31 Temmuz 2008 Perşembe

UĞUR BÖCEĞİM

Hani ince bir hüzün duyarsınız kimi zaman
Şarkılar daha bir dokunaklıdır.
Ve sanırsınız ki hiç kimse yok elinizden tutan

Oysa her sözün her hüznün ardında ümitler gizlidir.

Bulutların ardındaki güneşler gibi
Yağmur sonrası çıkan gökkuşağı gibi

Ve unutmayın sevgi gibi, dostluk gibi, aşk gibi

Eğer bir gün yalnızlık duyarsanız

İnceden yaşlar süzülürse yanaklarınıza

Ve unutulduğunuzu sanıp bir sızı başlarsa yüreğinizde

O zaman gökyüzüne bakın.

Bulutların ardındaki güneşe,
Çalıların ardındaki çiçeğe
Bırakın pencerelerinizden yağmur dolsun içeriye
Ve açın avuçlarınızı.

Size uğur böceğimi gönderiyorum,
Avucunuza konsun diye...


31 yorum:

HAYAT dedi ki...

cnm benim ya çok güzel bir şey bu
uğur böceğim sağol

Adsız dedi ki...

MRB. CNM. YA YA BUGUNLERDE AYNEN BENDE BU DUYGULAR ICERISINDEYIM....HER YER DAR GELIYOR SANKI:( AMA YAZIN SUPER BIR UGURBOCEGI BANADA GEREKLI
AEO CNM. SEVGILER

Aylin Ünlü dedi ki...

Gökyüzüne baktığım ve yağmurda bişeyleri aradığım çok oluyor negatif ya da pozitif,şimdi de bakayım belki bu gece için bir süprizi vardır bana...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

aldım uğur böceğini bekliyorum uğurları :)
sevgiler...

hTc dedi ki...

Yalnızız aslında bence. İnsan tek doğuyor, tek yaşayıp tek ölüyor... Ne kadar kalabalıkla çevrilse de etrafımız koca bir yalnızlık var içimizde. Ama söylediğin gbi canım kocaman bir gökyüzümüz var en azından. Ne zaman birşeye üzülsem kaldırıp kafamı doyasıya izliyorum. Başım dönüyor, boynum ağrıyor ama hiç olmadığım kadar huzurlu oluyorum...=) Çok güzeldi, sevgiyle kal...

Lalegül dedi ki...

Çok teşekkürler uğur böceği için arkadaşım..
Ama senin blog zaten öyle benim için..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Aaaah o uğur böceği hepimize uğur getirir inşallah:)

Adsız dedi ki...

Selamlar benim ihtiyacım var. Ben alabilirmiyim ? Uğur böceğinizi.sevgiyle kalın.

Mehtap dedi ki...

Uğur böceğin geldi canım.Senden de selam söyledi.Ve kulağıma bunları fsıldadı.yine çok güzel ifade etmişsin.sevgiler canım...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımm senin uğurböceğin bizede uğur getirsin inşallah.

böcük dedi ki...

Kesinlikle her hüznün arkasında bir ümit gizli bir başka güzellik gizli :) Ne mutlu bunların farkına varabilene :D

Adsız dedi ki...

**gidebilecek bir yerin yoksa, nasılsın diyebilecek bir insanın..bulutlar arasına bir dua bırak dolaşsın dünyayı..bir denize düşer, bir balık görür, alır..en derinde bir su perisinin alnına bırakır..Su perisi bir gün çıkar bir adaya, gökyüzüne bakar**........diye bir şiir vardı, çok severim çok anlamlıdır...ona benzettim...çok güzel..
uğur böceği için teşekkürler;)
bi ÇoCuK yüreği kadar sevgiler..
ÇoCuK

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Doğumgünün mutlu olsun canım! Sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı nice yaşların olsun! Öptüm:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu akşam eve gelirken elimin üzerine kondu. Yüzümde bir gülümsemeyle, kim gönderdi acep diye düşündüm. Demek sendin. Sağol canısı.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ayrıca da doğum günün kutlu olsun canımın içi. Sana kocaman bir sevgi buketi hediye ediyorum kabul edersen. Nice senelere.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim hep uğur getirsin sana. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, sen hiç içini daraltma. O uğur böceğim sana şansların en güzelini getirsin. Sen yeterki üzülme. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatlı Şurubum, o süprizler hiç bitmesin hayatında. Herşey güzel olsun. Öptüm canım arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, mutlaka uğur getirecektir sana. Canım sevgiyle kal hep.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, canım ne kadar haklısın. Aslında hepimiz yalnızız. Bu dünyaya yalnız geldik yalnız gideceğiz.
Ama umut herzaman olmalı değilmi. Aman boynun ağrımasın canım benim :)
Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim canım. Sevgiyle ve uğur içinde kal hep. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, getirsin hepimize uğur. Ben sizlere o temenni ile gönderdim böceğimi :)
Öptüm şekerim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gül Bahçesi, tabi ki alabilirsin. Ben sizlere gönderdim o uğur böceğini. Uğur başından hiç eksik olmasın. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim gelmesine sevindim uğur böceğimin:)
Kulağına güzel şeyler söylemesini söylemiştim. Görevini yapmış. Birde uğur getirecek inşallah. Çok öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu Ve umutlum, uğurların en güzelini getirsin sanada canım benim.Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Böcükcüm, sana katılıyorum. Her hüznün arkasında bir umut gizli. Ama yakalayabilene değilmi. Sevgiyle ve hep umutla kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, ne güzel bir yorum bu. Çok beğendim bu şiiri.Teşekkür ederim. Uğur böceğim şans getirsin sana. Sevgiyle kal ÇoCuk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı, teşekkür ederim canım. Güzel dileklerin için sağol. Sevgiyle kal. Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, demek geldi uğur böceğim sana. İyice tarif etmiştim böyle tatlı bir bayana konacaksın. O bir incecik bir gül dedim. Sevindim seni bulduğuna :)
Canım benim teşekkür ederim doğum günüm içinde. Çok öptüm.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım sobeledim seni, tam senlik bir konu :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, en kısa zamanda yanıtlicam canım benim. Sağol.Öptüm.