6 Ağustos 2008 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜM :)

Merhabalar dostlarım, yani bir hafta ortasındayız ve ben yine bugün Adana'ya döndüm. Ama yarın geri döneceğim Mersin'e:) Az kaldı temenni dönmeme :) Dün doğum günümdü. Saat 00:00 itibariyle arkadaşlarım kutlamaya başladılar. Ne kadar mutlu oldum anlatamam.

Sizlerede teşekkür ederim. Yorumlarınızda doğum günü dileklerinizle beni çok mutlu ettiniz.

Gece ilk arayanlardan biri sevgili arkadaşım Gökkuşağının Rengi idi. Sabah tlfnumda güzel msjı ile güne gülümseyerek uyanmamı sağlayan canım arkadaşım Mutlu ve Umutlum, o güzel sesiyle içten dilekleriyle beni arayıp çok mutlu eden tatlişkom Lolam, Aquamarinemin kendi gibi güzel, şirin ve içten msjı beni gerçekten çok ama çok mutlu etti. İyi ki varsınız ve iyi ki sizi tanımışım.

Aslında doğum günüm tlf kutlamaları ve msjlar dışında sıradan geçiyordu günüm. Akşam ablam süpriz yapana kadar. Canım ablam hiç beklemediğim bir anda
elinde çok güzel bir pasta ve hediyesiyle geldi. Pastamı üfledim ve bir yaşa daha veda ettim :( Aslında üzülmek lazım yaa yaşlanıyorum :))

Çok ama çok mutlu oldum. Renksiz doğum günüme ablam, annem, babam, eniştem ve yeğenlerim renk kattılar. Benimle aynı gün babamında doğum günü. Ailecek güzel bir kutlama yaptık. Çok seviyorum sizi yaa canım ailem.
Bunlarda hediyelerimin bir kısmı. Diğerlerinin çekemedim maalesef.
Çantamı, gümüş kolye ve bilekliğimin resimlerini çekebildim. Birde V.C Andrews'in kitaplarından Çatı serisinin hediyesi geldi bana. Annemden. Bir kitap sever olarak çok sevindim.

Çok güzel bir doğum günüydü. Darısı her sene sizlerle paylaşmayı diliyorum.
Canım arkadaşım Lolam ve Mehtap'cım sayfalarındada bana doğum günü süprizi yapmış . Canım benim yaa çok teşekkür ederim. Çok duygulandım.

Dün Lolam ve Aquamı rüyamda gördüm.Göya ben Ankara'ya gidiyorum çat kapı Lolaya.Aquacımıda Lolaya çağırıyorum. Çat kapı gidince kapıda çığlıklarla karşılıyor beni Lola :)) Sonra kızıyor ev halimleyim bak oldumu şimdi diye :)

İnşallah bu rüyayı birgün gerçekleştiririz kızlar ne dersiniz :))

Bugünde kendim için biraz alışveriş yaptım. Kendime doğum günü hediyeleri aldım :) İşe başlayacağım için biraz yenilemek istedim kıyafetlerimi :)
Hayatımı baştan aşağı yeniliyorum artık. İçimde tuhaf ama güzel bir duygu var. Artık beni üzen şeylerdende uzaklaştım tamamen.
Umut dolu yarınlara hepberaber :)))

Şimdilik benden bu kadar. Hepiniz sevgiyle kalın.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...

23 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Etrafında bunca seveninin olması ne kadar özel,hep dostluklarının devam etmesini diliyorum.Yeni cicilerini güle güle kullan,koton dedin aklımı aldın,yarın gideceğim bende bakalım neler var:)Öpüyorum,artık temelli gelsen,gelmeden bir de yolunu benden geçirsen süper olacak:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim teşekkür ederim canım. Mutlaka git cotton'a. Ben aldım bişiler işte :))
Bend eçok istiyorum gelmeyi inan. Çok özledim çünkü. İnşallah canım ayarlayabilirim gerçekten süper olacak:) Çok öptüm.

aquamarine dedi ki...

ne demek canım seni biraz olsun sevindirebilmişsek ne mutlu:)
ahh canım keşke öyle bir süpriz yapsan ne güzel olur. valla yüzyüze görüşmeden bile o kdr yakın hissediyoruz ki seni. inş.bir gün grsrz yüzyüze de. öptümmm...

Bendeniz.. dedi ki...

MUTLU UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM GÜZEL ÇİÇEĞİM,SEVGİ HEP SENİNLE OLSUN

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, çok sevindim inan. Darısı her yıla olsun hepberaber inşallah.
İnşallah birgün o süprizide yaparız :)
Öptüm bende canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bendeniz, teşekkür ederim canım. Sende sevgiyle kal herzaman.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yeni yaşın sağlıkla ve mutlulukla geçsin muhabbetciğim,
en güzel günlere....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, teşekkür ederim canım. Hepberaber en güzel günlere inşallah. Öptüm.

Unknown dedi ki...

ankaraya bensiz gidersen var yaaaa....heuheueheueheuehu...iyiyki doğmuşsun....

Mehtap dedi ki...

canım herşey gönlünce olsun.nice yıllara.Ankara'ya gelince beni unutmayın.Darılırım yoksa.sevgiyle çok öpüyorum.iyi ki doğdun.Benim sayfamda da sana bir süpriz var.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,sensiz gidermiyim hiç :) Canım benim teşekkür ederim.Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım,teşekkür ederim canım.Ankara'ya gelirsem haber vermem mi hiç.Keşke gelsem.
Süprizin beni çok duygulandırdı.Çok sağol bitanem.Çok öptüm seni canım.

LoLa dedi ki...

cnm benim bizde seni çok seviyoruz bu arada şarkı harika :)
doğum gününde insan ne bekler ki ilgiden başka değil mi?
çok öptüm canım tekrar doğum günün kutlu olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, canım benim sağol. Şarkı bencede güzel :))
İnsan ilgi bekler hep o gün. Ama o ilgiyi göstermeyenler oldu olmadı değil.
Bende çok öptüm şekerim.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana.
Sanal alemin bana kazandırdığı gerçek dostlardan birisin sen. Birbirimizi hiç görmesekte paylaştıklarımı benim için çok değerli.
Öpüyorum seni

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım benim çok mutlu ettin beni.
Sende bana sanal alemin kazandırdığı gerçek bir dostsun. İyi ki tanıdım seni. Birbirimizi görmesekte ne güzel şeyler paylaştık değilmi. Canım benim çok öptüm seni.

Ferhanca dedi ki...

Canım çiçekcim, merhbalar...
Öncelikle doğum günün kutlu olsun daha nice yaşlara hp güzel günlerde dilerim..


ben bir süredir yoktum geldim amam keyfim yoktu anca eklemelere başladım..bloglarda daha doğrusu sevdiğim arkadaşlarımı( çok az ve sende varsın) ziyaret etmeye başlayabildim..bu blog alaminde şöyle bir şey oluyor gittiğin blog sana geliyor gitmezsen gelmiyor ben onları hep ayıkladım..ben gitmesem de beni soranlar diye ayırdım..
Umarım sen de ben gelmezsem bana gelmicek gurubundan değilsindir gerçekten çok üzülürüm..şu anda böyle bir duyguya kapıldım..
sevgiler..

HAYAT dedi ki...

ben bu doğum gününü nasıl kaçırdım yaa:( doğum günün kutlu olsun tekrardan.her şey gönlünce olsun tatlım.yüreğin kadar temiz ve sana sadık biriyle her daim mutlu olman dileğiyle kendine iyi bak...
hoşçakal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım benim, bende tatildeyim. Pek blog gezemiyorum.Dediklerinde haklısın. Teşekkür ediyorum canım. Tatil bitincxe dolu dolu yazılarla görüşürüz inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım,olsun sonradanda olsa kutladın.Teşekkür ederim canım güzel dileklerin için. Çok öptüm seni.

hTc dedi ki...

tatlım çok yoğundum bu aralar gözden kaçırmışım geç de olsa söyleyim doğum günün kutlu olsun=) Allah uzun ve güzel bir ömür nasip etsin inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, sağol canım güzel dileklerin için.Amin.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

"Az kaldı temenni dönmeme..." Sanırım "temelli" demek istediniz. "Temenni" istek anlamında kullanılır da...