasladım başımı. Sen ise sadece yoktun... Bu aşk değildi... Belki de aşk...
Ama ben artık aşkı dinlemek değil, aşkı yaşamak istiyordum.


Bazen ılık esen bir rüzgardın saçlarımı okşayan. Bazen bir telefon kadar yakın, ama aslında çok uzaktın... Sen sadece yoktun, sadece yok... Yüreğimde seni taşıdığımdan bu yana, sen sadece aşkı anlattın bana. Ben ise artık aşkı yaşamak istiyorum gözbebeklerinde.
Bugünü sensiz yaşamak aşksa, seni seninle yaşayacağım yarınlara kaldırıyorum aşkı... Çünkü ben artık aşkı dinlemek değil, aşkı yaşamak istiyorum...
Biliyor musun? Seni kalbimde taşıyalı garip bir boşluk var içimde, sadece bir boşluk. Tıpkı yokluğun gibi... Ne acı, ne sızı ne de bir damla gözyaşı... Hepsi tükendi... Sensiz yaşattığın aşkın gibi...


Hislerinin acıdan hissizleştiği oldu mu senin hiç? Hissizim... Hissetmiyorum. Sadece yokluğunu yaşıyorum! Kapı çalındığında gelenin sen olmadığından eminim. Telefon çaldığında sen aramıyorsun kesin. Çünkü sen sadece yoktun bu aşkta. Sadece yok!
Yokluğunda bulmuştum seni, yokluğunda kaybettim...
Sen kimsesizliğimden taşınalı beri, yüreğimde bir aşk türküsü söylenmekte. Aşk şarkıları dinlemekten yorgunum.
Yorgunum çünkü, yoktuk ikimizde aslında birbirimiz için, aşktan korkan iki aşk kaçkınıydık.
Aşkın orta yerine düştük kavrulduk... Oysa ki yoktuk...


Bir yağmurlu gecede geçerse adım aklından...
İçindeki boşlukta bir garip sızı duyarsan... Seni aramayışımdan, sormayışımdan seni unuttuğum sonucunu çıkartma sakın. Ben sadece artık aşkı dinlemek değil, aşkı yaşamak istiyorum..
.

14 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsin aşkı,aşık insanın aşkı nasıl yaşamk istediğini ve nasıl hüzünlendiğini.Eline sağlık Muhabbet Çiçeği,emeğine sağlık.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım benim sağol.Aşk kimi zaman hüzün kimi zaman mutluluk değilmi.

ev perisi;) dedi ki...

Bana biraz paltonik aşkı ifade etmişsin gibi geldi;)

Ha ne dersin? Muhabbetim çiçeğim...

Canım benim herşeyin hayırlısı...

Öpüyorum seni...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şükran ablacım, platonik aşk değil sadece iki aşık insan ama birbirlerine bu aşkı yeterince tattırmıyorlar :))Zor bir durum yani. Ve kadının isyanı:)
Bende öptüm seni.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

oy oy oy bu ne duygu yüküdür böyle ,dur muhabbet çiçeğim daha sınav var önünde :)
öyle kuvvetli bir duygu seli ki yazdıkların önünde durmam imkansız savrulup bir kenara düştüm ben...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim,evet haklısın önümde sınav var :) O duygu seline kapılmamak mümkünmü :)
Öptüm canım.

Unknown dedi ki...

Canım bu kadarmı durum yazısı yazılır ellerine sağlık,anladın sen onu,bencede canım aşkı dinlemek değil yaşamak lazım....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, anladım ben seni :)Aşkı yaşamak lazım dinlemek değil dimi... Öptüm canım arkadaşım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Aşk platonikte olsa,karşılıklada olsa aşk işte:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, öyle tabi. AMa bu hikayede platonik aşk yok. İki taraflı bir aşk. Ama yalnız yaşıyorlar aşklarını.Bu yüzdne kadın isyan ediyo. Öyle bir hikaye işte :))Öptüm şeker.
Aşk her haliyle güzel dimi.

HAYAT dedi ki...

ilk önce sayfan güzel olmuş cnm yaza yakışır sadelikte.
aşk insan için hep bir beklentidir.
bazen hüzün bazen sevinç yansır yazılarına.aşık olan hep daha fazlasını ister sevginin doyumsuzluğunu.aşk insanı bencil bile yapar biliyor musun bazen dediğini bile bilmediğin olur.
bir insanı sevmek için ilk önce aşk başlar sonra sevginiz devam eder çünkü artık ona alışırsın her şeyini her huyunu bilirsin ilk günkü gibide belki heycanın yoktur ama büyük bir sevgin vardır.yıkılmaz sağlamdır.
aşk her yada geç kapına gelicektir önemli olan iyi bir insanlar ömür boyu sürece birliktelik geri kalan her şey boş aslında.
sağlıcakla kal kendimce bi şeyler karaladım işte....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, ne güzel yazmışsın öyle.
Çok haklısın. Aşk zamanla sevgiye dönüşüyor. Sevgi kalıcı aşk belki geçici bilemiyorum. Ama aşkı taze tutmak alışkanlığa dönüştürmemek bizim elimizde belkide.
ŞAblonu beğenmene sevindim. Ama kararsızım. Gerçekten iyi oldumu?
Öptüm canım.

Ferhanca dedi ki...

Aşklar hep imkansızlığamı dayanıyor ne yazık..
Sen hep aşkla kal canım sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, aşk aslında imkansız değil. Onu imkansızlığa sürükleyen bizleriz belkide.
Sende sevgiyle kal canım.