30 Temmuz 2008 Çarşamba

TEYZEMLE DOLU DOLU

Merhabalarrr yine ben geldimm :)) Ne çok geldin gittin dediğinizi duyar gibiyim.
Ne yapalım. Eylüle kadar böyle olacak.
Sabah 05:25 de uyandım ve sabah 05:50 de yola çıktım Mersin'den Adana'ya doğru. Gözüme çöp batmadı merak etmeyin. O saatte servis vardı. Yazlık evin önünden biniyorum ve Adana'da evimin kapısına kadar geliyorum. Çok rahat. Öyle sıcakta çekilmez yoksa.

Bu hafta Almanya'dan teyzemler geldiler yazlık evimize. Dolu dolu bir hafta geçirdik. Çok özlemişim teyzemide kuzenlerimide. Gurbet çok zor. Tüm yılın özlemi çıkmıyor böyle işte. Ama ne yapalım. Saatlerce oturduk sohbetler ettik. Almanya'da hasret kaldıkları yemekleri yaptık.
Mıncık mıncık ettim heran sardım, öptüm :) Doyamadım ama canım teyzeme :(Almanya'ya dönene kadar sık sık görmeye gideceğim.

Benim gibi teyzemde kuzenimde takı meraklısıdır. Yeter ki bir takıcı görmeye dursunlar :))
Çeşit çeşit boncukların olduğu bir yere gittik yürüyüş yaparken.
Teyzem çeşitli inciler, boncuklar aldı.

Dün KPSS sonucu açıklandı. Hiç beklemediğim berbat bir puanla karşılaştım. İyi ki de devlete güvenmeyip bir yer ile anlaştım.

Bu hafta bazı insanlara haketmedikleri değeri verdiğimi anladım. Boşuna üzülmüşüm :(
Haketmiyormuş...

Doğum günüme az kaldı .Yaşlanıyorum yaaa:) 5 Ağustos doğum günüm . Duyurulurrrrr :)

Benden şimdilik bu kadar canım dostlarım.
Hepiniz SEVGİYLE KALIN :)

22 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Öncelikle gözünaydın diyeyim Muhabbet Çiçeği'm...Kpss için üzülme,umarım çok daha iyi olacak hayatın işinin başlamasıyla.
Söyle bakalım ne istiyorsun doğumgününde:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim teşekkür ederim. Doğumgünümde huzur istiyorum birde bişi daha istiyorum onu sana söylerim sonra :))
Öptüm kocaman.

Mehtap dedi ki...

Canım tekrar hoşgeldin,gözün aydın.Kpss için üzülme gerçekten hayırlısı olsun,sağlık olsun.Herşeyde gönlünce olsun.Seni üzenleride takma.Hayatta oluyor böyle şeyler.Önemli olan gerçekleri görebilmek bunun için sevin.Doğum günün için de hayırlı yaşlar olsun inşaallah.Yakın olsaydık,çok güzel kutlardık.neyse o gün gelsin.Allah sağlıklı,uzun,hayırlı ömürler versin.Çok çok öpüyorum canım.Haa bu arada diğer bloğuma baktın mı?yorum bırakmamışsın oraya da.görmemiş olabilirmisin acaba?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hoşbulduk canım. Beni üzen kişilerin artık üzmesine izin vermicem. Ama bu sözü o kadar çok dedim ki kendime:(
Herdefasındada izin verdim sanırım. Ama bu son.
Burda olsan ne güzel kutlardık dediğin gibi. Diğer blogunu gördüm canım. Hemen yorumda bıraktım. Özür dilerim. Görmemişim.
Çok güzel o blogunda. Çok beğendim. Öptüm kocaman.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gözünüz aydın,teyzene doy,sayılı gün çabuk geçiyor çünkü...:)
kafana tokadan başka bir şey tak ma...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim teşekkür ederim tatlım. Sayılı gün çabuk geçiyor haklısın :(
Hayatta kafana hiçbirşeyi takmamak en güzeli. En doğsuru bu.
Öptüm canım benim.

Adsız dedi ki...

DOğumgünün şimdiden kutlu olsun.:)
Aslında devlet kurumu olmadığı iyi olmuş. Zaten öğretmenler çok az maaş alıyor.bneim kayıvalidem 30 yıllık matematik öğretmeni 1200 ücret alıyordu düşün işte verilen değeri.Gerçi kendisi 2 çocuk nedeniyle 10 ıl ara vermişti.Belki ondandır. Yurt dışında en yüksek maaşı öğretmen alıyor genelde. Biz daha eğitimin öneminin farkında olmadığımız için böyle oluyor işte...Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviye Yolculuk, teşekkür ederim canım.
Devlet kurumu az maaş veriyor ama işte garanti meslek. özelde stres çok. Gelecek yıl sıkıntısı var. Acaba anlaşacakmıyız diye. Ama özelin parası daha çok tabi :))
Hayırlısı işte.
Mesleğimi seviyorum.
Sanada sevgiler.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

teyze anne yarısıdır derler tatlım.annemi hiç tanımadım ama teyzem annem kadar değer verdiğim bir varlığımdır.
gidene kadar bol bol hasret giderin bakalım..

boşver be tatlım olan bize oluyor zaten karşındakine haddinden fazla değer vermeycen hiç bir zaman çünkü üzülen hep sen oluyorsun.sanırım biraz bencil olmak gerekiyor bu zamanda yoksa insanlar parmağında oynatıyor seni..

kpss de üzüldüm cnm inşlh allh gönlüne göre versin sizi bu hale düşüren devlet utansın ne diyim...

öpüldünn sullu sullu kızlar tarafndan :)

Derin Sularda dedi ki...

Blogunuzu keyifle okudum ;) ayrıca ziyaretinize teşekkürler.
Sevgiyle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, doğru söylüyorsun. Teyze anne yarısıdır. ben yegenlerim için öyleyim. Öyle olduğumu biliyorum ki umarım bunu hissettiriyorumdur.
İnsanlara olduğundan fazla değer verdinmi zararlı çıkıyoruz çünkü haketmediklerimizi görüyoruz. Sanırım insanlar çok değişti. Hep menfaat dünyası oldu.
Bende kızları öptüm sulu sulu :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yıldız yağmurları, teşekkür ederim. Sizinde öyle blogunuz. Sevgiyle kalın.

aquamarine dedi ki...

valla bir orada bir burada mekik dokur oldun:)
ohh ne güzel teyzenle kuzenlerinle hasret gidermişsiniz. benim kuzilerde teyzemde gelemedi maalesef bu sene:(
ii yaptın devlete güvenmemekle zaten alımlarıda iice düşürdüler. puanla bile olcak iş değil artık.
öptümm cnm...

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım, birşeye takıldım..Klişe laflar içinde en sevmediğim budur..Bir insana haketmediği kadar değer vermek..Bu benim tercihim sonuçta..Karşımdakinin bir talebi yok ki bana şu kadar veya bu kadar değer ver diye..Kendi tercihimde yanılmış da olsam da beni bağlar sonuç da, bu niye karşıya fatura edilip değersizleştirmeye çalışılır ki..
Ama sen öğretmensin..Daha iyi bilirsin mutlaka..
Benimki sıradan bir hanımın görüşü sonuç da..
Sevgiyle kal arkadaşım..

hTc dedi ki...

Değerli meslektaşım=)
Hiç canını sıkma bence. Tamam devlet garanti iş ama gerçekten yıllarca yerinde sayıyorsun. iyisi de bir kötüsü de bir işin aslı. Özel sektörde biraz farkın olursa gerçekten anlaşma, sözleşme sorunun olmuyor. Bence sen sahip olduğun işe 4 elle sarıl, eminim memnun kalacaklardır ve senin için garantili bir iş olacaktır=) Sevgilerle canım, teyzeye selamlar.

LoLa dedi ki...

KUŞUM BEN FACEBOOKTAN GÖRMÜŞTÜM ZATEN :) DOĞUM GÜNÜNÜ...
PAZARTESİ OLDU HALA YOKSUN BU ARADA???

böcük dedi ki...

Yarın yani doğum günün :) Eee o zaman şimdiden kutlu mutlu olsun :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, haklısın devlete iyi ki de güvenmedim dimi.eyzemlerele dolu dolu geçirdim ama yine gidecekler:(
Senin teyzenler gelmedi demek. Ne yapacaz gurbet işte.
Öptüm kocaman canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, belki söylediklerinde haklısın. Ama bazı insanlara çok fazla değer verirsin, ama o bu değere layık olmaz hiçbirzaman. Pişman olursun ona verdiğin değere sonra. Çünkü o kadar değer vermene karşı seni çok üzmüştür. Bu da öyle birşey işte. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kuru Damlalarım, canım meslektaşım :)
Senin branş ne acaba??
Özel sektör sıkıntılı. Ama devlete atanmak zor oluduğu kadar artık benim branş için mucize gibi birşey.
Ne yapalım. Belki de artık özel sektörden emekli oluruz bu gidişle:)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım,canımsın yaa. Çok mutlu oldum doğum günümde aldığım o telefona. İyi ki seni tanımışım canım arkadaşım. Çok öptüm çok :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Böcük, teşekkür ederim canım. Daha nice yaşları hep beraber kutlamamız dileğiyle. Sevgiyle kal.