12 Eylül 2008 Cuma

AFACAN ÖĞRENCİLER


Merhabalar dostlarım, yorucu bir hafta geçirmekteyim. Okulun ilk hafta oluşundan dolayı öğrencilerde daha derse tam adapte olamadılar. Hergün öyle yoğun bir tempodayım ki bloguma pek vakit ayıramıyorum.

İş yerinde hiç oturmuyorum diyebilirim. Akşam 17:30'a kadar sürekli ayaktayım. Ders aralarında bile çocukların başındayım. Etkinliktede aynen.

Bugün benim sınıfta iki öğrenci birbirine girmiş. O sıralarda öğrencilere de kendimede biraz mola verip öğretmenler odasına indim ve oturayım biraz dedim. Öğrencilerinden biri hararetle koştu yanıma ve '' Öğretmenim Efe ile İbrahim kavga ediyor, çabuk yetişin...''

Nasıl o 4. kattaki sınıfa koştuğumu hatırlamıyorum. Hırpalamışlar birbirlerini. Ayırdım tabi hemen. Önce kızdım biraz, sonra nasihatlar verdim ve 6. sınıf olan bu öğrenciler birbirinden özür dileyip, sarılıp barıştılar :)

İdareye yansımadı neyse ki. Yoksa niye başlarında değildin diye bana laf ederlerdi. Gün içinde gözlemledim öğrencileri eskisi gibi iki iyi arkadaş oldular neyse ki :-) Çok afacanlar bu öğrenciler :)

Hepsini çok seviyorum beni ne kadar yoruyor olsalar da.
Benden şimdilik bu kadar. Aslında yazacak çok şey var ama çok geç oldu. Sabah çok erken kalkıyorum.
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

26 yorum:

beenmaya dedi ki...

kızz ben seni sobelemiştim :))
http://beenmaya.blogspot.com/2008/09/sobeleme-oyunu.html

berfin dedi ki...

canım seni çok mu yoruyorlar yavv:)
inşallah alıuştıktan sonra rahatlarsın.özledim seni gerçekten çok uzak kaldık:)ama durumlar biliyorsun.ayrıca hayırlı uğurlu olsun iş hayatında diyeyim.
öptüm canım

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

allah kolaylık versin degerli hocam kolay değil zor bir mesleginiz vr ve en kutsal olanı sevgiyle kalın öptüm

Aylin Ünlü dedi ki...

Senin bu öğretmen kimliğin çok hoşuma gitti.Çocukların kavgasına gelince,ilerde başka kavgalara başladıkları zaman bu yaşadıklarına gülümseyeceklerdir.

Ferhanca dedi ki...

Maraton hayırlı olsunnn:)))

Mutluveumutlu dedi ki...

Örtmenim canım benim canım benim :)
Sen anlatıkça seni o öğrencilerin içinde hayal ettim, çok şeker bir öğretmen geldi gözümün önüne :)
Özledim seni şeker...

hTc dedi ki...

Ah canım bu arada kendini de ihmal etme lütfen. Çocukların kavga etmesi gerçekten kötü birşey. Zamanında müdahelen için teşekkür ederim=) Onlar geleceğimiz çünkü.Öptüm canım

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Çocuklar yaramaz galiba,
kolay gelsin=:))
İyi hafta sonları dilerim.
Cenk

Lalegül dedi ki...

Merhaba MUHABBET çİÇEĞİ,
YOĞUN OLDUĞUN BELLİ.SANA KIZAMIYORUZ Kİ.YİNE DE BİRAZ SİTEM EDEBİLİRİM AMA..
Yoksa öğrencin mi olasak diyeceğiz ama..
Neyse arkadaşım..Başarılar..Ama çok da özletme kendini..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, yeni gördüm tatlım. O yazısı sanırım kaçırdım. Yoğun bir zamanıma geldi. Ama ben o konuda önceden sobelenmiştim :)
http://muhabbetcicegi.blogspot.com/2008/08/blog-oyunu.html
Öptüm tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, yoruyorlar evet tatlım. Ama eski iş yerimden daha rahatım. Hiç olmazsa huzur var birde eski iş yerimde gece 9 larda 10 larda çıkarken burdan en geç akşam 6 da çıkıyorum. Ama tabi maraton bitmiyor. Sonrada diğer öğrencilerime derse gidiyorum.
Özledim seni. Hiç konuşamıyoruz. Göya görüşecektikte. Kısmet olmadı birtürlü. Neyse bebişimiz gelsin hayırlısıyla. Onuda görmüş oluruz. Öptüm kocaman canım. Kendine dikkat et.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

(( ¢αиıѕı )), Allah bu meslekte hepimize kolaylıklar versin. Beni anladığına eminim meslektaşız nede olsa :)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, çok seviyorlar beni yaa inanamazsın. Kısa sürede bu sevgiyi kazandığım için şaşıyorum. Bende bu kimliği çok seviyorum galiba :)
Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım. İnşallah hayırlı olur. Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım benim o şekerlik senin güzelliğin.Bende seni özledim yaa. Ne güzel sohbet ediyorduk kışın. Şimdi o ortamı bulamıyoruz hiç.Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım kendime vakit ayırıyorum da biraz yoğun işte. Çocukların kavgasına neyse ki zamanında müdahale ettim tatlım. Bu çocuklar çok afacan bir görsen. Ama bir o kadarda şekerle yaa. İnsan kızamıyor bazen :)
Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, teşekkür ederim. Evet öğrencilerim biraz yaramazlar :)
Sanada güzel bir hafta sonu dilerim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, sitem etme lütfen. İnan çok yoğunum.İhmal etmemeye çalışacağım söz sizleri:)
Sevgiyle kal.

Mehtap dedi ki...

Canım,ne güzel.Öğrencilerinle bu denli ilgilenmen çok hoş.İşin çok zor ama çok da keyif verici.Baksana senin müdahalen ile barışmışlar bile yumurcaklar.allah kolaylık versin canım sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, inan o kadar ilgileniyorum ki. İşim zor ama dediğin gibi keyifli :)
Öptüm canım.

Lalegül dedi ki...

Muhabbet çiçeği,
kızılamıyor değilmi?
Ama seni neden çok sevdiklerini anlamakda zor değil..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, evet bazen kızamıyor insan. Tatlı yaramaz bunlar :) Tam kızarken gülümyorum. Tüm ciddiyet gidiyor :))

Unknown dedi ki...

ah be veletler ah..yormayın bakalım öğretmeninizi extraa:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, valla sen istediğin kadar de onların bir kulağından giriyor ötekinden çıkıyor. Afacan hepsi :)) Ama bir o akdarda tatlı, pırıl pırıl çocuklar.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ahhhh bu öğrenciler yokmu.Hepside çok tatlı ama bir o kadarda afacanlar.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet canım afacan bir o kadarda tatlı bu çocuklar dimi ama :)
Sevgiyle kal.