30 Ağustos 2008 Cumartesi

DÖNDÜM ARTIK

Merhabalar, tatil bitti ve ben temelli döndüm artık. Çok dolu dolu bir yaz değildi ama yine de tatil yaptım işte. Pazartesi işe başlıyorum. Yeni bir ortam olduğu için heyecanlıyım biraz. Diğer derslerde başlayacak okulla birlikte. Yoğun bir kış beni bekliyor. Ama olsun yeter ki huzurlu olayım yoğunluğa razıyım.

Dün geldim Adana'ya ve evi dip bucak temizledim, dışarı çıktım. Yorucu ama çok güzel bir gündü. Tekrar yaşamak isterdim dünü :))


Bugün yine yoğun bir gün geçecek. İşlerim var dışarda ve dışarı çok sıcakkk. Ordan yeniden gezmeye gideceğiz belki. İşe başlamadan gezelim diyoruz.


Bugün 30 Ağustos zafer bayramımız. Hepimizin kutlu olsun.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ ...

42 yorum:

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hoşgeldin küçük hnm yeni hayata :)
öpüyor kızlar seni ballı ballı teyzoşşş :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hoşgeldin canım.bu dünün iyi geçmesiyle ilgili şüphelerim var:)))Ne oldu acaba.yoksa bugündemi aynı olacak:))Bir gelişmemi acaba diye düşünmekten kandimi alamıyorum:))Hadi hayırlısı bakalım.Benim dershanede okulla beraber başlicak.İşinde hayırlı olsun tekrardan.
Seninde zafer bayramın kutlu olsun.
Sevgilerle öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, hoşbulduk.Bende onları öptüm en ballısından :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, birşey yok canım yaa :))
Tabi hayırlısı:)) Birşey olursa söylerim merak etme.
Sen benden 1 hafta geç başlıyorsun işe. İyi bakalım. 1 hafta 1 hafta iyi dinlen::)
Öptüm canım.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Senin de bayramın kutlu olsun canım. Yeni yerin, yeni düzenin de hayırlı olsun. İnşallah her şey gönlünce olur.:)

Berrin dedi ki...

yenı ıs yerınde basarılar dılıyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülğm, sağol canım. Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım benim. Öptüm

hTc dedi ki...

Canım hoşgeldin. Okullar açılıyor güzelce dinlen çünkü eminim çok daha fazla yorulacaksın. Başarılar diliyorum, öpüyorum kocaman.

beenmaya dedi ki...

tatil her şekilde tatildir ama değil mi. ve dmnüşü de pek hoş olmuyor ne yazıkki ama yapacak bişi yok bir sonrakini beklemekten başka...tekrar hoş geldin...

HAYAT dedi ki...

bak biz hiç tatile bile gidemedik:) olsun bi evde bi denizde geçirdin yine:))
hadi bakalım yeni işin hayırlı olsun inş

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, hoşbulduk canım. Evet çok fazla yorulacağımız kesin. Sağol tatlım. Bende seni öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, tekrar hoşbulduk canım :) Dediğimiz gibi Tatil tatildir değilmi:) Sonuçta dinlenmek amaç. Ben tatilden pek birşey anlamadım bu gel gitler yüzünden. Neyse ama bitti işte tatil dönüşü zor oldu evet.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, sağol tatlım. Evet dediğin gibi buraya gelip gitmemde değişiklik oldu benim için. Öptüm canım.

Adsız dedi ki...

HOSGELDIN CNM. HER NE ISE YÜREGINI DÜNDE YASATAN BUGUNDE AYNI TADI ALIRSIN CNM. INS. PAZARTESI GUNU ICIN SANA BOL SANLAR DILIYORUM VE ZAFER BAYRAMINI KUTLARKEN SEVGILERIMI DE BIRAKMADAN GITMEYIM OPTM;)

yüxexeratonin dedi ki...

bitti tatil ya :( 2 günüm kaldı benim de,gidiyorum..sen adanadasın sanırm değil mi sene boyu?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, hoşbulduk.İnşallah canım bugünde öyle güzel bir gün geçer:)
Teşekkür ederim. Seninde bayramın kutlu olsun.Sanada kucak dolusu sevgiler. Öptüm bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yüxexeratonin, evet yaa 2 gün kaldı hatta 1,5 gün :(
Evet tatlım sene boyu Adanadayım. Ben özel sektörde öğretmenim maalesef.Sanada iyi çalışmalar bu sene içinde. Öptüm

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Tatilden sonra insanın canı pek birşey istemez.Yani bu ben de böyle.Hoşgeldiniz:-))

Bıraktığınız nazik yorum için ve beni arkadaş listenize eklediğiniz için çok teşekkür ederim.Herhalde
öğretmensiniz?
Görüşmek üzere,Sevgi ve saygılar..

Cenk

LoLa dedi ki...

hoşgeldiin cnm :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cenk merhaba,hoşbulduk :)
Tatil sonrası iş zor evet. Katılıyorum sana. Evet öğretmenim. Güzel paylaşımlar dilerim. Sizde beni listenize eklemişsiniz bende teşekkür ederim. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, hoşbulduk canımcım :)

yüxexeratonin dedi ki...

özeli mi kaldı canım ya boşversene adanadasın ne güzel..keşke öyle bi imkanım olsa ama sınıfçıların bu konuda şansı hiç yok gibi az

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yüxexeratonin,haklısın ama devlet daha rahat değilmi yaa. Bende devlete atanamıyorum fizikçi olarak. Bu devletin hali ne olacak bilmem.

Unknown dedi ki...

yoğunluk güzeldir iyidir....

Mehtap dedi ki...

Canım tekrar yeni işin hayırlı olsun ve herşey gönlünce olsun.Zafer bayramınızda kutlu olsun.sevgilerle ben de öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, yoğunluk iyidir doğruda kışın sana şikayet edersem kız bana o zaman :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Bende çok öpüyorum seni.

Unknown dedi ki...

senin eski yazılarını okudum okuyamadığım,doğum gününü es geçmişim arkadaşım üzüldüm valla,biliyorsun yazın pek internet başında değildim,haberimde olmadı özür diliyorum öncelikle kutlamadığım için,geçte olsa şimdi kutlasam olurrrrmuuuu????
yemi yaşın uğur getirsin sana arkadaşım nice yıllara:))

Adsız dedi ki...

merhaba muhabbet çiçeği; sanırım meslektaşız... takibimdesin.. sevgiler...

Ferhanca dedi ki...

Hoşgeldinnn, işinde çok mutlu olursun inşallah.
yazdıdı kıştı derken ömürler geçiyor. sağlıkla geçsin..
canım çok öptüm..

şengül dedi ki...

canım güzel bir yaz geçirmişsin çok sevindim senin adına tatil bitip gelince bayanlar bıraktıkları yerden başlıyorlar değilmi kolay gelsin yeni iş günün de canım öptüm

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin sefalar getirdin.seninde 30 ağustos zafer bayramın kutlu olsun.sevgiyle kal

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşu, merhabalar. Eevetr meslektaşmışız:) Siteni inceledim bende. Send etakibimdesin artık. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim olsun tatlım. Kutladın yaa sonradan. Tabiki olurr :)
Canımsın sen benim. Hiç kırılırmıyım sana. Teşekkür ediyorum.Kocaman öpüyorum canım arkadaşımı.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim canım. İnşallah bakalım başlicam yarın sabah.Dediğin gibi ömür gidiyor canım yaa.Ama ne yapalım. Her geçen zamanın kıymatini bilmek lazım. Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

MonaLisa, hoşbulduk canım. Sağol.Sende sevgiyle ve hep mutlu kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,dediğin gibi tatil bitince herşey aynı yerden başlıyor. Çok öptüm bende canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Selamlar...Nasıl gidiyor iş yaşamın?Umarım dilediğin gibi bir başlangıç yapmışsındır,bu ara ben pek fırsat yaratamıyorum net için ama aklımdasın.Öpüyorum seni

Lalegül dedi ki...

Merhaba Öğretmenim, ben çok sevdim öğretmenlik mesleğini hep..O yüzden belkide sana kanımın kaynaması arkadaşım..Yeni işin hayırlı olsun..Çok güzel bir yıl olsun..Öğrencin olasım geldi inan.
Ne güzel olurdu sevgili arkadaşım..
Başarılar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, şuaralar bende pek nete giremiyorum. Özledim seni. Sende aklımdasın.İşe başlangıcım fena değildi. Bakalım umarım iyi gider herşey. Çok öptüm canım seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül,merhaba.Teşekkür ederim canım. Umarım yeni işim dediğin gibi hayırlı olur. Sevgiyle kal hep.