24 Temmuz 2008 Perşembe

FELAKET SICAK

"http://www.resimler.tv/data/thumbnails/372/cok-sicak-terledim.gif" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.
Dışarıda çok fena bir sıcak var. Güneş resmen kavuruyor. Dünde bugün de mahvoldum. Dün dışarda çok işim vardı. Haftada 2 gün gelince Adana'ya her işi 2 güne sıkıştırıyorum. Bu hafta çok yoğundu. Faturalar, taksitler, ihtiyaçlar... Sonra derse gittim.
Güneşin altında mahvoldum anlayacağınız. Zaten bronzlaşmıştım yazlıkta sanki dün dahada bir karardım :))) Zenci gibi olacam bu sıcaklarda yaa :)

Dün tüm işlerimi bitirdim kendimi eve zor attım. Hemen klimaya yapıştım resmen. Akşam arkadaşımla yemeğe çıktık. Çok aç değilim ben hafif şeyler yiyelim dedim ama o koyu muhabbet esnasında önüme konan pizzayı ve patates kızartmasını farkında olmadan bitirmişim. Bir baktım birşey kalmamış :))

Ardından dondurma yemeye gittik. Bir güzel dondurmamı da yedim artık patlicaktım.
Dedim artık yarın akşama kadar birşey yemem. Ama biraz önce derse gittim. Sağolsun öğrenci velisi birsürü şeyler hazırlamış :))

Çok olmasada kırılmasın diye yedim biraz bişeler.

Bugün gidiyorum. 1 hafta sonra buradayım yine.
Kendinize iyi bakın. Sıcaklara dikkat.
SEVGİYLE KALIN...

20 yorum:

LoLa dedi ki...

arkadaşın demiştir ya bi de aç olsaydı bu kııııız:D
şaka şaka kuşum afiyet olsun sana
ama cnm dondurma istedi şimdi bu sıcakta çıkmam gerekecek :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, doğru söylüyorsun öyle demişmidir gerçekten :)))
Rezil olduk desene :)
Bu sıcakta en kurtarıcı yiyecek dondurma.
Senin yaptıklarının kokusu buralara geldi. Hamur kızartmasına benziyor kokusu sanki :))
Bende istiyorum. Geliyorum Ankaraya heueheuehe:)
Öptüm kocaman.

Adsız dedi ki...

Selamlar saygılar efendim...
uzun bir aradan sonra...
gerçekten bu sene çok felaket ( gibi )...hayatımda böyle bir sıcak görmedim...umarım biraz serinler de havalar siz de, ben de, hepimiz de biraz olsun rahatlarız...
sıcak havadan daha sıcak sevgilerimle;)
ÇoCuK

Adsız dedi ki...

Canım hoşgeldin-güle güle.tekrar görüşmek üzere.Bu sene ankara da inanılmaz sıcak.Akşam işten eve gelirken yol kenarlarındak dereceler o saatte bile 40' nin üstünde gösteriyor.Sende kendine dikkat et.Çok öpüyorum.

HAYAT dedi ki...

sıcaklardan canımız yemek yemek bile istemiyor iştahlı çiçeğimiz her baldan tatıyor:)
en güzeli dondurma vallahi
ye yavrucum afiyet olsun senin yanına gelirsek biz böyle beyaz sni zenci değil cingene sanarlar:))))))))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bide beni yeseydin:))))Yemeği kiminle yediğini yazmamışsın hadi neyse:))Gerçekten çok sıcak buralar.Kavruluyoruz resmen:((benimde çarşıda işlerim vardı felaket sıcak.Ama ben bugünde çıktım çarşıya düne göre çok daha serindi...öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Bir hafta sonra bana da gel artık,slow müzikleri hazırladım haberin olsun,bunalım takılacağız:P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bende kararmak istiyorum ama:)
Dondurma mı bayılırım:)

hTc dedi ki...

Evet canım çok sıcak:( ama bronz olunca da kıpır kıpır oluyor yahu insanın içi=) Çabuk gel, özletme.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Afiyet olsun canım. Boş ver be. insan yiyebiliyorken yemeli bazı şeyleri. Yaşlanınca öyle ottan samandan şeylerle besleniyorsun yahu.:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hayırlı kandiller...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhabalar. Gerçekten uzun ara oldu. Uzun süredir yazılarına ara vermiştin. Dediğin gibi bende hiç bu kadar sıcak görmedim. Bakalım her geçen yıllar bize ne kadar sıcak getirecek. Benden de sıcacık sevgiler. Sevgiyle kal çocuk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hoşbulduk :)
Sıcaklar bizi mahvetti. Ankara bile öyleyse sen Adana'yı düşün.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, demek çingene sanarlar :)))
Canım yaa o kadar kararmadım yaa. Ama siz bembeyazsınız yaa yanınızda işte biraz farklı durabilirim. Sıcaklardan benimde canım birşey istemiyor. Yazlık ev serin diye yiyorum :))
Adanada hiç bişi yemiyorum vallahi :)
Öptüm kocaman seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, o kadar da yemedim yahu :)) Seni de yersem üstüne hastanelik olurdum :)
Sıcaklarla hepimizin başı belada. Sevgiyle kal canım sende.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim.Misafirlerden gelemiyorum ki. Sanırım tüm yazlıkçılarda bu var. Tam niyet ediyorum sana gelmek için birileri arıyor ev müsaitse geliyor kalmaya. Bu salıda tam niyetlendim ama yine misafirrrrr . AMa inşallah yakında ev boşalır :)
Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, gel tatlım beraber güneşlenelim. Sahiller bizim olsun :)
Beraber kararırırız. Dondurma deme bende bayılırım :)
Öptüm şekerim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, bronzluk güzel evet insanın içi kıpır kıpır oluyor :))
Geldim tatlım geldim de her hafta böyle gidip gelecem ben eylüle kadar. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, doğru söylüyorsun. Şimdi yemicezde ne zaman yicezzz :))
Ama abartmamak lazım tabi dimi :) Bu yaşlarımı kilolu geçirmek istemem.
Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, teşekkür ediyorum. Sanada iyi kandiller.