24 Ağustos 2008 Pazar

TATİLİN SON HAFTASI...

Merhabalar, koca bir 2 ay tatilimi geride bırakıyorum. Bu hafta son kez yaz tatili için Mersin'e gideceğim. Artık birkaç eşyamıda getirip 1 Eylül'de iş başı yapacağım.

Aslında tatil sayılırmı bilmem ama Adana-Mersin arasında git gel pek birşey anlamadım bu sıcaklarda. Koşuşturmaca geçti hep. Ama olsun yinede denize girdim, bol bol yüzdüm bu yeter :))

Dün akşam canım, bitanecik arkadaşımın nişanı vardı. Üniversitede 4 yılımız geçti. Üniversiteye ilk kayıt yaptırdığım gün tanıştığım ve hiç kopmadığım canım arkadaşım artık nişanlı :)

Çok iyi anlaşırız biz. Doğum günlerimiz bile aynı gün :)

Bu kadar tesadüf nasıl olabilir demiştik ilk öğrendiğimizde.

Dün çok ama çok güzel olmuştu nişanında. Tabi damat beyimizde yakışıklı :) Gelinin nedimesi bendim :) Nişanda da nedime olurmu demeyin oldu vallahi :)

Çok yakışıyorlar. Salona giriş müzikleri Seferad'ın 'Seni Ne Çok sevdiğimi' şarkısıydı. Çok romantikti herşey.

Seni Ne Cok Sevdigimi - by ft 37depdep


Allah bozmasın diyorum. MUTLULUKLARI DAİM OLSUN.


Farkettimde ne çok nişan, düğün törenlerine yer vermişim blogumda :))
Belli mi olur birgün olursa öyle birşey kendi nişan törenimi yazarım sizlere :)

Ben bugün gidiyorum ama hafta içi temenni dönüyorum. Artık daha sık yazılarla karşınızda olacağım.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

24 yorum:

hTc dedi ki...

Canım benim inşallah anlattığın nişanlardan daha da büyüleyici bir nişanın olur ve de çoook mutlu olursun=) Belki ben de senin nedimen olurum ne dersin:D hehe:D Öptüm kocaman

Aylin Ünlü dedi ki...

Arkadaşına mutluluklar diliyorum canım,inşallah seninde haberlerini okuyacağız burada,Adana'ya dönmeni bekliyorum:)Daha yiyecek cipslerimiz var:P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Arkadaşın için hayırlı olsun darısı başına şekercim:)
Buarada resim bekliyoruz biz ona göre:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Arkadaşına mutluluklar canım.Kim bilir bizlerde birgün nişan düğün törenlerimizi blog arkadaşlarımızla paylaşırız hatta önceden davet bile edebiliriz değilmi:))Benimde tatil günlerim bitmek üzere okulların açılmasıyla iş hayatıda başlicak.
Sevgilerle canım öptüm.

Unknown dedi ki...

geldim ben evdeyim..öptüm...özledim...

Mutluveumutlu dedi ki...

Adan-Mersin yollarını düzledn inanki canım, sağlıkla huzurla geçti bitti işte değil mi :)

Arkadaşın içinde hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin. Darısı hayırlısıyla senin ve tüm bekarların başına. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın.

HAYAT dedi ki...

evliliğe attıkları bu ilk adımda her şey gönüllerince olsun.her daim mutlu olsunlar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

~~#@ti(€~~, sağol canımcım.Aminnnn :) Ol şekerim sende benim nedimem ol ne güzel olur. Öptüm kocaman bende seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincimü sağol canım benim. Gelecem cuma günü Adanaya. Daha cipsleri yicez tabi de ben kilo aldım sanki yahu :)))
Ama yemektende vazgeçemiyorum vvalla o güzel cipsleri :)
Öptüm kocaman canım. Az kaldı gelmeme.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, sağol tatlım. Valla bende resim koyayım diyorum ama şifrelemeden koymak istemiyorum aslında.Canım benim senlede msnde konuşalım mı :)
Öptüm kocaman şekerim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım. Darısı bize evet. Belli mi olur blog aleminide davet ederiz tabi. İŞ başlıyor. Hepimize kolay gelsin . Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bend eyakında gelecem tatlım. Az kaldı. Özledim ama ben seniii yaaaa . Öptüm en kocamanından.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, sağol tatlım. Sen iyi biliyorsun benim gidip gelmelerimi. Her hafta sıkıldım yani. Neyse az kaldı. Cuma temenni dönüyorum. Öptüm kocaman canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim sağol canım. Darısı sana olsun. Senin daha yakın gibi. Artık ayakkabı altına yazarsın ismimizi:)
Öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Erken mi döndün?Meraktayım..

beenmaya dedi ki...

o halde bir an önce görüşmek dileğiyle...

HAYAT dedi ki...

yazmaz mıyım yazarım tabiki :)
çiçeğim diyemi yazayım yoksa ismini mi:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, tatlım şimdi döndün Adana'ya. Erken dönemedim. İnternet cafeden yazmıştım yorumu :)
Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BeenMaya, döndüm tatlım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, evleneceğin zaman ismimi söylerim sana O zaman yazarsın olurmu :))))

beenmaya dedi ki...

ee hoşgeldin o zaman ve de hep hoş kal emi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya hoşbulduk tatlım. Hep hoş kalalım hepimiz :)

Mehtap dedi ki...

Canım hoş geldin.Herşey gönlünce olsun diyorum.Rabbim Hayırlı, sağlıklı ve sevgi dolu kısmetler nasip etsin inşaallah.sevgiyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hoşbulduk. Sağol canım, ne güzel dilekler bunlar. Aminn. Öptüm seni.