22 Ağustos 2008 Cuma

SOBE - '' OLMAZSA OLMAZLARIM''


Canım arkadaşım Aylin beni sobelemiş. Konumuz hayatta ''Olmazsa Olmazlarımız''.

Benim hayatımda ilk başta olmazsa olmazım AİLEM.

Düşünüyorumda onlar olmadan ne yapardım diye. İyi günümde, kötü günümde herzaman yanımda olan, sevgilerini benden hiç esirgemeyen canım ailem. Sizleri çok seviyorum.
İyi ki varsınız.

Sonra tabi DOSTLARIM, MESLEĞİM, ÖĞRENCİLERİM, BİLGİSAYARIM :) , KİTAPLARIM, ŞİİRLERİM, DUYGUSALLIĞIM, ROMANTİKLİĞİM :), ÇOK KONUŞMA HUYUM :) olmazsa olmazlarımın arasında tabi.

Aslında insanın o kadar çok olmazsa olmaz dediği şey var ki. Ama mecbur kalınca onlarsız yaşamayıda öğrenmeli insan. Yoksa hayat yaşanmaz hale gelebilir belki de.
Hiçbir zaman olmazsa olmaz dediğiniz şeyleri kaybetmemeniz dileğiyle.

Bende Perili Köşk'ümü ve Neşe'ciğimi sobeliyorum.

SEVGİYLE KALIN...

14 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği ne kadar doğru demişsin,olmazsa olmazlar olmadan da insan yaşamayı bilmeli.Birgün zorunda kalmayacağımızı kim garanti edebilir ki?
Teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

bir kaç dizeyle döndüm gibi..olmazsa olmaz listeni baya kabarık gördüm...
ah bi de benimkini yazsam...
umarım...olmazsa olmazlarına her daim sahip olursun...umarım onlar olmadan olmaz...
sevgilerimle..
ÇoCuK;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim ben teşekkür ederim asıl :)
Tabi ki garanti edemeyiz değilmi.
Hayatın garantisi yok.
Çok öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba. Hoşgeldin. Olmazsa olmazlarım kabarık mı dersin :))
Sanırım öyle :)
Sende yazsan çok olacak sanırım öyle bir sonuç çıkardım cümlenden.
Sevgiyle kal Çocuk :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Olmazsa olmazlarımız gerçektende birbirine çok benziyormuş:))
Olmazsa olmazlarını kaybetmemen dileğiyle öptüm canım:))

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği,
harika bir bloğunuz var.Aşağıdaki şiirinizde çok güzel.En güvenilir liman insanın beynindeki limandır diye düşünüyorum.O limanı iyi tanıdımı insan,diğer limanlara açılmasıda kolaydır gibime geliyor.Toplumuzdaki en önemli olay,kişiler kendini tanımadan başkalarına yöneliyor.
Bloğunuza sıkca uğrasam bana kızmassınız değilmi?
Saygılarımla,
Cenk

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet çok benziyor. Sende hiç kaybetme canım olmazsa olmazlarını . Öptüm .

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cenk, merhaba. Beğenmene çok sevindim. Haklısın belkide insanın beynindeki limadır sığınacağı yer. Herzaman beklerim ve çok mutlu olurum blogumu ziyaret etmene.Teşekkür ederim güzel yorumun için.Sevgiyle kal.

hTc dedi ki...

Hep çok konuş emi=)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, konuşurup hep tatlım sen iste :))

Adsız dedi ki...

GNY. GÖNLÜNCE BIR HAFTA SONU GECIRMEN DILEGIYLE SEVGILER

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, günaydın.Teşekkür ederim canım. Sanada iyi bir hafta sonu dilerim.Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

canım sobene en kısa zaman da cevap vereceğim inş.. listene hep gülmeyide ekle olur mu? :)

Mehtap dedi ki...

Canım,herşey gönlünüzce olsun.Değer verdiğiniz herşey daim olsun.sevgilerimle.