15 Temmuz 2008 Salı

GELDİM GELDİMMM :))

Merhaba dostlarım, ben geldim.
Biraz uzun ara oldu ama geldim işte :)
Tatildeyim. Haftanın 2 günü ancak Adana'ya geliyorum ders için.
Diğer günler Mersin'de yazlık evdeyim.
Tatil güzel ama çok hareketli sayılmaz. Bu yıl daha sakin geçiriyorum. Neler mi yapıyorum. Durun anlatayım.

Her sabah saat 8 civarında kalkıyorum. Neden mi erken alışkanlık işte. Ben çok fazla uyku sevmem. Birde ev haklı uyandıysa sesten uyuyamam.
Hafif bir kahvaltıdan sonra evi temizleme işine girişiyorum
:)
Sonra sahile yada havuza gidiyorum. Yanımda kitabım, mp3 çalarımla :) Yaklaşık 2 saat kalıyorum.
Bol bol yüzdükten sonra eve çıkıyorum ve bu sefer evde dinlenme moduna giriyorum. Odamın balkonunda şu manzara ile

oturup kitabımı okuyorum. Yine elimde kitabımla biraz uzanıp, uyuyorum :) Eee o kadar yüzdük yorulduk dimi ama biraz dinlenelim :)

Sonra 18:00 civarında öğleden sonra yürüyüşüme çıkıyorum. Resimde gördüğünüz yolda :)
Yaklaşık 2 saat yürüyorum. Bizim sahil yolundaki yürüyüş yolu çok uzun. Yaklaşık sadece gidiş 4-5 km. Geze geze yürüyorum. Birde yolda o kadar güzel şeyler satılıyor ki sıkılmıyor insan. İstanbul Sosyete pazarımız bile var :)) Haftanın 2 günü kuruluyor. Yürüdükten sonra eve çıkıp yemek faslına girişiyoruz annemle. Sonra ben arkadaşlarla aşağı iniyorum yeniden. Biraz dolaşıp, sahilde oturup keyifli sohbetler ediyoruz. En güzeli de gece ay ışığının denizdeki o manzarasın da oturmak. Süper oluyor. Uykumuz gelincede teker teker evlere dağılıyoruz ve gün bitiyor bizim için.

Yat gezisine gideceğiz yakında. Ayarlıyoruz bakalım. O zaman bol bol resim çekerim o güzel adalardan size.

Yarın bir iş görüşmem var. Umarım olumlu olur. Benim için şans dileyin. Geçen sene görüşmüştük bu dershane ile. Ama benim eski dershane ile sözleşme zorunluluğu yüzünden anlaşamadık. O gün yeniden aradılar. Bizi hatırlardınız mı geçen sene göşümüştük dedi dershane sahibi.
Evet dedim. Yeniden görüşmek istiyoruz bir yerle henüz anlaşmadıysanız tabi dedi. Bende tabi görüşelim dedim :) Demek geçen sene çok memnun kalmışlar görüşmemizden ki beni unutmamışlar. Bakalım yarın ne konuşacağız :))
Öğretmenlik mesleğimi seviyorum ama işimizi rahat yaptırtamayanlar utansın ne deyim ki...

Benden şimdilik bu kadar. Yarın gelişmeleri yeniden yazarım.
Hepiniz sevgiyle kalın...

16 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Umarım görüşmen hayrılı geçer bir canım.Bol şanslar.Yıllar önce bir öğrencim beni davet etmişti onlarda MTS'deler çok güzel oralar o yolda yürümüşlüğüm var şimdi o aklıma geldi:))
Öptüm canım:))

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok keyifli geçtiği belli oluyor canımiresim ve anlatımınla ben bile dinlenmiş hissettim kendimi.Huzur ve dinginlik kokusu geldi burnuma.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, inşallah canım. Sağol. Bizim oralara geldin demek :)) Güzel yerler dimi. Beklerim canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım keyifli geçiyor evet. Huzuru özlemişim :)
Sakinlik herleyden güzel dimi.Burnuna gelen koku doğru canım :) Öptüm

Unknown dedi ki...

yatta gezinmeler vaysss süper bol resimle emi..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bakalım ayarlayabilirsek :))) Bol bol resim tabi çekerim.

Mehtap dedi ki...

Canım öncelikle hoş geldin.Gerçekten güzel bizim oralar değil mi?Bende oranın en çok tarihinden,doğasından etkileniyorum.Tatil için çok güzel.Denizle birlikte,gezmeyide seven arkadaşlara tavsiye edilir.İş görüşmesi içinde bol şans canım.Herşey gönlünce olsun.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hoşbulduk :) Herhafta böyle gidip gidip gelmek beni yoruyor aslında. Bizim oraların tarihi çok güzel dediğin gibi. Ama o kadar güzel yerler var ki Türkiyemizde. Heryeri gezmek isterdim elimde olsa. Teşekkür ederim canım. Birazdan gidecem gözüşmeye. Hayırlısı bakalım.
Sevgiyle kal arkadaşım.

HAYAT dedi ki...

hoş geldin sefalar getirdin.
ah ah keşke tatilimiz olsada böyle güzel yerde bulunabilsek.
iş için inş bu sefer olur cnm kpss ye girmiş miydin cnm.belki o zaman istediğin mesleğini öğretmenliği yapabilirsin.her şey dilediğince olsun.hayırlısıyla olurda sende mutlu ol.

hTc dedi ki...

Hoşgeldin canım... Çok iyi gördüm seni ne güzel. İnşallah iş görüşmen iyi geçer. İNşallah emeğinin karşılığını alabileceğin bir yerde çalışırsın. Öğretmenlik gerçekten güzel bi meslek...Ama dediğin gibi ağzımızın tadını bozanlar utansın=) Sevgiyle kal.

LoLa dedi ki...

günlerin güzel geçiyor canım ne güzel iş konusundada hayırlısı olsun inş. msn de yoksun ?:D

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
umarım çok iyi geçer görüşmen..Senden iyisini bulamayacakları kesin..Bu arada yemek için filan bir yardımcıya ihtiyacınız var mı? O kadar güzel ki evin ve anlattıkların..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim canım, hoşbulduk :) Artık benimde az tatilim olacak. Çünkü anlaştım iş yeriyle:) KPSS den ümitli değildim canım. O yüzden sonucunu bile beklemeden biryerle anlaştım. Hayırlısı bakalım. Çok öptüm seni canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım hoşbulduk tatlım. Çok iyiyim çok şükür.İnşallah canım emeğimin karşılını alırım. Hepimiz alalım emeğimizin karşılığını inşallah.Yeni iş yerim iyidir umarım :) Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, güzel geçiyor sayılır günler:) İş konusundada anlaştık. Msnye geldim canım ama sen başında değilsin sanırım. Yazmıyosunnn :) Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba canım. Görüşme iyiydi. Anlaştık. Hayırlısı olur inşallah. Hepimiz için tabi. Yemek yapmak için biri lazım değil, her yemek elimden gelir çok şükür. Ziyarete beklerim ancak.Sevgiyle kal canım.