21 Ağustos 2008 Perşembe

BLOG OYUNU

Sevgili arkadaşım Gökkuşağının Rengi beni bir oyuna davet etmiş. Teşekkür ediyorum. ''Konumuz Taklitçilik''.

Aslında etrafıma dönüp baktığımda bu konuya acaba ne açıdan bakmak gerek diye düşündüm. O kadar taklitçilik var ki çünkü. İyi yada kötü birçok örneği var çevremizde. İnsan neden kendi olmaktan kaçar anlamıyorum hiç.

Hayatta bazı yerlere taklitle gelenler kısa sürede düşüşe uğruyorlar. Mesela yeni çıkan sanatçılar çoğu zaman taklit ediyorlar bazı sanatçıları. Kendileri gibi olmak yerine başka ünlülere benzemeye çalışıyorlar ve böylelikle kalıcı olmuyorlar. Örnek almaya çalışsalar herşey daha iyi olmaz mı sizce?

Bu blog alemindede gözüme çarpıyor bazen. Bir insan ne zamana kadar başkalarını taklit ederek yaşayabilir ki. Yada kendi olmaktan ne kadar süre uzaklaşabilir. Ömür boyu başka kimliklerde yaşayanlar olduğu gibi kısa sürede kendi benliklerinide bulanlar var tabi. Aslında bu konu çok fazla derinlere inebilir. Ama ben sizleri sıkmamak adına kısa keseceğim :))

Bende Hislerim ve Ben'i ve Gönülüm'ü bu oyuna davet ediyorum. Kolay gelsin sizlere :)

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

16 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Öncelikle teşekkür ederim canım,beni bekletmediğin için.Sanatçılar konusu evet taklit ettikleri asıllarını yaşatıyor kendilerini yüceltmiyor ve bu nedenle düşüşe geçiyorlar haliyle.Keşke herkes kendi olsa çok daha iyi olur.
öptüm canım...

Adsız dedi ki...

SELAM CNM. KONU SUPER ICERIGI COK ASLINDA DEDIGIN GIBI DERININE INDIGIN VAKIT COK SEYLER BARINDIRIYOR.
Davetin icin tsk.ler. cnm. en kisa zamanda yazim hazir olur Sevgilerimle

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

taklitle yürüyen bir hayat bir gün gelir tükenip kalır...
bloglarda var değil mi,özeniyorlardır belki ablası...

HAYAT dedi ki...

çiçeğim yazmaya çalışıyorum hemen.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, asıl ben teşekkür ederim oyuna beni davet ettiğin için. Keşke dediğimiz gibi olsada herkes kendi olsa değilmi. Sevgiyle kal canım. Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, selam canım.Çok güzel bir yazı yazacağından hiç kuşkum yok tatlım. Bekliyorum. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, özeniyorlar evet :))Öptüm seni kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım bekliyorum :)

aquamarine dedi ki...

bencede canım örnek almak en doğrusu. taklit etmek ise insanı kişiliğinden uzaklaştırır. aslına bakarsan kişiliği oturmamış kişilerden beklenir bu tarz hareketler. yani bir çocuğun büyüğü taklit etmesini taklitçilik olarak değil de geliişiminin bir göstergesi olarak nitelendirebiliriz diye düşünüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, haklısın canım. Düşüncelerine katılıyorum.Öptüm canım benim.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

insanoğlu kendi olduğu sürece bu hayattaki yerini korur yoksa onun bunun kimliğiyle kişiliğiyle bi yere kadar gider....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,doğru söylüyorsun. Maalesef çoğu insan sanırım kendi olmaktan korkup başka kimliklere bürünüyor.
Öptüm canım.

Mehtap dedi ki...

Herkes kendi olmalı.İnsanca yaşamalı.Hem kendimize,hemde etrafımızdaki insanlara faydalı,saygılı,sevecen olmalıyız ki; dünyamızı, ülkemizi ve çevremizi ve hayatımızı güzelleştirebilelim.


Muhabbet çiçeğim,ben en son yazdığım ÖZENTİ,GENÇLİK NEREYE GİDİYOR konusunda oyun başlatıyorum.Yazımın altına not düşeceğim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bencede herkes kendi olmalı. Ama kendi olan insan o kadar az ki :(
ÖZENTİ,GENÇLİK NEREYE GİDİYOR yazına oyun başlatabilirsin tabi canım. Güzel bir konu çünkü.

Mehtap dedi ki...

Sobelendin canım, benim tarafımdan...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, gördüm tatlım. En kısa zamanda yazacağım :)