22 Ağustos 2008 Cuma

GÜVENMEKTİ TEK İSTEĞİ...


Güvenmek istiyordu...
Bu duyguyu hissetmeyeli o kadar uzun zaman olmuştu ki. Anımsayamıyordu. Geçmişte hissettiğinde bu duyguyu hep hayal kırıklığıyla karşılaşmıştı çünkü. Neden hep güven duygusunu ararken kendini güvensiz koca bir boşlukta buluyordu ki hiç anlayamıyordu. Neydi yanlış olan...

İçi acıyordu akıttığı gözyaşlarıyla birlikte. Oysa tek istediği mutlu olmaktı.


Güvenmek, sevmek ve sevilmek...

Tam sığınacak bir liman buldum işte bu derken kendini açık denizlerde tek başına buluyordu.
Belki de küçük renkli umutları vardı hayatta ama yinede yalnızdı. Koca bir kalabalıkta yapayalnız...

Ürkmeye başlamıştı artık.
Belki de bu yüzdendi isyanı.
Ne zaman bitecekti bu hayal kırıklığı. Yeniden nasıl güvenmeyi başaracaktı. Bunu kendide bilmiyordu.

Belkiyordu...
Hayatına anlam verecek o ışığı bekliyordu. Belki de yakında bulacaktı o ışığı. Yanaşacağı ve güvenebileceği bir liman çıkacaktı karşısına.
O tüm umuduyla bekliyordu...
*************
Muhabbet Çiçeği
22.08.2008

16 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Bu kadarmı güzel ifade edilir özlem,yanlızlık,bekleyiş...Kalemine,yüreğine sağlık Muhabbet Çiçeği'M.Şarkı ile de uyumu müthiş olmuş,bende bayılıyorum bu parçaya.
Son olarak,eğer bekleniyorsa umutla;illa ki kapı çalınacaktır.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım sağol.
Bu şarkıyı sevdiğini çok iyi biliyorum :)Bende çok sevdim.
İnşallah beklediği güveni bulur değilmi.
İyi ki varsın canım arkadaşım. Çok öpüyorum seni.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım yüreğine sağlık,şarkıda süper olmuş gerçekten.Çok güzel ifade etmişsin.aynı güven sorununu bende yaşıyorum.Tam güvenim diyorum hep hayal kırıklığıyla karşılaşılaşıyorum.
Sevgiler canım,öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım. Şarkıyı sende beğendin demek. O güven sorunu sanırım çoğu kişinin başında.Umarım sende güveneceğin limanı kısa zamanda bulursun. Sevgiyle kal canım benim. Bende öptüm.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

içinde küçücük bir ışık kalsa da ayakta durmalıydı o koskoca boşlukta güçlü olmalıydı kendine yetmeliydi.yoksa bu hayat onu yer bitirirdi...
vede unutmamalıydı ki her acı her güvensizlik bir tecrübe demekti...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem haklısın. Durmuyor bekliyor zaten. O küçücükte olsa umut ışığını bekliyor.
Ne güzel söylemişsin canım. Yüreğine sağlık. Öptüm kocaman sizi.

Adsız dedi ki...

YÜREGINDEKI UMUT ISIGINI HEP ACIK TUTMALI INSAN....ARADA KARANLIKDADA KALSA MUTLAKA BIRI YADA BIR SEBEBLER VARDIR YAKACAK TEKRAR, UMUTSUZ BEKLENTISIZ YASANMAZ...HAYATIMIZIN YÖNÜDÜR HER BIR BEKLEYIS ÖZLEM HASRET VE HER BITISDE BIR YENI BASLANGICDIR ASLINDA UMUTLARIMIZ..
GÜVEN DUYGUSU; YAKDIGIN UMUT ISIGIYLA KARANLIK HISLERDEN ARINIP, GERCEK YOLU BULACAKDIR BIRGÜN...
UMUTLARIN GERCEGE DONUSMESI DILEGIYLE SEVGILER HAYIRLI CUMALAR

Ferhanca dedi ki...

Her başlangıc bir yaradır ..sığınıcak liman buldum dersin limanlar yalacı liman olur birden halbu ki okyanusun oratsıdır o bırakır seni gider kapatır kapılarını ..kalan ne olur ne yaşar diye düşünmez.
Güvenmedende nasıl yaşanır nasıl ilşiki kurulur..

beenmaya dedi ki...

o ışık aslında önce kendi içinde. kendi içindekinin farkına varırsa kendine güveni yerine gelirse başkalarına da güvenebilir sanki...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, ne güzel dile getirmişsin. Çok doğru sözler bunlar. Teşekkür ederim bu güzel yorumun için canım. Sevgiyle kal. Sanada hayırlı cumalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, haklısın canım. İnsan güvenmeden yaşayamaz. Ama korkar yeniden kırılmaktan. O limanı bulmak çok zor değil belkide. Sağol tatlım. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, en başta kendine güven duymak lazım insanın. Çok doğru. İnsan kendine güvenmezse kimseye güvenemez.Sağol canım. Sevgiyle kal.

hTc dedi ki...

Bana kalırsa çok defa yapılan hatalar '' tek isteğimizin güvenmek '' olmasıyla ilgili. Çünkü dünya birilerine %100 güvenemeyecek kadar kirli. Her kim olursa olsun hiçbirşeyin garantisi yok hayatta. Her balığa avuçlarımızdan kayacak gibi bakabilmeliyiz. çünkü bir gün kayarsa üzülen yine biz olabiliriz...Yüreğine sağlık çok güzel anlatmışsın canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, haklısın canım. %100 güvenilemeyecek kadar kirlendi bu dinya.
Hayatta hiçbirşeyin garantisi yok yarının bile.
Sağol güzel yorumun için tatlım. Öptüm kocaman.

Mehtap dedi ki...

Umut ediyorum ve diliyorum ki,hayatına anlam kazandıracak o ışığına en kısa zamanda ulaşırsın.Ama limanı boş bırakma, kaçırıverirsin.Ayrıca yüreğinde o güven duygusuna yer vermelisin.Yoksa hayatını zindana çevirir,o ışığını hiçbir zaman yakalayamabilirsin.Sevgilerimle.Biraz karışık oldu ama doğru mesajlar vermeye çalışmak istedim.öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol tatlım. Limanı boş bırakmam tamam :)
Haklısın güven olmalı yoksa hiçbirşey olmuyor. Hiç karışık değil canım. Çok güzel bir yorum. Teşekkür ederim. Sevgiyle kal sende canım. Çok öptüm bende.