7 Temmuz 2008 Pazartesi

SUSTUM...


Sustum!
Ne kadar susulacaksa o kadar sustum!

Kendimle konuşuyorum şimdi yalnız...

Yalnız yüreğimle dokunuyorum sesime kimse duymuyor...

Sustum!
Sustu dudağımdaki şarkı,
gözlerimdeki şiir
Yaraları yalayan rüzgar
Sokaklarında kahrolduğum şehir
Gözlerim konuşuyor yalnız!

Sustum!

Bin ah sürüp dudaklarıma ne kadar susulacaksa o kadar sustum!

Sustu benimle deniz,

Sustu deli dalgalar,
Sustu martılar...

Umutlarımı sarıp rüzgarlara
uzaklara savuruyorum
Her gece yıldız yapıp serpiyorum gökyüzüne kimse görmüyor...
Saçı ağarmış hayaller
nemli kirpiklerle bulutlandığında gözlerim gökte şimşek olup çakıyorum kimse görmüyor...

Sustum!

Tuz basıp yaralarıma!

Sustum
içinde volkanlar taşıyan bir derviş gibi
Yaslanıp yalnızlığın duvarına
Gül döküp kalabalıklara
Kimsesiz geziyorum gönül ülkemi her gece kimse bilmiyor...

Sustum!

Sustu benimle gök,
Sustu dağ,
Sustu toprak

Acılar konuşuyor şimdi
Yalnız yaralı gönlümün sızıları konuşuyor
Tutup öldürüyorum içimdeki sevdaları
Bir bir atıyorum uçurumlardan kimse görmüyor.

Sustum!

Saçlarını kokluyorum rüzgarların
Dudaklarından öpüyorum hayatı
İçimde incecik bir sevgi ürperiyor
Sarı hüzünler dökülüyor gönül bahçeme.
Gelmiyor beklediğim bahar.
Yaralar merhem tutmuyor
Gözyaşı olup dökülüyorum kaldırımlara mendil silmiyor
Yağmur dinmiyor
Sevdiğim bilmiyor...

Sustum!

Sustu benimle sarı sabır,
Sustu hasret,
Sustu zaman...

Sustum
!
Yalnız gözlerimle dokunuyorum hayata
kimse duymuyor.


Sustum!

İçimdeki dalgalar kabardıkça volkanlar gibi s
Sustum.
Sustu dudaklarım,
Sustu gözyaşlarım
Sustu gözlerimdeki şiir
Gönlümdeki nehir bulutlar haykırdı isyanımı
Şimşekler haykırdı sadece ben duydum sadece ben...

Ey beşiğini sallayıp boğduğum hayat
Kucağımda büyütüp öldürdüğüm sevgi
Yaralar merhem tutmuyor
Geceler avutmuyor.
Ben sustum
acılarım konuşuyor yalnız...

Ben sustum!

Susmuyor yüreğimi kavuran kasırga
Pencereme vuran yağmur damlaları susmuyor.

Her gece dışarda inleyen rüzgar
gelmiyor bahar
Kuşlar sevinmiyor
Yıldızlar küs
Ay üzgün
Güneş doğmuyor
Acılar dinmiyor
İçimde binlerce şiir kanıyor her gece kimse bilmiyor...

Sustum!

Sustu benimle
Sarı sabır,
Sustu hasret,

Sustu hayat

Sustu zaman

Acılar konuşuyor
Yalnız
acılarım konuşuyor
Kimse duymuyor...

duymuyor...

duymu...

duy...

18 yorum:

HAYAT dedi ki...

susmakta her zaman bir cevaptır ....

Ferhanca dedi ki...

Susmakda bir isyan etme biçimidir.Belkide isyanını yaşyorsun...

Gel senide yalnızlık okuluna kayıt ettirelim oarda yalnızlıklar, suskunlar paylaşıyor..İnsanlar her zaman yalnızdırlar...

sevgiler.

Adsız dedi ki...

Şiir çok hoştu. herkes kendinden birşeyler bulabilir bu şiirde canım,ne dersin?sevgiler.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok güzel.:)

Bu arada deniz özleyengillerdenim ben. Deniz, havuz ve kitap. En sevdiğim üçlülerden.:))

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir şiir. Sağol muhabbetçiçeği paylaştığın için.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım merhaba,nasılsın?Nasıl gidiyor tatilin?Görüşemedik bir,Ankara'ya kaçıyorum yarın sabah,döndüğümde ayarlayalım bişeyler.Öpüyorum çok çok

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Harika bir şey bu yaa.Paylaştığın için sağol canım.Sanki kendimi okudum birazda.Nedenmi?konuşmaktan sıkıldım artık:((anladın sen beni:))
Sevgilerle...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sustum demişsin bir gitmişsin bir dah a ses çıkmamış özledik seni gel artık :)

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
iyi değil çok iyi olmuş yazın..Bende ne çok şey çağrıştırdı bilsen..Susmak bize ilk öğretilen şeydi..Çoğunlukla söz bile kullanmadan, bakışlarla..
Sevgiler selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, haklısın susmak bazen en iyi cevaptır. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, evet isyanı yaşıyorum .Yalnızlık okulu nedir? Merak ettim. bende kayıt olayım.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, çok haklısın. Herkes birşey bulabilir kendinden bu şiirde. Canım benim sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, Beğenmene sevindim teşekkür ederim.
Deniz, kumsal ve dalga sesleri arasında kitabım. En güzel tatil bu işte. Sende özlemini giderirsin umarım canım. Beklerim bizim oralara. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kitap Kurdu,hoşgeldinn sayfama. Çok mutlu oldum. Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, tatil iyi gidiyor canım. Aslında sıradan :))
Özledim bende vallahi. Ankaradan döndüğünde haberleşelim. Ben yazlıkta olurum sanırım. Sanada iyi gezmeler Ankaralarda. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sende kendinden birşeyler buldun dimi bu şiirde. Aslında o kadar güzel mesajlar var ki bu şiirde. İnsanın kendini bulmamamsı imkansız gibi birşey.Susmak en iyisidir bazen. Seni anladım canım:))
Sevgiyle kal. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem geldim canım benim geldim, Suskunluğumu bozuyorum :) bende özledim sizleri. YAzın böyle oluyor işte. 2 gün burdayım tek. Ama olsun biz yinede haberleşiyoruz dimi :)
Öptüm kocaman canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba canım. Beğenmene sevindim. Susmak en iyi cevap, bazen en iyi kaçıştır. Kendinden birşeyler bulman ne güzel şiirde. Bulmamak imkansız dimi.
Sevgiyle kal.