16 Temmuz 2008 Çarşamba

YENİ BİR İŞ :)

Merhaba Dostlarım, Bugün çok yorucu birgündü . Sabah 6 sularında uyandım. Nedense şak diye gözlerimi açtım ve daha uyuyamadım. Sonra yatakta dolan dolan sıkıldım ve kalktım.

Saat 8:30 gibi evden çıkıp iş görüşmesine gittim. Veeeeee dershane ile anlaştık :)


Görüşme çok güzel geçti. Umarım vaadedilenler yapılır. Hafta içi full çalışacağız sabah 8:00 akşam 17:00-17:30'a kadar. Cumartesi günleri de erken çıkacağım işten 15:00-15:30 gibi. Pazar günü de tatil :) Özel sektörde çalışan öğretmenlerin pazar günü tatili hayaldir
aslında. Bu çok iyi oldu benim için.

Yeni bir iş ve yeni bir ben:))


Yaklaşık 3 saatlik bir görüşme sonrası sözleşmeyi imzaladık. Görüşme bitince derse gittim. Sonra tekrar anlaştığım
kurumdan çağırdılar bazı prosedürler için. Çarşıda işlerimi hallettim ve eve geldim sonunda.

Gökkuşağının Rengi, canım arkadaşım geldi bize. Karşılıklı kahvemizi içtik.
Sonra beraber biraz dolaştıktan sonra eve döndüm.

Yarın yeniden
Mersin'e dönüyorum . 1 hafta sonra yeniden döneceğim.
Bu arada Safran Sarı kitabını bitirdim.
Başlarda biraz sıkılmıştım ama sonradan toparlandı kitap. İlginç bitti :) Anlayacağınız kitap üzerinde ki yorumum ehhh işte:)

Şimdi Elif Şafak adlı yazarımızın ' Siyah Süt' adı kitabına başladım.

Bakalım nasıl bir kitap. Haftaya döndüğümde bitmiş olur. Yorumumu söylerim. Şimdilik benden bu kadar.

Hepiniz SEVGİYLE KALIN DOSTLARIM.

28 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım ne güzel birgündü değil mi gerçekten.İşin için tekrar hayırlı olsun diyorum:))Hayırlısı bakalım umarım dedikleri gibi olur herşey ve memnun kalırsın.Konuşacak ne çok şeyimiz varmış ama bitmedi sanırım laf çok olunca,artık başka zaman devam ederiz:))Kendine iyi bak canım:))
Öpüyorum sevgilerle...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun muhabbetim canım,inşallah güzel bir ortam olur ,safran sarıyı ben de çok sevmemiştim....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet anlatacak, paylaşacak çok şey var. Ne çok konuştuk dimi :) Ama dediğin gibi bitmedi. Artık başka sefere. Teşekkür ediyorum. İş hayırlı olur umarım. Sevgiyle kal canım. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, teşekkür ederim canım. Hayırlısı bakalım.
Safran Sarıyı demek sende beğenmedin. Yanii benide açmadı :)
Sevgiyle kal canım.Öptüm

Adsız dedi ki...

Canım yeni işin hayırlı uğurlu olsun.Sana şans getirsin inşaallah.Kendine iyi bak.tekrar iyi tatiller.Herşey gönlünce olsun.Sevgiyle kal.Öpüyorum.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımm hayırlı olsun. Senin adına çok sevindim. İnşallah herşey çok güzel olur, çok mutlu olursun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım inşallah. Özel sektör ne kadar iyi olabilirse işte.
Sende sevgiyle kal canım. Çok öptüm bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, sağol canım. İnşallah senin işind eolur kısa zamanda. Ama yine özel sektör işte. Devlete kapı atamadık :)
Sorunlar çıkmasa bari yine. Öptüm canım benim.

Adsız dedi ki...

SELAMLAR ISINDE SAGLIK HUZUR VE BASARILAR DILIYORUM VE AYNI ZAMANDA GUZEL YORUMLARINI ESIRGEMEDIGIN ICN TESEKKÜR EDIYORUM SEVGILER

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönül dostlarım teşekkür ederim canım, hayırlısı inşallah. Bende senin güzel yorumların için teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

HAYAT dedi ki...

yeni işin hayırlısı olsun tatlım her şey gönlünce olmasını diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım benim sağol. İnşallah hayırlısı olur. Çok öptüm.

Aylin Ünlü dedi ki...

İŞ DURUMUNA ÇOK SEVİNDİM CANIM,İNŞALLAH HAKKINDA HAYIRLISI OLUR,HERŞEY DİLEDİĞİN GİBİ DEVAM EDER.KİTAP OLAYINI HİÇ AÇMIYORUM ÇÜNKÜ FECİ TEMBELLİK ETTİM:/MERSİN'E DÖNDÜĞÜMDE BAŞLAYACAĞIM İNŞALLAH.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun darısı başımaaa :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

yeni bir iş yeni bir yaşam...umarım önünde açılan bütün kapılar mutluluğa dairdir arkadaşım...
bugüzel tatilin ardından güzel bir koşturma başlayacak senin için :)
ayrıcada kıskandım azcık ucundan bugüzel tatilini :)

hTc dedi ki...

canım benim hayırlı olsun çok sevindim. Pazar günü ise cidden mucize gibi bir şey=)) sevgiler.

Lalegül dedi ki...

Günaydın arkadaşım..
Bir eğitimci için kitap okumak ne güzel bir alışkanlık.Bahsettiğin kitapları en kısa zamanda bende okuyacağım..
Sen çok iyi bir öğretmensin eminim..Balkonda benim için bir bardak çay içilirse çok memnun olurum..
Selamlar, sevgiler..

aquamarine dedi ki...

canımcım başarılar dilerim yeni işinde. hayırlı olsun...

Ferhanca dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun..
Değişiklikde fayda vardır..

Ben de geçen yıl okumuştum srı safranı..aynı fikirdeyim eh işte..

sevgiler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım ne güzel bi haber bu böyle.
Çok sevindim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim teşekkür ederim. Hayırlısı olur inşallah. Kitap okuma işine başla biran önce :) Ben tam gaz okuyorum :)
Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çilekli süt, canım inşallah darısı sanada olsun hayırlısıyla. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, canım benim sağol. Tatil dönüşü koşuşturmaca başlicak evet ama olsun. Umarım hayırlısı olur.
Canım keşke gelebilsen sende oralara tatile. O zaman ne güzel geçerdi vakit. Çok öptüm seni ve kızları.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, sağol canım. Gerçekten mucize dimi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim. İyi bir öğretmenimdir evet:)
Kitap okumayı çok seviyorum ama bu kitapları pek beğenmedim bence okuma bunları.
Balkonda çayımı içerim canım:)
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, sağol canım hayırlısı olsun. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, evet değişiklik iyi gelecek bana. Kitaba gelince sende ehh iştelerdensin demek. Ben Siyah Sütüde beğenmedim pek :(
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, sağol canım benim. Öptüm kocaman.