16 Ağustos 2008 Cumartesi

YEĞENLERİM VE GEÇEN BİR HAFTA


Merhaba dostlarım, uzun zamandır yoktum. Adana'ya gelemedim. Yeğenlerim bizde kaldı 1 hafta ve öğrencimde tatilde olunca Adana'ya dönmedim. Ancak bugün geldim ama yarın geri gideceğim. Ama hafta içi geri geleceğim. Bu gel gitlerin bitmesine 2 hafta kaldı. Bende sıkıldım gel git olayından. Tatile adapte bile olamadım bu yüzden. Zaten ordada ev ortamı olduğu için çok fazla tatil yaptım sayılmaz.


Bu hafta canım ikiz yeğenlerim bizdeydi. Ablam 1 haftalığına bize bıraktı. Çok eğlenceli vakit geçirdik. Birazda yoğun tabi :)

Maşallahları var. O kadar enerjikler ki onların hızına yetişmek imkansız :)

7 yaşında ikiz yeğenlerim bu yıl ilkokul 2. sınıfa başlayacaklar. Dönüp bakıyorumda geçen yıllara daha o gün küçücük bebeklerdi.

Yakışıklı yeğenlerimle dolu dolu günler geçirdik. Beraber gezdik, birsürü oyunlar oynadık, kitaplar okuduk. Benim kitap okuduğumu gördükleri zaman kendileride kitap okuyordu yaklaşık 1 saat :)
Sanırım onlarada kazandırdık bu alışkanlığı. Çünkü ablamda bende kitap kurduyuz :)

Tatlı yeğenlerim her gece benimle uyumak için kavga ediyorlardı.
Biri diğerine bugün teyzemle ben yatacam diyor. Diğeri hayırrrr ben yatacam, dün sen yattın :))

Gece öyle bir sarılarak uyuyordu ki bana. Canlarım benim, çok seviyorum sizi.

Öğleden sonra kitap okuma saatinden sonra 1 saat uzanma şartı koymuştum çocuklara. Her iki saniyede bir diyalog şöyle.

Atakan:Teyzeeee kaç saniye kaldı uyanmamıza
Ben:1800 sn
Bora: Offff çokmuş yaaa
Atakan: 1800 e kadar saysam bitermi hemen
Ben: Evet hayatım sen gözlerini kapa say :)
Bora: Kaç kez 100 defa saymamız gerek
Ben:18 defa
Bora: Tamam sayıyorum ben

5 sn sonra

Bora:Yaa ben saymaktan vazgeçtim çok fazla çünkü. Sen 1800 olunca söyle tamam mı teyze.
Atakan: Yaa kaç sn geçti hala 1800 olamaz. Çünkü kaç sn dir konuşuyoruz . Teyzeee kaç sn kaldı??
Ben :1799 :))))))))))))))

Uzanma saatinden sonra lego oynuyorduk bol bol. Biraz bilgisayar oyunuda oynadıktan sonra yürüyüşe iniyorduk. Yalnız onların amacı yürümek değil dondurma yemek :)))

Yeğenlerimle dolu dolu 1 hafta geçirdim anlayacağınız.

Geçen hafta canım arkadaşım Aylin'nin evine gittim.
Ani bir ziyaret oldu aslında. Bunu saymam dedi :)) En kısa zamanda yeniden geleceğim söz canım ama sende gel banaaa :)
Çok güzel sohbetler ettik. Birbirimize anlatacak ne çok şey varmış dimi Aylincim :)

Yarın kuzenimin nişanı var. Ona gideceğiz.
Ordan yine Mersin'e gideceğim. Hafta içi yeniden döneceğim. Yeni yazılarla geleceğim az kaldı :)
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

26 yorum:

LoLa dedi ki...

off ya ne yeğenim var ne de çocugum :(
ama senin adına sevindim cnm çünkü senin iş başlıyor yakında onların okulu derken fırsat bulamayabilirniz iyi yapmışsınız :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Yoğun bir hafta geçirmişsin canım.Zaman nasıl geçmiş anlamamışsındır.Nişanı olacak kuzenine Allah tamamına erdirsin diyorum.
Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, o da olacak birgün. Sen içini ferah tut. Ne kadar çok istediğini biliyorum ben. Hayırlısı dileyelim.
Dediğin gibi işe başlayınca yoğun olacam gerçekten iyi oldu hsret giderdik yegenlerimle :)
Öptüm kocaman

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim canım. Darısı bize:))
Öptüm seni bende.

hTc dedi ki...

Canım benim yeğenlerinle bu kadar ilgileniyorsan kimbilir çocukların ne şanslı olucak=) Çabuk gel, sevgiyle kal=)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım,öylemi dersin:))
İnşallah canım benim. Öptüm seni.

Mehtap dedi ki...

Canım önceki yazından sonra bu yazın yüzümüzü güldürdü.İnsan okuduklarından da ister istemez etkileniyor.Diyoloğunuza bayıldım yeğenlerinle.Kuzenine de hayırlı uğurlu olsun.Allah mesut etsin.Darısı da size olsun.Herşey gönlünüzce olsun.Hayırlı kandiller.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, yüzün hep gülsün canım benim. Benimde yüzüm gülüyor artık :)
Kuzenim içinde teşekkürler tatlım. Darısı bana dimi :))
Sanada hayırlı kandiller canım.
Öpüldün.

HAYAT dedi ki...

bu yeğenler öyle tatlı oluyor ki onları sıkıp sıkıp sevesim geliyor bazen.

beenmaya dedi ki...

sen şu yeğenlerden yazsana bol bol resimlerini de ekle hatta biz de buradan sevelim bari afacanları :))

aquamarine dedi ki...

yiğenlerle vakit geçirmek gerçekten çok eğlenceli:)
hakkaten ne zmn büyüdüklerine şaşırıyor insan. zamanın ne kadar hızlı geçtiğini onlara bakınca anlıyorum ancak:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kuzenine hayırlı olsun, darısı başına. Yeğenlerinle geçirdiğin gibi güzel haftalar, yıllar geçirmeni dilerim kendi bebelerinle de. Amiiin.:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Yeğenlerinle dopdolu çok hoş bir hafta olmuş. Sanada terapi gibi gelmiştir onlarla zaman geçirmek.
Aylin'e bir dahaki gidişinde benden de selam söyle :)
Kuzenin içinde hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin canım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

gaddar teyze seni hiç 1800 e kadar saydırılırmı çocuklara :D söylecem seni annelerine hehehehheheh :D

şaka maka ablana çok iyi geldiğine eminim bu bir haftanın..onu en iyi anlayanlardanım sanırım...

keşke benimde cadılara bakabilcek bi kız kardeşim olsaydı :(

Aylin Ünlü dedi ki...

Bunu saymam canım benim:)))
Bu gün için çok teşekkür ediyorum,annenle tanışmaktan ve seninle sohbet etmekten çok keyif aldım.Yukarda yazılan dialogada bayıldım bu arada:)

Hep mutlu kal fıstık...

Aylin Ünlü dedi ki...

SOBELEDİM SENİİİİ:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, sık sık ye :) Çok lezzetliler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, canım onlarla o kadar maceralarımız varki. Sık sık yazacağım sen iste yeter. Resimlerinide koyarım yakında belki :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquamarinecim, haklısın. Onları görünce yaşlandım ben diyorum. Onlarla vakit geçirmek çok güzel, bazen biraz yorsalarda :)) Onları çok seviyorum.
Öptüm canım senide.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, sağol canım benim. Aminnn desem yeridir. Çocukları çok seviyorum. Allah banada nasip eder inşallah. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve umutlum, evet valla terapi gibi geliyor. Darısı senin teyze olmana :) Yeğen sevgisi bambaşka.
Aylinciğime söylerim selamını.O da bu hafta bize geldi :)
Keşke yakın olsaydıkda seninlede görüşseydik canım yaa.
Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, vallahi gaddar teyze değilim :) Çok şekerler yaa bir görsen :)
Ablama çok iyi geldi o hafta evet :)
Ben geleyim o tatlı kızlarla ilgileneyim canım. Keşke yakın olsak dimi ama. Bende teyzeleri sayılırım onların.
Öptüm hepinizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, asıl ben teşekkür ederim geldiğin için bize. Annemde seni çok sevdi inan.
Herzaman beklerim. Hem bunu saymadım :)
Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sobeni en kısa zamanda yazacağım :)

neseileberaber dedi ki...

Yeğenlerinlerinle dopdolu bir hafta onların şen kahkaları içinde. Süper bir hafta olmuştur eminim. Dialoğunuz çok hoşuma çok güldüm. Bu arada kuzenin için hayırlı uğurlu olsun darısı senin başına bakalım. sanırım tek sen bekar kalma yolunda hızlı adımlarla ilerliyorsun yani :)
öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim,evet süper bir haftaydı. Bu diyaloglarımızdan sadece biri :) Komedi çocuklar bunlar valla.
Teşekkür ederim kuzenim için. Birkaç bekar daha var :)) Tek kalmaya ramak kaldı sanırım .
Kısmet tabi
Öptüm bende seni.